Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 13 februari 2005, 12:30   #61
cashflow
Banneling

Standaard

[quote=Usquebaugh]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob
Wel, als er bij toeval eens één of ander schandaal, waar een ambtenaar bij betrokken is, het daglicht ziet, is het veelal ne sos.

Laat ik dit nuanceren. Als er nu een schandaal bovenkomt (bv. Visa of OCMW)
kan men besluiten dat dit al enkele tientallen jaren aan de gang was. Wat kan men hieruit besluiten? Schandalen die nú aan het licht komen zijn meestal het gevolg van vorige ambtstermijnen. Niet in het minst de vorige CVP. Hebt u em?
JAzeker, ik heb hem. Mag ik u wel aanraden op zoek te gaan naar andere voorbeelden want
- indien u feiten heeft waaruit blijkt dat VISA en OCMW al enkele decennia aan de gang zijn, dient u zich met bekwame spoed naar een of andere Antwerpse onderzoeksrechter te begeven. (geen SPA duikboot liefst)
- om enige lijn en logica in uw betoog te krijgen, gelieven niet te spreken over "enkele decennia", want om de SP(A) buiten schot te kunnen lullen spreken we hier al gauw van 70-80 jaar.

Hebt u em?
cashflow is offline  
Oud 13 februari 2005, 14:09   #62
Gertj3
Minister

Gertj3's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob
Behalve u verzatten dan (tenzij uw middagpauze de ganse namiddag duurt).
een halfuurke maar er is een café in de straat van mijn werk dus niet dat ik elke dag op café ga e
Gertj3 is offline  
Oud 13 februari 2005, 14:39   #63
Usquebaugh
Lokaal Raadslid

Usquebaugh's schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Usquebaugh Stuur een bericht via MSN naar Usquebaugh
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cashflow
- om enige lijn en logica in uw betoog te krijgen, gelieven niet te spreken over "enkele decennia", want om de SP(A) buiten schot te kunnen lullen spreken we hier al gauw van 70-80 jaar.

Hebt u em?
Meneer mag ik u erop wijzen dat de SPA zowiezo buiten schot blijft aangezien de feiten waarop u doelt die van de (voormalige) SP zijn. Net zoals men het VB nu niet opnieuw kan veroordelen voor feiten waar ze reeds voor veroordeeld zijn.
Bovendien om terug te keren op het eigenlijke onderwerp kan ik u zeggen dat er al 40 jaar geen SP(a) minister is geweest van Financien.
Usquebaugh is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be