![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() @ago
Tja nog nooit van de voorwaardelijke wijs gehoord blijkbaar. Maar goed dat je me tenminste volledig = met de voorwaardelijke wijs erbij - hebt geciteerd. Nog veel plezier met uw frustraties. Waarschijnlijk veel te veel gewerkt of zo ? en vergeet niet wat ik gezegd heb over dienen baksteen eh. T is op langen termijn gezien de goedkoopste oplossing zulle. Korte pijn iniens deurbijten
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 maart 2005 om 18:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
[font=Times New Roman][size=3]Mijn geweten is zuiver en da van u???[/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Terwijl jij in je zelfbeklag zit ga ikke binnenkort op vakantie met mijn uiterst dure moto in d’ardeche![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Dat terwijl mijn uiterst vriendelijke buurman mijn eigendom in de gaten zal houden![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Je mag mijn misschien van kleinburgerlijke gedachten vinden maar het is ik niet die vol frustratie zit![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Wel jij![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]In een vorige topic was je vol lof over je eigen inzet voor de minderbedeelden![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Na een namidagke debatteren vrees ik echter het ergste voor die mensen![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Ga nu een beetje tv zien(kwestie om terug gefrustreerd te geraken![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Doei parasiet.[/size][/font] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() bwaah uw goedkeuring heb ik nie nodig.
nog een prettig verlof gewenst en hopelijk wordt ge nie teveel lastig gevallen door parasieten
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ja; Doei. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoniet zou je ijveren voor minder regelneverij in olaats van meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=m2ywO...eature=related Laatst gewijzigd door pibo® : 8 maart 2005 om 20:16. Reden: typ fout |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Ach ja holland is dichter bevolkt dan belgie
en toch lijkt het of ze daar meer open plaats hebben als hier
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
Meer woningen bij constante bevolking => lagere huurprijs => Meer waar voor uw geld. Meer inspecties, boetes etc. => lager aanbod => hogere huurprijs. Ik kan me voorstellen dat de posters het goed voor hebben, maar ze stellen contraproductieve maatregelen voor die hun doel voorbijsteken.
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
sociale woningen voor zij die dit nodig hebben , en dan zijn er wel degelijk woningen genoeg , nu verkoopt men in wijken " sociale " woningen voor minder dan 1 derde van wat men in de privé zou betalen
![]() |
![]() |
#73 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() [font=Times New Roman][size=3]Lees eerst heel den topic![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Dit gaat tussen king of blabla en ik al lang over wa anders![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Heef hem een woning met garage en vier kamers of wa dan ook voor den prijs van 50euro dan nog zal ie viten opt feit dat den buur een mooiere tuin heeft![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Het is dankzij mensen als hij dat eigenaars de huur optrekken(lees den topic)[/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Als je weet dat men per miljoen men leent +- zevenduizend(oude Belgische frank)moet afkorten kan je snel uitreken wat een huis kost![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Pak dus een huisje van vier miljoen(utopie)dan weet je dat de eigenaar al aan achtentwintigduizend per maand licht om af te korten![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Je berekent dat je het verhuurt voor vijftienduizend en de rest zelf bijlegt en dit doenbaar moet zijn.[/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Directeur van den bank er bijhaalt om te zien of dit kan!(en anders krijg je toch geen geld)[/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Dan komt dien king of blabla bij je huren(huisje mooi in orde)[/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Na enkele maanden word den huur niet meer betaalt(meestal juist voor den winter)en sta je daar met je aflossing![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Den eigenaar heeft geen keus(centuur voor zijn eigen gezin)[/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Procederen om king of blabla buiten te krijgen![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Bij den vrederechter belooft hij te betalen en als good wil stort hij onmiddellijk een deelke!(zijn ondertussen al +-3 maanden bezig)[/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Natuurlijk komt van den rest nieks meer in huis![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Na veel kosten(die den eigenaar eigenlijk best kan missen gezien zijn afbetaling)krijgt hij den king of blabla er na een maand of 8 uit![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Om dan tot de vaststelling te komen dat hij alles heeft verwaarloosd(zelf de radiatoren en de electro uit den keuken heeft meegepikt)[/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Als bonus komen de water en elektriciteitsmaatschappij nog achter omdat da ook niet is betaalt!(en dit dan door word verrekend aan de eigenaar)[/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Bon hoe ver staan we nu![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]De schade laten herstellen + de facturen van water en electrik +- zestigduizend frank[/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]De verloren gelopen inkomsten(tijd nodig om te renoveren)+- één jaar huur honderdtachtigduizend frank[/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Dan nog effen de gerechtskosten goedkoop houden vijftigduizend frank[/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Dit komt dus neer op tweehonderdveertigduizend![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Dat den eigenaar kwijt is door king of blabla![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Dan is men verwonderd dat den eigenaar zijn huur zal optrekken en een waarborg zal vragen(want naïef geweest den king of blabla hoefde geen te betalen daar hij vertrouwen uitstraalde)van vijf maanden![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Ondertussen is den king of blabla vertrokken zonder adres na te laten(en weeral een ander kapitalist bij den buk te zetten en dit in zijn rechtvaardige streven naar een verdeling van ieders erfrecht)[/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Als je dit overdreven vind moet ik je teleur stellen(die dingen gebeuren)[/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]En hij is er zelf fier op!(zie topic)[/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Dus dien die onnozel is is wel den king of blabla want hij creëert de situatie en komt dan zagen en bleten dat de wereld onrechtvaardig is![/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Maar wees eerlijk WIE IS HIER ONRECHT AANGEDAAN!!![/size][/font] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
Waar haalde gij de pretentie eigenlijk vandaan om te denken dat gij recht hebt op den helft van mijnen dop en dat om uw zoveelste eigendom af te betalen voorwa zeide gij te lui om zelf te gaan werken als ge een tweede eigendom wilt hebben ? Wie is er hier de grootste parasiet Als ik nen huisbaas als u zou hebben eh dan zou ik de laatste avond een fuif geven. En ik zou aan iedereen vragen om voor dat ze door gaan eerst nog eens in t midden op de vloer te kakken Parasiet Arme sukkelaars uitmelken is gemakkelijk zelf werken voor uw huizen dat is wat anders vuile profiteur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() Ik begin toch wel stilletjes genoeg te krijgen van het communistisch gezwets op dit forum. Er zijn idd huisjesmelkers die moeten aangepakt worden maar er zijn ook huurders die alles aan hun laars lappen. Daarbij te weinig huurwoning daar geloof ik geen kneit van. Maar als je de huizen in de steden laat voor wat ze zijn, en als iedereen op de buiten wil wonen dan is de buiten de buiten niet meer. Daar heb ik uiteindelijk nog één opmerking op: Dit is Luxe die leidt tot verwendheid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() En ik voel mij nu te goed om te betalen
en ik ben gene communist ik ben ne liberaal Het systeem dat nu in voegen is dat is kapitalisme of anders geperverteerd liberalisme. Golle denk zeker dat ge heel de wereld kunt monopoliseren moet ik misschien morgen nog betalen om lucht te mogen inademen of wa stelletje kapitalisten
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
en van al die mensen die dat normaal vinden dat ge twintig jaar moet betalen om op een plekske te mogen blijven
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |