Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 februari 2005, 00:59   #61
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de Vexille

I rest my case, gentlemen.
De Katholieke kerk
1. Wil géén abortus
2. Wil géén voorbehoedsmiddelen
3. Wil géén seksuele voorlichting

Je bent toch wel in staat om in te zien op wat voor een ellende dat uitloopt?
Kijk nou eens naar dat rijtje, Osama Bin Laden & co hebben dezelfde opvattingen.Dit is een mentaliteit van holbewoners.

Verder hebben mannen géén recht van spreken wat vrouwen wel of niet te doen en laten hebben. Dat recht hebben ze verloren na duizenden jaren van wangedrag jegens vrouwen. Het gedrag van de Kaholieke kerk jegens vrouwen is ook beneden alle peil en ze hebben zich, natuurlijk, altijd met hand en tand verzet tegen emancipatie en vrouwenrechten.Abortus is een moeilijk vraagstuk, het Vaticaan heeft aan dit vraagstuk echter helemaal niets verstandigs toe te voegen, dat zou mensen ook niet moeten verbazen, het zijn freaks, knettergek.
Nogmaals, de Kath. kerk heeft geen recht van spreken.
Oud 26 februari 2005, 00:59   #62
nadine
Parlementslid

nadine's schermafbeelding

Standaard

Aangezien er blijkbaar zich iemand in zijn g... geknepen voelt ipv * KNIP * vond ik het ook maar even gepast om de oproepen tot dood ook even aan te kaarten vanwege dezelfde. Zullen zien of de mods er twee maten en gewichten op nahouden of niet
Oud 26 februari 2005, 01:02   #63
nadine
Parlementslid

nadine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968
Het is toch gewoon een psychiatrische inrichting, ze lopen er als zotten bij, leven volgens allerlei bizarre regeltjes en hebben nog nooit iets zinvols aan de mensheid bijgedragen
Als ik dit lees denk ik dat je het eerder over de gay-parade hebt
Oud 26 februari 2005, 01:09   #64
de Vexille
Parlementsvoorzitter

de Vexille's schermafbeelding

Standaard

@Andromeda1968:

En dan nu even terzake reageren aub...

Citaat:
Maar daar gaat het uiteindelijk allemaal niet om. Over het sterven van een menselijk wezen verkneukel je je niet. Wie het ook is, wat zijn/haar opvattingen ook zijn. D�*t is humanisme, de rest is kinderlijk en respectloos gewauwel. En als je niet intuïtief aanvoelt dat je hier zwaar over de schreef aan het gaan bent, dan wordt het hoog tijd dat je jezelf eens gaat bevragen over de oprechtheid van de opvattingen die je in een andere context zit te verkondigen. Lees dan vooral anderen de les niet over de Holocaust, hou je mond maar over AIDS en voel je vooral niet geroepen om morele uitspraken in welke zin dan ook te doen.

I rest my case, gentlemen.
Oud 26 februari 2005, 01:10   #65
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nadine
Als ik dit lees denk ik dat je het eerder over de gay-parade hebt
Nah, ik heb niets tegen homo's...
Oud 26 februari 2005, 01:12   #66
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar hebben we het eigenlijk over, vieze mannetjes in jurken die met een toverstaf in de hand latijnse toverspreuken brabbelen en allerlei allang weerlegde onzin en flauwekul blijven uitkramen.
Het is toch gewoon een psychiatrische inrichting, ze lopen er als zotten bij, leven volgens allerlei bizarre regeltjes en hebben nog nooit iets zinvols aan de mensheid bijgedragen maar hebben altijd alleen maar dwarsgelegen en willen de maatschappij het liefst zo snel mogelijk terugvoeren naar de middeleeuwen.
Wie neemt deze narren nu eigenlijk serieus?
Je luisterd toch niet serieus naar een ''man'' in een jurk en met een sinterklaas-mijter op zijn hoofd
Dat soort mensen hebben hulp nodig en stuur je naar het Riag.

De houding van het vaticaan en de paus, so what? Een organisatie die groot is geworden dmv. intimidatie, geweld en genocide, en die zouden ons vertellen wat wel en niet kan?De Kath. kerk heeft geen enkel recht van spreken.
Een bandieten bende, meer is het niet
Zulke uitspraken heb ik bvb het Belang nog nooit horen uitspreken over de Islam, de Moslims of de allochtone gemeenschap...
Ik vermoed, maar ben daar niet zeker van, dat hetgeen U hier allemaal schrijft strafbaar is...
Het kan natuurlijk ook wel zijn van niet, want anders hadden de moderators hier waarschijnlijk al ingegrepen...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2005, 01:23   #67
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Zulke uitspraken heb ik bvb het Belang nog nooit horen uitspreken over de Islam, de Moslims of de allochtone gemeenschap...
Ik vermoed, maar ben daar niet zeker van, dat hetgeen U hier allemaal schrijft strafbaar is...
Het kan natuurlijk ook wel zijn van niet, want anders hadden de moderators hier waarschijnlijk al ingegrepen...
Asjeblieft zeg... Sommige mensen zijn al gekwetst als je 'verkeerd' naar ze kijkt. "Je hebt me gekwetst" is één van de meestgebruikte gereedschappen van manipulators om hun zin door te drijven. Regelmatig gekwetst worden, hoort bij het leven. Als je daar niet tegen kunt, leer je het maar.
Oud 26 februari 2005, 01:41   #68
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de Vexille
@Andromeda1968:

En dan nu even terzake reageren aub...

Maar daar gaat het uiteindelijk allemaal niet om. Over het sterven van een menselijk wezen verkneukel je je niet. Wie het ook is, wat zijn/haar opvattingen ook zijn. D�*t is humanisme, de rest is kinderlijk en respectloos gewauwel.
Ik weet niet of u gisteren het nieuws gevolgd heb?...:

"Paus: Huwelijk van homo's is de nieuwe ideologie v/h kwaad"

[font=Arial]In een te verschijnen nieuw boek schrijft paus Johannes Paulus het huwelijk tussen homo's te beschouwen als een nieuwe ideologie van het kwaad dat op verraderlijke wijze de maatschappij bedreigt.

"In een hoofdstuk over de rol van wetsontwerpers haalt de kerkvorst ook uit naar het Europees Parlement dat geen bezwaren maakt tegen landen die homo's wettelijk toestaan te huwen. "Het is gelegitimeerd en noodzakelijk dat we onszelf afvragen of wat hier gebeurt, wellicht deel is van een nieuwe ideologie van het kwaad. Misschien meer verraderlijk en verborgen, maar met als doel mensenrechten te plaatsen tegenover het gezin en de mensheid", zo schrijft hij."[/font]

Pure Haatzaaierij noem ik dat, en daar zullen de homofoben en fundamentalistische christenen de paus zeer dankbaar voor zijn, en er zich lekker op verkneukelen zoals u het zegt!

[font=Arial]Twee mannen of twee vrouwen die uit liefde met elkaar trouwen. Sjonge, da's inderdaad LEVENSGEVAARLIJK!

Een oud seniel wit mannetje in een jurk en hersenloze zielen die alles voor zoete koek slikken wat er nog hoorbaar tussen de spuugbellen naar buiten geperst wordt. DAT is pas gevaarlijk.[/font]

Laatst gewijzigd door Andro : 26 februari 2005 om 01:48.
Andro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2005, 02:17   #69
Rene Artois
Minister

Rene Artois's schermafbeelding

Standaard

Pure haatzaaierij? En hoe moeten wij uw uitlatingen hier anders begrijpen dan juist dat?

Maar doe gerust door. Nog iets meer moeite en u krijgt wie weet nog een jobke aangeboden op de VRT.
Rene Artois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2005, 02:26   #70
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene Artois
Pure haatzaaierij? En hoe moeten wij uw uitlatingen hier anders begrijpen dan juist dat?
Wie haat zaait, zal haat oogsten...
Oud 26 februari 2005, 02:37   #71
Rene Artois
Minister

Rene Artois's schermafbeelding

Standaard

O maar dan is het in orde zeker?

Zoals ik al zegde, doe gerust verder. Geeuw.
Rene Artois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2005, 03:13   #72
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene Artois

Zoals ik al zegde, doe gerust verder. Geeuw.
Bedankt, trusten...
Oud 26 februari 2005, 09:39   #73
Chipie
Banneling

Standaard

Citaat:
Asjeblieft zeg... Sommige mensen zijn al gekwetst als je 'verkeerd' naar ze kijkt. "Je hebt me gekwetst" is één van de meestgebruikte gereedschappen van manipulators om hun zin door te drijven. Regelmatig gekwetst worden, hoort bij het leven. Als je daar niet tegen kunt, leer je het maar.
De Paus schijnt nog te 'leven'.... Uw 'clubje' heeft hem dus deze nacht niet dood gespoten gekregen...

Inderdaad hoort regelmatig gekwetst te worden bij het leven. Of iemand regelmatig kwetsen er ook bij behoort, weet ik niet. Volgens U en uw gelovigen waarschijnlijk wel).

Toevallig moet is steeds vaststellen dat uw 'homoclubje" extreem gekwets reageert als iemand bvb stelt dat hij het homohuwelijk (of adoptie) niet ziet zitten... Soms echt zielig! Herlees die draden maar eens...
Oud 26 februari 2005, 09:47   #74
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

benieuwd wie zijn opvolger gaat zijn.
waarschijnlijk een jong fris klerikaal hoentje van 73 ofzo.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2005, 10:01   #75
België-mijn-land
Banneling

België-mijn-land's schermafbeelding

Standaard

Over de paus wil ik het volgende kwijt:

Voor mij mag er zo snel mogelijk een nieuwe paus komen, om de crisis binnen de Heilige Rooms Katholieke Kerk (het enige echte Christelijke geloof die al 2000 jaar bestaat en hiermee de oudste organisatie ter wereld !!!) te bezweren.
Voor mij moet er een jonge, dynamische en radicale paus komen. De mensen moeten opnieuw fier zijn om katholiek te zijn. Nu kijken de mensen neer op de Heilige Kerk, omdat ze daar een paus zien zitten als een pattattenzak. Kan een organisatie die 2 millinnia bestaat echt niet beter bestuurd worden ? Natuurlijk wel. Ten eerste zou men zich eens moeten afvragen waarom de Islam aan een opmars bezig is, overal ter wereld. Dit komt omdat de Islam een stuk radicaler en dynamischer is dan de Rooms-Katholieke Kerk. Willen we de Kerk van de Heilige Heer Jezus Christus beschermen tegen de opkomst van de Islam, dan moet de Katholieke Kerk een stuk radicaler worden. Dit zijn de punten:

1) De Heilige Kerk moet actief optreden tegen alle vormen van ketterijen in katholiek gebied. Dit betekent een strijd tegen het protestantisme en ander nieuw "Christelijk" geloof, die alleen maar verdeeldheid en verval brengt binnen de Christelijke wereld. Het Christendom moet opnieuw één geheel vormen, in de basis van het ware geloof en dat is de Katholieke Kerk. Ook moet er een actieve strijd worden aangegaan tegen moslimterroristen en andere islamieten die van Europa een Islamitisch Rijk willen maken. Het begrip strijdende kerk moet opnieuw vorm krijgen. Strijd op alle mogelijke fronten en met alle mogelijke middelen. Heroprichting van de Heilige Inquisitie is hier een voorbeeld van.

2) De Kerk moet zijn leden verplichten om weer naar de Mis te gaan, anders ben je het niet waard de katholieke sacramenten en een katholieke begrafenis te krijgen. Bijvoorbeeld de mensen verplichten om toch 10 keer per jaar naar de mis te gaan. Doen zij dat over verschillende jaren niet, dan kunnen deze mensen uit de kerk worden gezet, omdat zij geen enkele inspanning willen doen voor hun geloof. Binnen de Islam gelden ook dezelfde strenge regels en daar is het geloof sterker dan ooit.

De kerk moet dus dringend jonger, dynamischer en radicaler worden, ze moet dus voor een stuk de dynamiek van in de middeleeuwen terugvinden. De Islam heeft de Heilige Kerk dat trouwens voorgedaan (vb Iraanse Revolutie, Hamas), je merkt dat het kan, dus waarom zou dat niet bij het Katholieke geloof niet kunnen. Ons Koningshuis geeft zoals gewoonlijk het goede voorbeeld en zit reeds in een radicalere groepering binnen de Kerk, nu moet de rest nog volgen met als grote voorbeeld de Heilige Kardinaal Gustaaf Joos. Met softies als Kardinaal Danneels aan de leiding zou de Kerk meteen vervallen. Dus liever geen softie als Kardinaal Danneels als paus !

Laatst gewijzigd door België-mijn-land : 26 februari 2005 om 10:02.
België-mijn-land is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2005, 10:06   #76
Chipie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door België-mijn-land

Voor mij mag er zo snel mogelijk een nieuwe paus komen, om de crisis binnen de Heilige Rooms Katholieke Kerk (het enige echte Christelijke geloof die al 2000 jaar bestaat en hiermee de oudste organisatie ter wereld !!!) te bezweren.
Voor mij moet er een jonge, dynamische en radicale paus komen. De mensen moeten opnieuw fier zijn om katholiek te zijn. Nu kijken de mensen neer op de Heilige Kerk, omdat ze daar een paus zien zitten als een pattattenzak. Kan een organisatie die 2 millinnia bestaat echt niet beter bestuurd worden ? Natuurlijk wel. Ten eerste zou men zich eens moeten afvragen waarom de Islam aan een opmars bezig is, overal ter wereld. Dit komt omdat de Islam een stuk radicaler en dynamischer is dan de Rooms-Katholieke Kerk. Willen we de Kerk van de Heilige Heer Jezus Christus beschermen tegen de opkomst van de Islam, dan moet de Katholieke Kerk een stuk radicaler worden. Dit zijn de punten:

1) De Heilige Kerk moet actief optreden tegen alle vormen van ketterijen in katholiek gebied. Dit betekent een strijd tegen het protestantisme en ander nieuw "Christelijk" geloof, die alleen maar verdeeldheid en verval brengt binnen de Christelijke wereld. Het Christendom moet opnieuw één geheel vormen, in de basis van het ware geloof en dat is de Katholieke Kerk. Ook moet er een actieve strijd worden aangegaan tegen moslimterroristen en andere islamieten die van Europa een Islamitisch Rijk willen maken. Het begrip strijdende kerk moet opnieuw vorm krijgen. Strijd op alle mogelijke fronten en met alle mogelijke middelen. Heroprichting van de Heilige Inquisitie is hier een voorbeeld van.

2) De Kerk moet zijn leden verplichten om weer naar de Mis te gaan, anders ben je het niet waard de katholieke sacramenten en een katholieke begrafenis te krijgen. Bijvoorbeeld de mensen verplichten om toch 10 keer per jaar naar de mis te gaan. Doen zij dat over verschillende jaren niet, dan kunnen deze mensen uit de kerk worden gezet, omdat zij geen enkele inspanning willen doen voor hun geloof. Binnen de Islam gelden ook dezelfde strenge regels en daar is het geloof sterker dan ooit.

De kerk moet dus dringend jonger, dynamischer en radicaler worden, ze moet dus voor een stuk de dynamiek van in de middeleeuwen terugvinden. De Islam heeft de Heilige Kerk dat trouwens voorgedaan (vb Iraanse Revolutie, Hamas), je merkt dat het kan, dus waarom zou dat niet bij het Katholieke geloof niet kunnen. Ons Koningshuis geeft zoals gewoonlijk het goede voorbeeld en zit reeds in een radicalere groepering binnen de Kerk, nu moet de rest nog volgen met als grote voorbeeld de Heilige Kardinaal Gustaaf Joos. Met softies als Kardinaal Danneels aan de leiding zou de Kerk meteen vervallen. Dus liever geen softie als Kardinaal Danneels als paus !
Misschien moeten ze U ook maar een spuitje geven...
Oud 26 februari 2005, 10:10   #77
België-mijn-land
Banneling

Standaard

Citaat:
De Katholieke kerk
1. Wil géén abortus
2. Wil géén voorbehoedsmiddelen
3. Wil géén seksuele voorlichting

Je bent toch wel in staat om in te zien op wat voor een ellende dat uitloopt?
Kijk nou eens naar dat rijtje, Osama Bin Laden & co hebben dezelfde opvattingen.Dit is een mentaliteit van holbewoners.

Verder hebben mannen géén recht van spreken wat vrouwen wel of niet te doen en laten hebben. Dat recht hebben ze verloren na duizenden jaren van wangedrag jegens vrouwen. Het gedrag van de Kaholieke kerk jegens vrouwen is ook beneden alle peil en ze hebben zich, natuurlijk, altijd met hand en tand verzet tegen emancipatie en vrouwenrechten.Abortus is een moeilijk vraagstuk, het Vaticaan heeft aan dit vraagstuk echter helemaal niets verstandigs toe te voegen, dat zou mensen ook niet moeten verbazen, het zijn freaks, knettergek.
Nogmaals, de Kath. kerk heeft geen recht van spreken.
De Katholieke Kerk heeft als oudste en één van de machtigste organisaties zeker recht van spreken, wat mij betreft nog meer dan de partijpolitiek. De bovenstaande punten die je aanhaalt zijn goede getrouwe traditionele normen en waarden die we als goede Christen en Katholiek moeten volgen, zoals men dat al honderden, ja zelfs meer dan 1000 jaar successvol ons voorgedaan heeft ! Waarom dat veranderen, omdat we 2005 zijn ??? Jaartal speelt geen enkele rol voor het echte geloof !
Oud 26 februari 2005, 10:11   #78
België-mijn-land
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Misschien moeten ze U ook maar een spuitje geven...
Is dat een bedreiging, gij ketter ?
Oud 26 februari 2005, 10:17   #79
België-mijn-land
Banneling

Standaard

Citaat:
Nu je er over begint, zedenzaken teisteren roomse kerk in Amerika. Onthullingen over het op grote schaal in de doofpot stoppen van seksueel misbruik bij koorknapen. Ik kan het zo langzamerhand niet meer bijhouden. Ik raak de tel kwijt. Even recapituleren. Wie gingen de roomsen ook al weer voor in het bedrijven van het populaire religieuze spelletje stop je leuter in een kleuter?
een of meerdere dominees van gereformeerde kerk(en);
bruiden van Jezus van het Efraimgenootschap;
geestelijk leiders van de Noorse Broeders;
Heb ik ze nou allemaal? Zal er wel een paar vergeten zijn. Alleen al in Massachuseks bedraagt het aantal seksuele misdrijven door priesters al meer dan negentig. Laat de kindertjes tot mij komen, een uitspraak van Jezus zelf, wordt wel erg letterlijk geïnterpreteerd. Zoals alles wat Jezus, toen hij door het Middenoosten op tournee was, letterlijk wordt genomen. De Paus had de Amerikaanse Kardinalen op bezoek. Wie denkt dat hij na het vernemen van alle viezigheden, deze gemijterde pornopedo’s, het ambt uit zou mieteren, komt bedrogen uit. Hij toverde stoïcijns nog maar eens een uitspraak van Jezus uit zijn mijter. Met, wie zonder zonde is, werpe de eerste steen, werkte hij zich onder een pijnlijke beslissing uit. De kardinaaltjes mogen gewoon in functie blijven. Wat de paus wel doet, is de priesteropleiding eens scherp onder de loep leggen. Er moet vermeden worden dat er homo’s tot de opleiding worden toegelaten. Homo’s ?. O ja,natuurlijk. Nu hebben de homo’s het weer gedaan. Als je homo bent, ben je automatisch een pedofiel zal de paus gedacht hebben waarmee weer is aangetoond dat die man volledig buiten de werkelijkheid leeft. Met hetzelfde recht kun je stellen dat de Paus een travestiet is omdat hij altijd in een jurk rond hopst

Over jurken gesproken: Met alleen maar de priesteropleiding onder de loep leggen schiet je je doel voorbij volgens mij. Laat die priesters de mis opdragen in een strakke spijkerbroek en met het jongenskoor op een meter afstand, valt de rotte appel vanzelf in het mandje. Met zo’n lange jurk aan op de preekstoel kun je je zaakje nog redelijk camoufleren maar met een strakke spijkerbroek kun je direct zien dat er heel andere liedjes door je brein spoken dan: “van uw genade, wil ik zingen, Heer.” Zo gek is dat idee toch niet? Ga maar eens in een bus zitten waar je alleen maar omringd wordt door de meest aantrekkelijke vrouwen (of mannen). Nou, ik kan je garanderen dat je, bij het uitstappen, blij bent dat je een lange regenjas aanhebt. Door deze ontwikkelingen komt die rattenvanger van Madrid, Pedoklaas, ook in een ander licht te staan Dat is toch ook een bisschop?
Ik heb het altijd al raar gevonden dat die man zich altijd omringt met van die kleine zwarte Pietjes. En dan die kleine kindertjes die hij altijd op schoot neemt. En dat gegluur door die schoorstenen altijd... Gadverdamme. Dat zie je de Kerstpedo bijna nooit doen. Maar oké, die heeft dan ook een broek aan. Het wordt tijd dat de handel en wandel van Pedoklaas ook eens onder de loep wordt genomen. God weet hoeveel ranzigheid we dan uit die zak zien stromen.
Tegen zedenzaken moet de Kerk intern zeer sterk en radicaal optreden. Geestelijken die zich bezondigen aan seks met minderjarigen moeten door de Heilige Kerk zeer zware straffen krijgen (zwaarder dan bij gewone burgerlijke rechtbanken). Daarom pleit ik voor de herinvoering van Kerkelijke Rechtbanken die dergelijke schandelijke feiten keihard aanpakken ! Want het zijn dergelijke feiten die anders ons geloof zouden kapotmaken !

Laatst gewijzigd door België-mijn-land : 26 februari 2005 om 10:20.
Oud 26 februari 2005, 10:46   #80
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door België-mijn-land
-knip- Fundi geblaat!
ROTFL!

Als Jezus vandaag op de wereld opnieuw zou aankomen zou hij u en de paus en zijn entourage bij hun nekvel pakken en hun een stamp geven waar je het niet graag zou willen, zoals hij de schriftgeleerden en de farizeeërs buiten de tempel geschopt heeft.

U bent duidelijk een christen-fundamentalist die alleen de maatschappij het liefst zo snel mogelijk terugvoeren naar de middeleeuwen. [font=Arial]Ironisch genoeg snappen deze 'gelovigen' niet dat ze hun eigen geloof van binnenuit uithollen door haat en onverdraagzaamheid. Ze leven in een lege cocon, de wereld om hen heen veroordelend menend dat dit de essentie van hun geloof is. Tragisch! [/font]Binnen het fundamentalisme zelf zijn de liefdevolle en vreedzame fundamenten van het geloof zeker niet terug te vinden. Het is een fanatieke, gewetensloze, op macht berustende, veelal politieke levensvisie die de fundamenten van liefde en barmhartigheid, niet inzien. Fundamentalisten zijn ook tegen het denken maar menen niettemin de absolute kennis te bezitten, en verschaffen vanuit hun optie de rechtvaardiging voor een absoluut oordeel. Ze spelen als het ware zelf voor dat fictief figuur genaamd "God", dat ironisch genoeg toch als een van de de grootste zondes wordt beschouwd.

Laatst gewijzigd door Andro : 26 februari 2005 om 10:48.
Andro is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be