![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 28 februari 2005 om 19:57. |
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#63 |
|
|
Goed een kwaad hoort bij het menselijke instinct , Maar het probleem is hoe je met goed een kwaad omgaat een hoe je je zelf kunt beheersen .
|
|
|
#64 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#65 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wie de monomaniakale teksten van 2004gun zo becommentarieert ... Citaat:
Denk daar eens rustig over na ...
|
|
|
|
#66 |
|
|
Er is een groot verschil tussen een "jood" en een "zionist" ! Alle zionisten zijn joden maar niet alle joden zijn zionisten !Dat is zoals ; Alle moslim-extremisten zijn moslims maar niet alle moslims zijn extremisten !
Trouwens wat 2004gun was echt prachtig , Bravo zou ik zeggen !
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 28 februari 2005 om 20:13. |
|
|
|
|
|
#67 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Straks ga je me nog zeggen dat 1+1=2 ? Of neen, dat de apen van de mensen afstammen! Als jij denkt dat de Zionisten (of eenderwie trouwens) schuld hebben aan alles wat er op deze aarde de laatste eeuwen mis is gegaan (en dat is wat 2004gun beweert), dan bij jij even vervuld door haat als Wreker. Trouwens, al staat er in de tekst van 2004gun 'Zionisten', het ging duidelijk over Joden. Of ga je hier beweren dat Hitler met Joden geen probleem had, alléén met Zionisten????????? Citaat:
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 28 februari 2005 om 20:24. |
||
|
|
|
|
|
#68 |
|
|
Hitler is zelf half jood ! zionisten een nazi's zijn dezelfde broertjes met een andere kleurtje een hebben allebei hun taak vervuld .
Of de schuld van een bepaalde groep op te leggen is is een ander verhaal , ik zeg gewoon dat 2004gun haar best gedaan heeft of mag dat niet ? Iemand toejuigen is nog niet overtuigen !
|
|
|
#69 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoe weet je dat Hitler een half jood was? (Op dezelfde site gevonden waar stond dat de apen van de mensen afstammen? En zo dat waar is, ik dacht dat Joden en Zionisten niet hetzelfde was Vertel het ons, Lincoln, dat we eens wat bijleren op dit forum!
|
|
|
|
#70 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Soit, dat is eigenlijk niet belangrijk. Ik heb ook mijn bedenkingen bij '2004gun' en mij uw manier van denken, lincoln. In die topic doet u mij idd griezelig veel aan wreker denken. Een groep op dergelijke manier beoordelen is altijd fout. Door de onfaire houding van bepaalde mensen t.o.v. moslims zou u dit toch moeten begrijpen. Denk er eens over na zou ik zeggen. |
|
|
|
|
|
|
#71 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#72 | |
|
|
Citaat:
You're getting booooring!
|
|
|
|
#73 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#74 | ||
|
|
Citaat:
Beste FIRESTONE, de betrokken tekst handeld DUIDELIJK over zionisten en hun entourage en heeft geen antisemitische waarde Citaat:
|
|
|
|
#75 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Strikt genomen was het zelfs geen zelfmoordaanslag, want Goldstein had gepland om te kunnen ontsnappen maar werd door woedende moslims gedood.
|
|
|
|
#76 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
De 2 miljoen van de killing fields hadden zich niet de haat op de hals gehaald. Er waren gewoon teveel mensen die door de dwang van conformisme en de roes van het zich overgeven aan een ideologie bedwelmd waren en zonder nadenken hun verwanten die wat teveel "bourgeois" waren opruimden op bevel van hogerhand, net zoals dat in een oorlog met "de vijand" gebeurt. De Jodenhaat daarentegen was reëel, hoewel ik de periode van de jodenvervolgingen in de 20ste eeuw niet heb meegemaakt en mij dus ook maar moeilijk kan inleven in wat de mensen toen bezielde. Om dat op te helderen dient dan ook dit topic. Misschien weet iemand het wel. En dan kunnen we er iets van leren over ons zelf.
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 28 februari 2005 om 22:11. |
|
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is zo doorzichtig dat niemand in de val trapt, behalve volslagen idioten en mensen die door haat vervuld zijn. Lincoln zal het geloven, want die is even vol haat als jij. Meer aandacht is je pseudo-historische onzin niet waard. Ben je al met je tekst bij een echte historicus geweest om zijn mening te vragen? Dat durf je niet, dat durfde 'Albert Pastore' ook niet! 'Pastore' kreeg zijn rommel niet eens verkocht, daarom heeft hij hem gratis op het Internet gezet!
|
|
|
|
#78 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nochtans zie ik hier en nu meer dan genoeg haat. Haat voor Joden (sorry, Zionisten), voor Moslims, voor homo's, soms zelfs voor Walen! En wat bezielt deze mensen dan nu? U zoekt het antwoord bij de slachtoffers, ik bij de daders.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 28 februari 2005 om 22:24. |
|
|
|
|
|
|
#80 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik pak hem daarom niet graag aan, maar soms kan ik het niet laten. Hij vraagt er om!
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 28 februari 2005 om 22:26. |
|
|
|
|