|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. | 
| Bekijk resultaten enquête: Hoe moet Wallonië ontwikkeld worden? | |||
| Onze economische hulp laten afhangen van het kiezen van Vlaamse bestuurders |     | 4 | 19,05% | 
| Militair de PS uitschakelen |     | 2 | 9,52% | 
| Wapens verdelen onder tegenstanders van het PS-regime |     | 4 | 19,05% | 
| Stoppen met geld sturen naar Wallonie(vluchtelingenstromen, criminelen die in vlaanderen komen roven, overbevolking hier blijft,...) |     | 11 | 52,38% | 
| Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
|  | 
|  | Discussietools | 
|  1 maart 2005, 12:46 | #61 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  3 februari 2004 Locatie: Bruxelles 
				 |   Citaat: 
 | |
|   |   | 
|  1 maart 2005, 14:02 | #62 | |
| Parlementsvoorzitter Geregistreerd: 18 augustus 2002 
				 |   Citaat: 
 Een groot deel van mijn familie* en vriendenkring woont evenwel nog in Anderlecht. Mijn studenten- en uitgaansleven is volledig gericht op Brussel. Ik ken de leuke cafeetjes en ik kan er genieten van een uitstekend netwerk van Vlaamse Jeugdhuizen. Kortom, ik voel er me thuis en hoop er ooit terug te gaan wonen. (*) Mijn familie is al generaties lang verbonden met Anderlecht. Zoek in je telefoonbeok naar één van de meest voorkomende Nederlandstalige familienamen en je kent de mijne. 
				__________________ ,Ik eis dat u eerbied betuigt voor mijn functie en ontzag en respect toont voor dit huis. U moet ontzag en respect voor mij hebben, want ik ben de volgende koning' Laatst gewijzigd door Xenon : 1 maart 2005 om 14:06. | |
|   |   | 
|  1 maart 2005, 14:49 | #63 | |
				 |   Citaat: 
 | |
|   |   | 
|  1 maart 2005, 15:16 | #64 | |
| Parlementsvoorzitter Geregistreerd: 18 augustus 2002 
				 |   Citaat: 

__________________ ,Ik eis dat u eerbied betuigt voor mijn functie en ontzag en respect toont voor dit huis. U moet ontzag en respect voor mij hebben, want ik ben de volgende koning' | |
|   |   | 
|  1 maart 2005, 16:18 | #65 | |
				 |   Citaat: 
  | |
|   |   |