![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
[font=Times New Roman][size=3][/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Ja en? Je hebt dan wel een deftig huis, wagen belt enorm veel met je GSM (ik kom amper aan 10€/maand en dat is dan nog betaald door het werk)[/size][/font] [font=Times New Roman][size=3][/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Wat wil je nu dat je voor de helft dat helpt? Wees toch een beetje realistisch .[/size][/font] Citaat:
[font=Times New Roman][size=3][/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Die zitten er al in hoor.[/size][/font] [font=Times New Roman][size=3][/size][/font] [font=Times New Roman][size=3] Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() das geen diefstal das ontspanning van de inspanning...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
Als ik een programma complieer heb ik trouwens niet veel anders te doen je kan moelijk voor een minuut iets anders doen ontspanning noemen ze dat ![]()
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() of ontsnapping van de inspanning .... ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
snap dat dan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() we kunnen ze wel hun goesting laten afnemen voor te verhuizen... als ze hier genoeg winst kunnen maken dan zullen ze wel blijven..
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() zotteke. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de loonlasten met helft dalen hou je nog evenveel over in uw loonzakje. De sociale voorzieningen zullen dan wel omlaag moeten maar dat zullen ze ook als de bedrijven wegtrekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Mitgard,
heb jij er dan geen probleem mee dat die kapitalisten de chinezen gaan uitbuiten tegen een hongerloon ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 17 februari 2005 om 16:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat de chinezen zich gewillig laten uitbuiten is hun zaak, daarom moeten wij onze arbeidsethiek nog niet verlagen tot de hunne. wij zijn te ver gevorderd, en niemand in west-europa zal veel willen inleveren. kunt de klok niet 150 jaar terugdraaien en mensen hier uitbuiten zoals in china. volkeren hebben nu eenmaal asynchrone evolutie meegemaakt en verschillend waarden en normenstelsel, de 'global village' zal dat niet kunnen uitwissen. het blanke volk heeft recht op welvaart, meer dan eender welk ander volk, vermits dit volk de moderne productiemethoden heeft voortgebracht, de industriële revolutie, de wetenschap en techniek noodzakelijk voor het creëeren van welvaart heeft voortgebracht. dit soort retoriek zal zeer goed aanslaan wanneer europa in een diepe fundamentele onomkeerbare crisis verzonken is. vergelijk het met duitsland in de jaren '20. europa uithongeren = om wereldoorlog III vragen. (en een wereldoorlog is bijzonder slecht voor de aandelen.) wat zal het worden, kapitalistjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar kom, die gsm kan wel buiten vind ik. Telecard is vet genoeg! Telenet? Niet persé nodig he. Die auto zou ik persoonlijk nooit nieuw kopen met dat inkomen, een okkazie is vind ik toch al goed genoeg. En nu wil ik geen koren op de molen doen maar als je in de makro in de diepvriezers eens goed rondkijkt kan je verdorie met weinig geld toch een eindje verder. Wel goed kijken dan. Van die huishuur heb je overschot van gelijk, zelfs nog aan de goedkope kant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En natuurlijk willen ze nu al onze wapens afpakken. Komt weeral van rood natuurlijk. Moskou hallo...ah de wapens afpakken...ja dat doen we. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verstandig rechts weet ook wel dat de chinezen/indiers even slim zijn, dan het blanke ras, en het blanke ras zodanig niet nodig hebben voor uitvindingen/innovaties (alhoewel Vandelanotte hiervan blijkbaar helemaal niet overtuigd is). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
blijkbaar maakt hen dat meteen 'even slim'. ![]() de indiërs en de chinezen hebben nooit iets van enige waarde voortgebracht of uitgevonden (tenzij je vuurwerk erg hoog aanslaat). zonder de ongeëvenaarde technologische verwezenlijkingen van het blanke ras zaten ze ginder nu nog de toekomst te voorspellen aan de hand van duiveningewanden, ipv van nerveus op hun laptopjes te tikken. maarja, iedereen is gelijk bij verstandig rechts zeker. Laatst gewijzigd door Mitgard : 17 februari 2005 om 20:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Van tijd tot tijd ontstaan zo eens van die discussies die over het verstandelijk vermogen van de verschillende rassen gaan. Als ik het goed voor heb, tracht men dit zelfs wetenschappelijk te doen door hersens gaan te wegen... Maar als ik het even goed voor heb, vind men hier toch altijd dezelfde grootorde in terug: aan den top de Indiers/Chinezen, dan het blanke ras en om te sluiten de Afrikaners. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat had je zelf toch ook wel kunnen weten, als fatsoensmens. |
|
![]() |
![]() |