![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik kan aan uw standpunt werkelijk geen touw vastknopen. Enerzijds zegt u dat het Belgische nationaliteitsgevoel ook aan u compleet voorbij gaat en hoopt u liever vandaag dan morgen voorgoed adieu te kunnen zeggen tegen dit klotland waar communautaire problemen en nationalistische spanningen de orde van de dag uitmaken, anderzijds ridiculiseert u elke poging tot constructief debat van mensen die exact in hetzelfde schuitje als jou zitten maar een andere oplossing opperen dan emigreren. Uw denigrerende rethoriek ten opzichte van het Belgisch nationalisme en uw beslissing om halstarrig de bestaande Belgische staatsconstrucie te blijven verdedigen en iedereen die deze in vraag stelt leugenachtige en onbeschofte verwijten naar hun kop te slingeren vallen dan ook absoluut niet te rijmen, ik stel dan ook voor dat ge u dringend eens bezint over de tegenstrijdigheden en inconsequenties van uw redenering. Laatst gewijzigd door Public energy : 14 februari 2005 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik zwaai tenminste niet met een vlag, ik ga ook geen Vlaamse leeuw in m'n onderschrift zetten. Wie is er nu weer de nationalist, wie zwaait er hier met nationale tekens? Ik alleszins niet. Je maakt jezelf gewoon belachelijk Everytime met je verzuurde praat, ik dacht dat alleen de Bubbels hiertoe in staat waren maar ik heb me duidelijk vergist. Wel straf dat ze flaminganten verzuurd noemen, terwijl de belgicisten hier zelf constant hun haat uitspuwen jegens ons. Dat je niet kan discussiëren zonder die belachelijke negatieve connotaties, zonder het schelden en zonder de termen nazi, racist, anti-waal, enz. op iedere andersdenkende te plakken spreekt echt wel boekdelen over wie hier eigenlijk verzuurd is. Laatst gewijzigd door instromaniac : 14 februari 2005 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#67 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door zorroaster : 14 februari 2005 om 18:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij blijven en jij 'shut up' richting Frankrijk. Alleen hopen dat je vrienden van het VB nog die paar jaar van de macht kunnen gehouden worden die jij nog niet weg kan. 8)
![]() |
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |