Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 maart 2005, 23:40   #61
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

goed firestone
idd offtopic
we zien wel
je mag me desnoods altijd privemailen
als je het liever niet in de krabbenton gooit
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 17 maart 2005 om 23:41.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2005, 19:10   #62
lustige lezer
Parlementslid

lustige lezer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
T is niet omdat je ermee in aanraking komt dat ze je meteen gaan opbiechten dat ze hun vrouw slaan he. En zeker niet in een dorp. Vanuit mijn ervaring slaan ongeveer 4/10 kansarme VBers hun vrouw weleens. Maar ik heb ook al wel rijke gezinnen geweten waar het gebeurde en 1 keer zelfs bij groenen. Het vb moet gewoon niet doen alsof moslims een patent hebben op vrouwonvriendelijk gedrag. Joodse vrouwen moeten zichzelf kaal scheren omdat ze eens een andere man zouden kunnen verleiden - ook niet bepaald vrouwvriendelijk maar daar hoor je het VB niet over he. Ik noem zoiets meten met twee maten en twee gewichten.
Dus u bent er zeker van dat u beter geinformeerd bent?? Is datniet een beetje ... ? Ik kan u vertellen dat in een dorp als deze iets heel rap bekend wordt. Heel rap. Hier zijn nog altijd roddeltantes die elke dag hun toer doen in de plaatselijke handelszaken. Ik moet vantijd ook huisbezoeken doen ivm met ons kamp. Van mijn kamer uit kan ik direct in een 4tal sociale woningen kijken. Ik kan ze van daar uit horen vloeken op bv; hun kinderen (wat behoorlijk irritant is, zeker tijdesn examens). Ik heb veel meer feeling met die mannen dan dat jij denkt. Wat hun stemgedrag is weet ik niet. VB'ers zijn hier niet bekend (te gevaarlijk --> roddeltantes). Trouwens we wonen in een overtuigde CVP gemeente waar het VB niet vertegenwoordigd wordt. Buiten corruptie draait het hier dan wel redelijk goed.
Patriot : ... dat de Walen ons (=Vlamingen) zouden haten ... (#1) (dus toch een verschil , dus toch geen belgen )
---------------------------------------------------------------
Vrager : U keurt vandalisme goed?
Bhairav : Ja dat doe ik.
lustige lezer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2005, 20:18   #63
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lustige lezer
Dus u bent er zeker van dat u beter geinformeerd bent?? Is datniet een beetje ... ? Ik kan u vertellen dat in een dorp als deze iets heel rap bekend wordt. Heel rap. Hier zijn nog altijd roddeltantes die elke dag hun toer doen in de plaatselijke handelszaken. Ik moet vantijd ook huisbezoeken doen ivm met ons kamp. Van mijn kamer uit kan ik direct in een 4tal sociale woningen kijken. Ik kan ze van daar uit horen vloeken op bv; hun kinderen (wat behoorlijk irritant is, zeker tijdesn examens). Ik heb veel meer feeling met die mannen dan dat jij denkt. Wat hun stemgedrag is weet ik niet. VB'ers zijn hier niet bekend (te gevaarlijk --> roddeltantes). Trouwens we wonen in een overtuigde CVP gemeente waar het VB niet vertegenwoordigd wordt. Buiten corruptie draait het hier dan wel redelijk goed.
ik blijf er omdat u het zo vraagt absoluut zeker van beter geninformeerd te zijn dan u. hoewel het daar niet perse over gaat en u vast meer weet dan de modale burger over de armen maar iedereen heeft nu eenmaal zo z n sterke en zwakkere kanten en mijn sterke kant is echt wel het thuis zijn en het kennen van kansarme milieus. Die sociale appartementen waar u binnen kijkt daar wandel ik gewoon binnen.
ik zou mijzelf zelfs een kansarmoedeexpert durven noemen. En vanuit die expertise deelde ik u mede dat vrouwenmishandeling wel degelijk nog voor komt - ook bij vlaamse gezinnen - en heel vaak zijn dat kansarme gezinnen die op het belang stemmen. Heel dom eigenlijk - zeg ik hen ook altijd - want ze stemmen voor de afbouw van hun eigen sociale rechten.
ik zal u zelfs nog meer zeggen.
moest de autochtone kansarme zich door het vb niet laten opzetten tegen de allochtone kansarme dan zouden ze hun rechten zelfs nog kunnen uitbreiden
noem mij eender wat op en ik geef direct toe dat u daar beter in bent
van beurskoersen ed bvb ken ik niets
maar armoede en alles wat daarmee te maken heeft dat is nu eenmaal mijn terrein. no offence
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 18 maart 2005 om 20:20.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2005, 23:14   #64
lustige lezer
Parlementslid

lustige lezer's schermafbeelding

Standaard

Zijt gerust, behalve in zeveren en zwanzen zijt ge over andere 'beter' als ik Wellicht bestaat er ook een groot verschil tussen waar dat die sociaal minderbedeelde mensen zich bevinden. In steden zal het er best anders aan toegaan...
Patriot : ... dat de Walen ons (=Vlamingen) zouden haten ... (#1) (dus toch een verschil , dus toch geen belgen )
---------------------------------------------------------------
Vrager : U keurt vandalisme goed?
Bhairav : Ja dat doe ik.
lustige lezer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be