![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hihi is wel erg cool, daar vallen beslist alle intelligente vrouwen voor! Ik ben spijtig genoeg oerdom, niet aan te doen! Wanneer mag ik de eerste weerlegging van één van mijn posts verwachten? Met iets meer inhoud dan leugens, hihi en 8) ? Na sint-jutemis zeker! ![]()
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Firestone 437: Als jullie eens op één van vragen van Knipp hadden geantwoord ipv van jullie argumenten na elke vraag aan te passen.. (bewijs dat je Gun verwijt niet in te gaan op Knipp's getuigenlijst) 455: Maar als Knipp honderden getuigen aanvoert, blijken er ineens allerlei bezwaren te zijn tegen het gebruik van echt bestaande getuigen. Als maar een tiende van de kritische instelling die men heeft tegenover officiële bronnen zou worden toegepast op de alternatieve 'bewijzen', dan blijft er van de alternatieve theorieën bijna niets over. Dat mocht ook eens gezegd worden, al stoort het misschien. (bewijs waar je suggereert dat de getuigenissen die Knipp heeft aangebracht uit de OFFICIELE BRONNEN komt.) Klaar en duidelijk als je 't mij vraagt. En nu ga je weer schermen met het feit dat je niet letterlijk de phrase " Officiële lijst van officiële getuigen" in de mond hebt genomen, maar dat is uiteraard praat voor de vaak. Je ziet wat hierboven staat, en het zijn Uw woorden.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 9 maart 2005 om 14:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je mag iemands woorden interpreteren, maar dan geef je ook aan dat je je eigen interpretatie geeft. Zeker als blijkt dat je interpretatie fout is. Wat jij doet is zonder meer oneerlijk. Einde van de discussie. Jij bent de moeite gewoon niet waard. Grof, macho tot en met, nooit ter zake, en bovendien oneerlijk. ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 9 maart 2005 om 14:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Lees het vervolg in deze tread. Trouwens, de twee zinnen die je na die eerste plaatst, doen wel wel degelijk doorschijnen dat je wil hebben dat het pietluttig detail is geweest dat NOOIT is bevestigd. En je bent WEERAL vergeten mijn leugens uit die post te citeren. Last van selectief lezen? 8) Professor van het 7é knoopsgat.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 9 maart 2005 om 14:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ja, nu begin je 't echt bont te maken. Nu begin je zelfs je eigen letterlijke woorden te ontkennen? ![]() Je bet 100, zeggen ze hier. Schei maar uit, want je begint jezelf nu wel echt belachelijk te maken.
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoek in een woordenboek het woord CITEREN op. Zoek in een woordenboek het woord ONTKENNING op. Zoek in een woordenboek het woord ONEERLIJK op. Zoek in een woordenboek het woord MACHO op. Voor de twee laatste kan je ook in een spiegel kijken. ![]() En, het antwoord op je vraag is neen, ik heb dat nergens gesugereerd. Dat jij vervalsingen post, daar kan IK niets aan doen. De trezebees heeft je weer eens gepakt, democratsteve! Op weer eens een flagrante ... onwaarheid! ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 9 maart 2005 om 14:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
- Jij blijft terug komen op die control-room, waar je jezelf hebt laten vangen. - het is niet omdat ik het scenario van Pastore niet geloof dat er geen bikkelharde verwijzingen en twijfels in staan. De conclusie is met het haar getrokken, maar heel wat open vragen zijn nagels op de kop. - Geef me echte gegevens, net zoals de getuigenissen afgelopen week8)
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 9 maart 2005 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
U post hier een aantal berichten op een, wat intussen gebleken is, gevoelige thread. Kan U post # 1 eens lezen en uw feedback laten geworden? Alvast hartelijk dank bij voorbaat
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je zou je moeten schamen dat je zeven threads besteedt aan een racistische pseudo-historische tekst. En dan beweren dat het op weinig trekt! Dat zou ik eens moeten proberen. Zeven threads besteden aan een horror-story over Moslims, en dan vrolijk zeggen dat ik het niet geloof! Ik zal nogal aan mijn voeten krijgen van Ashrawi, No Passaran ea. En ze zouden nog gelijk hebben ook! Over je getuigenissen heb ik al geantwoord. Van jullie heb ik nog nooit antwoorden gezien.
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik vraag me eigenlijk af hoe jij, jongedame wars van elk extremisme, het primitieve macho-gedrag van democratsteve kunt uitstaan!
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
[size=7][/size] [size=3]En wat staat er in post #1 van deze thread?[/size]
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Allez Steve, ik dacht dat ik het hier met de staart tussen de benen zou afdruipen nadat gij onweerlegbaar zou aantonen dat er een duidelijk herkenbare uitgebrande fuselage in het Pentagon moest liggen als er een vliegtuig op neerstortte.
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() Allez, nog één keer.
UW citaat na, de getuigenissen geplaatst door Knipp. Citaat: Oorspronkelijk bericht door Firestone 437: Als jullie eens op één van vragen van Knipp hadden geantwoord ipv van jullie argumenten na elke vraag aan te passen.. (bewijs dat je Gun verwijt niet in te gaan op Knipp's getuigenlijst) vervolg van uw citaat; 455: Maar als Knipp honderden getuigen aanvoert, blijken er ineens allerlei bezwaren te zijn tegen het gebruik van echt bestaande getuigen. Als maar een tiende van de kritische instelling die men heeft tegenover officiële bronnen zou worden toegepast op de alternatieve 'bewijzen', dan blijft er van de alternatieve theorieën bijna niets over. Dat mocht ook eens gezegd worden, al stoort het misschien. (bewijs waar je suggereert dat de getuigenissen die Knipp heeft aangebracht uit de OFFICIELE BRONNEN komt.) Klaar en duidelijk als je 't mij vraagt. Je ziet wat hierboven staat, en het zijn Uw woorden. En wat volgt er dan??? Je ontkent je eigen woorden. ![]() ![]() ![]()
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 9 maart 2005 om 17:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef gewoon toe dat je verkeerd citeerde! Dat je bovendien erkent dat je verkeerd interpreteert is wellicht teveel gevraagd van je ego. ![]() Dat je zo in een leugen volhaardt is niet te geloven. Krijg ik € 1000 omdat ik je betrapt heb op een leugen? ![]() Als ik de vorige berichten lees ben ik blijkbaar niet de énige die je betrapt heeft! Merkwaardig, niet? Maar met mij ben je er echt niet goed van, hé? Betrapt door het oerdom wicht! Het zal je maar gebeuren, democratsteve! ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 9 maart 2005 om 17:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Next time push 'citeer' directly followed by 'Antwoord verwerken'. Dat komt veel geloofwaardiger over dan wat je de laatste 10 posts komt uit te kramen.
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vervalst citaat als argument gebruiken is inderdaad hééééééééél geloofwaardig. En hééééééééél sterk. Nu ja, met echte citaten komen jullie niet ver. ![]() Dan maar vervalsen, zoals jullie favoriete sites en jullie favoriete auteurs. ![]()
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |