Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 maart 2005, 13:09   #61
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het is een verdomd uitgekookt figuur of er zit meer achter, ( een boel uitgekookte figuren )

Dreigbrieven sturen zonder gepakt te worden is weinigen gegeven, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2005, 13:12   #62
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Tja en nu hoor ik nog dat de allochtoonse werkneemsters GEEN ONTSLAG heeft GENOMEN....

't zal toch niet zijn doorgedrongen dat ze dan geen dop zou krijgen zeker....

Feit is en blijft dat aan deze zieke situatie dringend een einde moet komen..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2005, 13:12   #63
eigeeltje
Burgemeester

eigeeltje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Krijgt ze nu dopgeld, of zit ze op de ziekenkas????????
als ze zelf ontslag heeft genomen, krijgt ze geen dopgeld; anders wel (als ze natuurlijk aan de wetelijke verplichtingen voldoet
eigeeltje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2005, 13:13   #64
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

vind ik ook.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2005, 13:14   #65
Tegendradigaard

Standaard

Men moet toch al minstens weten uit welke streek de brieven komen he want brieven worden in het postkantoor waar ze binnenkomen gestempeld met de stempel van dat bepaalde kantoor. Dus men zou al moeten kunnen zien of al de brieven uit dezelfde streek kwamen of niet...
Vergelijk dat bvb al met de lijst en adressen van de werknemers van dat bedrijf ...

'k zou politieagent moeten zijn dedju... ik denk dat ik hem/ze al bij hun kloten zou hebben
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2005, 13:20   #66
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

al die heisa voor wat onnozel briefkes.

leek me toch al een onderbetaalde kutjob wat die vrouw deed.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2005, 13:22   #67
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
al die heisa voor wat onnozel briefkes.

leek me toch al een onderbetaalde kutjob wat die vrouw deed.
Oud 3 maart 2005, 13:26   #68
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vergeten
Volgens mij lust die boze meneer de sosissen niet!
Hoe weet u dat het een man is of is dat ergens bekend gemaakt?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2005, 14:25   #69
t134806
Banneling

t134806's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Jammer dat dit moet gebeuren. Hopelijk pakken ze die smeerlap.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dinooke
Ze gaan er alleszins nie veel moeite voor doen. Goed voor hun propaganda tegen het VB!
Daarmee zeg je dat dit in feite typisch een daad zou kunnen zijn van een Vlaams Belanger.
t134806 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2005, 14:45   #70
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Men moet toch al minstens weten uit welke streek de brieven komen he want brieven worden in het postkantoor waar ze binnenkomen gestempeld met de stempel van dat bepaalde kantoor. Dus men zou al moeten kunnen zien of al de brieven uit dezelfde streek kwamen of niet...
Vergelijk dat bvb al met de lijst en adressen van de werknemers van dat bedrijf ...

'k zou politieagent moeten zijn dedju... ik denk dat ik hem/ze al bij hun kloten zou hebben
Aan u is werkelijk een groot talent aan het verloren gaan,haast u een komische noot binnen het korps is nooit weg,of gooi u in de politiek en stel een plezant uurke voor ipv hun eindeloos gepalaver waar toch nooit iets positiefs uitkomt.
doornroosje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2005, 14:55   #71
Gertj3
Minister

Gertj3's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:

Tja je kan die brief posten waar je ook maar wilt e
Gertj3 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2005, 14:57   #72
King of beggars and fleas

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Het zou ook het gevolg kunnen zijn van de haat die VB gezaaid heeft. Sommige mensen kunnen die propaganda te letterlijk gaan opnemen. Het VB heeft toch ook altijd de stelling verkondigd als zou de aanwezigheid van allochtonen in ons land - op de werkvloer enz - een bedreiging zijn voor de autochtonen. Is het dan verbazend dat hier een heethoofdige enkeling over de schreef gaat. Het probleem dat daar bij komt is bovendien dat het gewerkt heeft. De drempel voor meerdere enkelingen die met gelijkaardige ideeen rondlopen is verlaagd om die ideen ook uit te voeren. En dit speelt nu idd ook in beide richtingen. Het geldt ook voor extreem links. Heel jammer - globaal gezien wordt het voor iedereen een tikkeltje onveiliger.

WIE WIND ZAAIT ZAL STORM OOGSTEN
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2005, 15:28   #73
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
Hoe weet u dat het een man is of is dat ergens bekend gemaakt?
Aan zijn pseudoniem ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2005, 15:41   #74
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Jammer dat dit moet gebeuren. Hopelijk pakken ze die smeerlap.
tiens, Distel verandert wéér eens van mening...

[size=6]VLAANDEREN HEEFT GEWONNEN: REMMERIE: AL EEN BEDRIJF IS [size=7]MAROKANENFREI!![/size] (NU DE ANDERE NOG!!)[/size]
Ik moet er wel van kotsen en krijg moorddadige neigingen in de geburen van ZB-ers, maar dat is bijkomstig, hé??
Gisteravond op de 19:00 nieuwsuitzending van "een":

Allemaal diep onder hun tapijt, geen enkel minister durfde zijn bek openen... een veroordeling mocht eens 300 stemmen voor het ZB opleveren.
In Nederland hebben ze ook een politieker "uitgeschakeld" met wat doodsbedreigingen, remember??
Zover zijn we gekomen, met dank aan Distel, Boeckaert, Storme,Beysen, Coveliers, Dedecker & c°...
Mooi werk, Disteltje, Boeckaert, Storme, Beysen, Coveliers, Dedecker & c°!
[puke]

ach ja, de KVS moet ook dicht volgens het ZB...
[size=6]Who's next??[/size]

Mij wou je toch ook (laten?) "afknallen", waar of niet waar, Distel, remember???

Laatst gewijzigd door filosoof : 3 maart 2005 om 15:52.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2005, 15:47   #75
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Tegendradigaard, als je politieman was zou je blokker zijn
[size=5]en DUS NIETS[/size] doen
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2005, 16:00   #76
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Tegendradigaard, als je politieman was zou je blokker zijn
[size=5]en DUS NIETS[/size] doen
Terug aan de drank jonge?
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2005, 16:04   #77
King of beggars and fleas

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

en alleen maar laf het verkeerde bolleke zwart maken in het stemhokje waar toch niemand het ziet
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2005, 16:21   #78
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Het feit dat er vreemdelingen vertrekken is altijd positief, of de oorzaak in deze kwestie dat ook is, is iets anders.
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2005, 16:25   #79
Gertj3
Minister

Gertj3's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Het feit dat er vreemdelingen vertrekken is altijd positief, of de oorzaak in deze kwestie dat ook is, is iets anders.
Dus u vind het maar normaal dat ze weg is of zo?
Gertj3 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2005, 16:29   #80
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
tiens, Distel verandert wéér eens van mening...

[size=6]VLAANDEREN HEEFT GEWONNEN: REMMERIE: AL EEN BEDRIJF IS [size=7]MAROKANENFREI!![/size] (NU DE ANDERE NOG!!)[/size]
Ik moet er wel van kotsen en krijg moorddadige neigingen in de geburen van ZB-ers, maar dat is bijkomstig, hé??
Gisteravond op de 19:00 nieuwsuitzending van "een":

Allemaal diep onder hun tapijt, geen enkel minister durfde zijn bek openen... een veroordeling mocht eens 300 stemmen voor het ZB opleveren.
In Nederland hebben ze ook een politieker "uitgeschakeld" met wat doodsbedreigingen, remember??
Zover zijn we gekomen, met dank aan Distel, Boeckaert, Storme,Beysen, Coveliers, Dedecker & c°...
Mooi werk, Disteltje, Boeckaert, Storme, Beysen, Coveliers, Dedecker & c°!
[puke]

ach ja, de KVS moet ook dicht volgens het ZB...
[size=6]Who's next??[/size]

Mij wou je toch ook (laten?) "afknallen", waar of niet waar, Distel, remember???
Wat voor een lage belachelijke insinuaties zijn dit nu weer? Waar verander ik van mening? Wat hebben ik of die politici te maken met de uitschakeling van een politicus? En ik wil u helemaal niet laten afknallen. Blijkbaar kan je het nog steeds niet laten uw leugens over mij te verkopen. En blijkbaar hecht je zelf zoveel geloof aan die insinuaties dat je met grote dikke letters moet gaan smijten om ze kracht bij te zetten. Hoop je nog steeds dat ik om de censuurschaar zal roepen, Filo? Ik weet niet of ik dit nu triestig of hillarisch moet vinden...
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be