![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Wat gelooft u van 9/11? | |||
dat het opgezet spel was, m.a.w een inside job |
![]() ![]() ![]() |
47 | 20,70% |
dat ze wisten dat er wat ging komen, maar het opzettelijk laten gebeuren hebben |
![]() ![]() ![]() |
30 | 13,22% |
dat ze wel iets wisten, maar niet afdoende hebben kunnen reageren |
![]() ![]() ![]() |
115 | 50,66% |
dat ze totaal bij verassing zijn aangevallen |
![]() ![]() ![]() |
35 | 15,42% |
Aantal stemmers: 227. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 |
|
![]() Aan de stemmers op 2 & 4:
2: Welke organisatie laat dit toe, total loss of control? 4: Intelligence weet weldegelijk wat er op onze aardkloot gepland wordt.
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En trouwens, ook van Pearl Harbor wordt nog steeds beweerd (in hoeverre waar, laat ik de vraag open) dat de Amerikanen wisten wat er op komst was en hun beste schepen weggehaald hadden omdat een aanval hen op dat moment politiek goed uitkwam. Waarom zou de politieke geschiedenis zich niet mogen herhalen? Alhoewel ik hier geen glazen bol heb om te beweren dat mijn bewering de exacte waarheid is, zie ik geen reden om aan te nemen dat deze theorie niet zou kunnen kloppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
Pearl Harbor is naar mijn mening duidelijk: As inside as can be ... Er is een hemelsbreed verschil tussen 'dat het opgezet spel was, m.a.w een inside job ' en 'dat ze wisten dat er wat ging komen, maar het opzettelijk laten gebeuren hebben' . Wanneer het inside was was men perfect op de hoogte, had men de touwtjes in handen, ... in het tweede geval heeft men totaal geen controle en laat men alles in handen van een derde en verliest men net al die touwtjes, alle controle verdwijnt. Die Glazen bol is ook voor mij (ons) van toepassing. Soms wens je er wel ff ene, maar als puntje bij paaltje komt maar goed dat hij nog ni is gepasseerd.
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
Kan jij heel kort ff verklaren waarom je op antwoord n° 2 hebt gestemd? Lijkt mij persoonlijk voorlopig nog een heel onrealistsische keuze. Thanks a lot
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Serieus gestemd of voor het lachen, want bij jouw moet er steeds rekening gehouden worden met een kwinkslag. ![]() Thanks
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
neen.... dat kan ik helaas niet 2004gun ![]() niettemin wou ik toch stemmen... tsssss ik heb geen uitgesproken theorie of visie zoals je weet noch 1 noch 2 noch 3 was voor mij een keuze ik miste de meer gevarieerde keuze : 5) ze zijn niet totaal bij verrassing aangevallen 6) welke aanval ? 2) leek me gewoon de tussenmoot en laat nog enigzins de mogelijkheid over dat slechts een handjevol 'insiders' een rookgordijn optrokken waardoor 'men' (algemeen) dus niet op de hoogte was of het was wel degelijk een verrassingsaanval voor diezelfde 'men' en ergens (hogerop ) wist men wel dat er wat in de lucht kon hangen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zijn de non believers vergeten dat dit feit in alle toonaarden is ontkent door de overheid tot in mei 2002? 8 maanden heeft het verhaaltje, "We wisten van niets" wel dienst gedaan op de meest prangende vragen vlak na 9/11.
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
Heb jij deze informatie gelezen? I don't think so, anders had je hem nooit gepost! De 16 meest terugkerende claims zouden worden behandeld ... maar het gaat hier vooral over details en uit de lucht gegrepen theoriën zoals het feit of het vliegtuig dat de zuid-toren binnenvloog een passagiers- dan wel een vrachtvliegtuig was, of NORAD al dan niet via telefoon is gecontacteerd, hoe het 4-de vliegtuig dan wel aan zijn einde is gekomen, the puffs of dust, ... Andere claims worden weerlegd onder het weelderige gebruik van woorden als unlikely, small chances, misleadingly, ... maar geen bewijs. Het bevat geen informatie die bepaalde zaken uitsluit. Net de redenering die jullie opbouwen om onze informatie ten alle tijd te weerleggen.
![]() |
![]() |
#73 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
bvb Dat de ATC in een vingerknip wisten dat de vliegtuigen 1) gekaapt waren, 2)van plan waren zich op het WTC, pentagon en god weet waar te storten. Dat er dan onmiddelijk een bevel gegeven was aan de dichstbijzijnde luchtmachtsbasis om 4 burgervliegtuigen uit de lucht te schieten, dit in vredestijd. Nog maar dat aspect, om zo'n informatie door te geven en uiteindelijk dat bevel te geven moeten er zonder twijfel al een paar handvol overheidsinstanties verwittigd worden, ingelicht worden,... het is niet meer dan normaal dat zo'n gigantische organisatie van verschillende overheidsorganizaties die zouden moeten samenwerken (zie naar onze rijkswacht/politie vroeger) daar soms niet goed of helemaal niet in slagen.
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben een soort goddelijk beeld van de tegenstander. Alsof hij alles kan, alles weet, alles ziet, en dat in een fractie van een seconde. Wie in de echte wereld leeft weet hoe vals dat beeld is. Er zijn m.i. fouten begaan voor en op 9/11. Maar daaruit een bewijs halen voor een inside-job lijkt me absurd.
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er kunnen in principe niet eens believers zijn want welk verhaal moeten ze dan geloven? Ze weten het niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#78 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
At least ten passengers and two crew members shared vital information with [...] or others on the ground. One recipient of a call from the aircraft recounted specifically asking her caller wether the hijackers had guns. The passenger replied that he did not see one. The 9/11 Commision Report, p.12-13 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Er is een theorie dat de kaping van vlucht 77 (die van het Pentagon) gepleegd werd in opdracht van Hillary Clinton. De auteur vreest dat Hillary de passagiers op een geheime locatie gevangen houdt. We leren verder dat Hillary Clinton ook achter de moorden zat die werden toegeschreven aan O.J. Simpson. Geen wonder dat Bill bij Monica troost ging zoeken, je zal maar getrouwd zijn met zo'n monster. Voor wie de details over deze ABSOLUUT WARE THEORIE wil lezen: http://www.apfn.org/apfn/not_crashed.htm ![]() |
|
![]() |
![]() |