![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een verdomd uitgekookt figuur of er zit meer achter, ( een boel uitgekookte figuren )
Dreigbrieven sturen zonder gepakt te worden is weinigen gegeven, ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tja en nu hoor ik nog dat de allochtoonse werkneemsters GEEN ONTSLAG heeft GENOMEN....
't zal toch niet zijn doorgedrongen dat ze dan geen dop zou krijgen zeker.... Feit is en blijft dat aan deze zieke situatie dringend een einde moet komen..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vind ik ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() Men moet toch al minstens weten uit welke streek de brieven komen he want brieven worden in het postkantoor waar ze binnenkomen gestempeld met de stempel van dat bepaalde kantoor. Dus men zou al moeten kunnen zien of al de brieven uit dezelfde streek kwamen of niet...
Vergelijk dat bvb al met de lijst en adressen van de werknemers van dat bedrijf ... 'k zou politieagent moeten zijn dedju... ik denk dat ik hem/ze al bij hun kloten zou hebben
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() al die heisa voor wat onnozel briefkes.
leek me toch al een onderbetaalde kutjob wat die vrouw deed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Het zou ook het gevolg kunnen zijn van de haat die VB gezaaid heeft. Sommige mensen kunnen die propaganda te letterlijk gaan opnemen. Het VB heeft toch ook altijd de stelling verkondigd als zou de aanwezigheid van allochtonen in ons land - op de werkvloer enz - een bedreiging zijn voor de autochtonen. Is het dan verbazend dat hier een heethoofdige enkeling over de schreef gaat. Het probleem dat daar bij komt is bovendien dat het gewerkt heeft. De drempel voor meerdere enkelingen die met gelijkaardige ideeen rondlopen is verlaagd om die ideen ook uit te voeren. En dit speelt nu idd ook in beide richtingen. Het geldt ook voor extreem links. Heel jammer - globaal gezien wordt het voor iedereen een tikkeltje onveiliger.
WIE WIND ZAAIT ZAL STORM OOGSTEN
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[size=6]VLAANDEREN HEEFT GEWONNEN: REMMERIE: AL EEN BEDRIJF IS [size=7]MAROKANENFREI!![/size] (NU DE ANDERE NOG!!)[/size] Ik moet er wel van kotsen en krijg moorddadige neigingen in de geburen van ZB-ers, maar dat is bijkomstig, hé?? Gisteravond op de 19:00 nieuwsuitzending van "een": Allemaal diep onder hun tapijt, geen enkel minister durfde zijn bek openen... een veroordeling mocht eens 300 stemmen voor het ZB opleveren. In Nederland hebben ze ook een politieker "uitgeschakeld" met wat doodsbedreigingen, remember?? Zover zijn we gekomen, met dank aan Distel, Boeckaert, Storme,Beysen, Coveliers, Dedecker & c°... Mooi werk, Disteltje, Boeckaert, Storme, Beysen, Coveliers, Dedecker & c°! [puke] ach ja, de KVS moet ook dicht volgens het ZB... [size=6]Who's next??[/size] Mij wou je toch ook (laten?) "afknallen", waar of niet waar, Distel, remember??? Laatst gewijzigd door filosoof : 3 maart 2005 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[size=5]en DUS NIETS[/size] doen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() en alleen maar laf het verkeerde bolleke zwart maken in het stemhokje waar toch niemand het ziet
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Het feit dat er vreemdelingen vertrekken is altijd positief, of de oorzaak in deze kwestie dat ook is, is iets anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |