![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Matthias Storme - 14 feb. t.e.m. 20 feb. Onlangs won Storme de Prijs voor de Vrijheid en werd daarmee door menig academicus gelauwerd voor zijn strijd voor de individuele (private) rechten. Die strijd kwam vooral tot uiting bij het aanvechten van de antidiscriminatiewet. Vorige week in het nieuws, nu in uw forum. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat laat de vrije meningsuiting je nog altijd toe. Zelfs als je dat 1000 keer zou zeggen.
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
er is ruimte zat om als burger initiatieven te nemen, maar iedereen lijkt wel onder hypnose en geheel en al in de ban van het politieke toneel waarom wegen zoeken om het beleid terug te fluiten ? drum er zelf op los ![]() Laatst gewijzigd door Knipp : 16 februari 2005 om 21:59. |
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I don't think so...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig is de man euromiljonair (geld zat!), maar de gewone mens zou het niet moeten proberen. Ik vind het vreemd dat er nog steeds mensen zijn die een land democratisch noemen, zelfs al heeft het hoogste rechtscollege beslist dat het volk niet soeverein is (cfr. recent arrest van de Raad van State, waarin men duidelijk stelt dat de grondwet géén volkssoevereiniteit invoerde)
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#71 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
misschien moet u de n-va maar aanklagen wegens ondemocratisch. ben benieuwd.
www.beneliga.tk Laatst gewijzigd door lievendr : 17 februari 2005 om 09:00. |
|||
![]() |
![]() |
#72 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#73 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
#74 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
www.beneliga.tk Laatst gewijzigd door lievendr : 17 februari 2005 om 09:00. |
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
ik ben lid, ja. ik zal het thema eens aankaarten bij de jongeren. ik ben wel op verschillende punten niet akkoord met de partij, je kan nooit voor 100% achter een partij staan. maar wel voor 80 of 90%. maar als er kinderachtige aanvallen komen op mijn partij wil ik ze wel verdedigen. daarmee is mijn bijdrage overigens geleverd want niemand zal van standpunt veranderen. bij welke partij ben jij actief?
www.beneliga.tk Laatst gewijzigd door lievendr : 17 februari 2005 om 09:11. |
|
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit zal je Mijnheer Storme ook niet gauw horen zeggen:
Citaat:
Citaat:
![]() |
#77 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In vele landen worden gevangenen gemarteld. Geeft dat een democratische legitimatie om er hier ook mee te beginnen? Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#78 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
benieuwd wat de wereld buiten dit forum zal zeggen van uw kwalificaties als autocratisch en dictatoriaal. grappig dat je selectief quote overigens
www.beneliga.tk Laatst gewijzigd door lievendr : 17 februari 2005 om 13:59. |
||
![]() |
![]() |
#79 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Wit', de organisatie die zich inzet om het BROV meer bekendheid te geven, heeft een tijdje geleden, zonder dat Superstaaf het wist, een van zijn postings op dit forum overgenomen op haar eigen webstek.
Ikzelf ben lid van 'Wit' en bracht Superstaaf daarvan op de hoogte. Superstaaf heeft het zo te zien dus niet eens nodig om via het schrijven van lezersbrieven of opiniestukken, en op positieve wijze, belangstelling te wekken. Zelfs Professor Storme heeft hier al een paar keer naar hem verwezen omdat wat Superstaaf schreef helemaal overeen kwam met zijn zienswijze. Citaat:
Waarmee nog maar eens bewezen wordt dat Superstaaf groot gelijk heeft als hij de N-VA als een autocratische en dictatoriale partij bestempelt. Ik heb nochtans om dezelfde reden afgehaakt. Iets wat de N-VA niet eens raakt want het fundamentalisme van de BROV-sekte waartoe ik behoor hangt jullie de keel uit en mijn 'aanvallen' worden kinderachtig genoemd. Citaat:
De enige waar ik ooit actief bij betrokken was is de VU en de N-VA.
![]() |
#80 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
- die uitspraken komen van 1 forumlid, gelieve niet te veralgemenen. overigens raar dat sommige opperdemocraten hun radicale gedachtengoed niet doortrekken om de belgische constructie in vraag te stellen die de particratie bevordert.
www.beneliga.tk Laatst gewijzigd door lievendr : 17 februari 2005 om 14:52. |
|
![]() |