![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jep.
In 'voor de dag'. Nu nog de krantencommentaren afwachten de eerstvolgende dagen. Ik denk ook niet dat Verhofstadt een tweede 'vingerknip' leuk gaat vinden.
![]() |
#63 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
1) Wat politici ZEGGEN om de mensen te overtuigen. 2) Wat politici DOEN om de mensen te overtuigen. Ik heb dankzij de beleidspartijen afgeleerd om af te gaan op wat ze ZEGGEN. Daarom mijn vergelijking met zich baseren op reklame op tv bij het bepalen wat je koopt. En dus: Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De strijd van de pc media (zijn er andere?) tegen het Belang is opnieuw begonnen.
De zevende dag is een politiek debat voor zoetwatervissers geworden, waarop af en toe ook eens een Belanger te horen is - zog. objectieve duiding, pro forma weliswaar. De Laatste Show neemt de taak van onderhuids stigmatiseren van alles wat Vlaams radicaal is op zich. Cultuurrelativisme is er mainstream. Nu komen ook politici aan bod die de Vlamingen 'solidariteit' en 'anti-racisme' gaan aanleren. Zoals een di Rupo, voorzitter van een partij die kan tekenen als enige hoofdverantwoordelijke voor Wallonië's penibele situatie, penibel maar comfortabel dank zij het Vlaamse manna. Zoals alle Franstalige politici, die het hebben over vergrijzing en werkloosheid maar de regering zouden doen vallen voor het behoud van mythische rechten voor hun taalgenoten in een gebied waar ze zich simpel weg hadden moeten aanpassen of .. opkrassen. Een di Rupo heeft geen extra politieke kwaliteiten of is niet intelligenter dan de gemiddelde Vlaamse politieker, hij heeft te maken met tegenspelers die niet eens in winnen zijn geïnteresseerd of erin geloven. De taktiek van de pc media tov onverschillige of matig politiek geïnteresseerde Vlamingen kan succes sorteren - di Rupo's Nederlands charmeert ongetwijfeld Vlaamse randdebielen. De vraag is of het Belgisch systeem de economische, financiële en linguistische bevoorrechting van de Frankofonie op kap vd Vlamingen nog lang gaat kunnen dragen. Hoe politiek bewuster Vlaming Modaal wordt, hoe groter de aanhang vh VB. Daar twijfelt zelfs geen enkele intelligente pc'er meer aan.
![]() |
#65 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() Volgens Marc Grammens zou één van de prijzen die we zullen moeten betalen voor de splitisng van BHV het aanvaarden van Di Pupo als eerste minister zijn.
Om dit aanvaardbaar voor de Vlaamse publieke opinie te maken hebben de rode kameraden in de media de opdracht gekregen hem zo symphatiek mogelijk naar voren te brengen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() De laatste vraag aan Di Rupo was : "Heb je er iets van verstaan ?". Deze vraag moest nog eens herhaald worden want hij begreep ze niet want hij was aan het dromen, zoals hij zelf zei.
Waarover zou hij aan het dromen geweest zijn ???? |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
(en neen, ik ben geen sos, verre van) Hij deed het beter dan ik veel vlaamse politici al erbarmelijke pogingen tot Frans en Engels hebben horen doen... hemeltjelief |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb mij best geamuseerd met het programma. Er lagen ook subtiele verwijzingen zoals het geschuif met het condomendoosje.
Di Rupo heeft een doctoraat in de scheikunde. Exacte Wetenschappen. Dus totaal andere koffie dan het leger licenciaten in de rechten die het parlement bevolken. Ik denk dat het een goede zaak zou zijn indien Di Rupo premier zou worden. Niet alleen maar voor BHV, eigenlmijk een symbool dossier maar wel voor de sciaal ekonomische autonomie. Di Rupo is een uitermate intelligent strateeg. Hij redeneert en rekent. Verhofstadt belooft en gelooft in zijn eigen leugens. Doch met wie regeren? Niet met huidige VLD want die is verdeeld en heeft geen bekwame mensen meer. MR: grote problemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beweren dat Di Rupo beter Nederlands kan dan De Wever is gewoon belachelijk. In het dossier BHV het standpunt van de Walen ( erger nog de PS ) verdedigen is een zoveelste knieval, het probleem bij uitstek van de Vlamingen. In deze discussie het Vlaams Belang erbij sleuren is onbegrijpelijk, ze heeft immers niks met onze discussie te maken, althans niet wat mij betreft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Gouverneur
|
![]() [size=1]Uiitreksels uit DE Tijd on line[/size]
[size=1]PS-voorzitter Elio Di Rupo heeft vrijdagmorgen in het actualiteitsprogramma 'Voor de Dag' op de VRT-radio gereageerd op de uitspraak van minister van Buitenlandse Zaken De Gucht (VLD) in het weekblad 'Dag Allemaal' dat 'het probleem van de splitsing van Brussel-Halle-Vilvoorde onoplosbaar is'.[/size] Het orakel van Berlare heeft weer zijn Wijsheid over ons laten neerdalen en is weer eens bezig met een dossier te verprutsen. [size=2]Ikzelf doe er alvast alles aan om aan een oplossing te werken', aldus de PS-leider.[/size] dat geloof ik; Iedereen is die affaire kots beu De PS-leider vindt het alvast geen oplossing om de christen-democraten in de federale regering op te nemen. 'Wij steunen de regering Verhofstadt II en willen geen crisis of vervroegde verkiezingen. Ik denk dat deze analyse juist is. Op de vraag of het probleem dan bij de MR zit en of de situatie van Reynders - met ondermeer het FDF in zijn gelederen - niet heel moeilijk is, antwoordt Di Rupo bevestigend. Dit wisten we. Stel dat het Blok in de Vlaams regering zou zitten, dan zouden we ook geen stap kunnen voouitzetten. Tenslotte wil Di Rupo zich zeker geen timing inzake Brussel-Halle-Vilvoorde - een probleem dat al zo lang bestaat - laten opdringen. Technisch gezien moet het probleem slechts opgelost worden tegen 2007. Doch het dossier is nu in een " onverwijlde dialectiek " terecht gekomen. Slechte strategie van de vlamingen. Sociaal ekonomische autonomie zou beter zijn voor méér werk in Vlaanderen, betere gezondsheidszorg, rechtvaardige justitie, zekerheid over pensioenen enz dan ergens een paar stemmen van franstaligen in Vlaams Brabant die naar de MR/FDF gaan in Brussel . Ik heb de indruk dat Di Rupo aan het inwerken is op Reynders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Bovenstaande stelling die u inneemt is compleet fout en eerder Blok taal. Uit beroepservaring weet ik dat men alle hypothesen moet aftoetsen als men in een pat siuatie is terecht gekomen. U hebt zich afgekeerd van de VLD om reden die ik begrijpen en waarmede ik akkoord ga. U verdedigt nu het Blok, méthode �* la Verstrepen. De standpunten die u sedert enkele maanden inneemt zijn niet meer helder en niet meer zuiver maar zijn méér en méér tot Blok slogans verworden. Ik had u hoger ingeschat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Hoera mijn wens gaat uitkomen... Di Rupo gaat de volgende premier worden...de volgende Belgische premier... en de laatste...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb den indruk dak op tijd ben gaan lopen, altijd maken dat ge het zinkend schip verlaat voor het effectief begint te zinken, !
Tot hiertoe is dat altijd goed gelukt, ik ruik het gewoon wanneer het dreigt fout te gaan... Heb op die manier toch al een 4 tal schipbreuken overleefd. ![]() Laatst gewijzigd door Herr Flick : 25 februari 2005 om 12:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() zoude nu nie beter van nickname veranderen ... ? Capt Bertorelli of zo... ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Staatssecretaris
|
![]() Zou wel eens kunnen dat hij premier wordt als de regering struikelt over BHV. Lijkt me ook nog niet zo'n slecht idee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee nee, da half kieken, (met al die pluimen op zijnen hoed ) da past nie zo bij mij... ![]() By the way italianenen zijn dus wel uniform freakskes hé, de gekste modellen ziede hier eerst; Zelf ons bewakers zien er uit als paracomando's, ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Ik ben er nu zeker van dat hij premier WIL worden. Hij kon het al worden, maar toen wou hij het niet... toen hield hij zich """bescheiden"""" op de achtergrond...
Nu wil hij ook de titel, de eer en de glorie....Hij wil ook zelf op de foto's gaan staan met de "groten" der aarde... Heel de wereld mag en moet weten wie nu de echte baas is in Belgique...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 25 februari 2005 om 12:59. |
![]() |
![]() |