![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iedereen weet dat de Koerden steeds meer rechten krijgen en dit proces zal zich steeds versnellen. Natuurlijk moet hierbij hard tegen terroristen worden opgetreden. Wist je dat de PKK in de Europese lijst vant terroriste organisaties staat. In nederland is de PKK officieel verboden, ook is er een trainingskamp in Nederland ontmantelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() [quote=sinan123]Je beargumentatie slaat nergens op, de Pkk-leiders worden niet gekozen ze komen aan de macht. Pkk-leden vermoorden elkaar om machtsposities.
Zoals in elke organisatie is er wel 'geduw en getrek' om meer macht, maar in essentie is er nooit een soort van coup gepleegd binnen de PKK, en al helemaal geen moorden om macht. Zelfs toen hun leider Ocalan ontvoerd werd, bleven ze kalm en stelden ze zich constructief op zodat de organisatie niet ten onder zou gaan aan een "interne oorlog" om de leiderschap. En de organisatie heeft deze crisis overleefd dankzij hun gevoel voor democratie, je kunt dit moeilijk ontkennen want de organisatie is er nog altijd. Hoeveel coups zijn er in Turkije geweest... Iedereen weet dat de Koerden steeds meer rechten krijgen en dit proces zal zich steeds versnellen. Natuurlijk moet hierbij hard tegen terroristen worden opgetreden. Hier ga ik je niet tegenspreken, alhoewel we beide weten dat we iets anders verstaan onder "terrorist". Wist je dat de PKK in de Europese lijst vant terroriste organisaties staat. Voor China is de Dalai Lama ook een terrorist...[/QUOTE] |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Ik kan waarschijnlijk op je volgende reactie pas morgen reageren omdat ik nu wegmoet,
Groeten |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() İs dat niet zo'n middeleeuws gedoe ivm meisjes vermoorden omdat ze geen maagd meer zijn. (ook al zijn ze verkracht door nonkel lief)? Niet echt Europees... maar we dwalen af van het onderwerp. sorry.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Tot morgen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() hé, roenekes, versta jij Turks. Hoe komt het.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister-President
|
![]() Hoezo, maar nu heb je mijn interesse gewekt.
Heb jij Turks geleerd zoals wij Frans leren op de schoolbanken of hoe zit het. Misschien wil je privé gaan, wel je weet me te vinden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Aw Turks op Vlaamse schoolbanken, zou je dat Frans al niet erg genoeg vinden.
İk ga liever niet prive tenzij je van het vrouwelijk geslacht bent. Mooie benen enz... hebt, maar dat betwijfel ik. by the way... curiosity killed the cat. Sorry |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() Oké, ik wil jouw ook blijven kennen als de roenekes hoor, geen probleem.
Alleen moet je niks achter gaan zoeken in mijn nieuwsgierigheid hoor, ik ben een beetje verbaasd, meer niet. Allé, tot nog eens, nu ga ik maar eens door. |
![]() |
![]() |