![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://forum.politics.be/showthread....&postcount=365 Citaat:
![]() Als sta ik op mijn 'achterste poten', daarom zwijg jij toch nog niet? En gelukkig maar! Maar ik moet je kritiek toch niet overtuigend vinden? Toon mij de leugens, ik vraag niets anders. Citaat:
Kom met bewijzen van het tegendeel. Veel van de 'studies' van de believers zijn inderdaad nep. Zoals die van A. K. Dewdney of die over het 'te kleine gat' van het Pentagon. Niet omdat ik dat zeg, maar omdat ze wetenschappelijk niet deugen. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Probeer tenminste te begrijpen dat mensen die het niet met je eens zijn ook eerlijk kunnen zijn! Citaat:
Als ze iets vinden tegen Bush, dan publiceren ze het! NWO of geen NWO! Zie je dat dan niet? ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 15 maart 2005 om 20:07. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn mensen die de holocaust ontkennen. Bewijst dat iets? Neen, toch niet voor mij, Exodus.
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 15 maart 2005 om 20:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
Je pretendeert van van alles op de hoogte te zijn, maar je wijgert interessante informatie betreffende het onderwerp te lezen. Stik in uw onwetendheid!
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 16 maart 2005 om 15:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
Wait and see, at the end truth will prevail, juist zoals bij de hierboven beschreven gebeurtenissen ...
![]() |
![]() |
#67 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
De waarheid gaat door 3 stadia. Ridiculisering, fanatieke ontkenning en tenslotte aanvaarding.
In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act. (George Orwell) "Others are engaging even in an eco type of terrorism, whereby they can alter the climate, set off earthquakes or volcanos remotely, through the use of electromagnetic waves." American Secretary of Defense William S. Cohen, April 1997. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik antwoordde op de vraag van Exodus: Citaat:
Citaat:
![]() Geloof jij in astrologie? In piramidekrachten? Ontken jij de holocaust? ![]() Denk je dat mensen die dit soort 'geloven' hebben kritisch zijn? Wel, ik in elk geval niet!
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 16 maart 2005 om 17:49. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is dan één toeval waar jullie wel in geloven! ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 16 maart 2005 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De 19 staan op de passagierslijsten, en hebben sinds 11/9/2001 geen teken van leven meer gegeven! Hun activiteiten in de maanden voor 9/11 zijn evenens in kaart gebracht. OBL heeft het zelf herhaaldelijk erkend. Voor elk van deze bewijzen hebben de conspiracy-sites indianenverhalen om ze te 'ontkrachten', maar geen van deze verhalen houdt één minuut stand. Dat is ook op ons forum gebleken. Bewijs jij eens één van de vele spectacuilaire beweringen die je maakt! Dan spreken we verder.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 16 maart 2005 om 18:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb ze hier bij me. Staat geen enkele moslimnaam op Citaat:
Citaat:
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 16 maart 2005 om 19:17. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga daar niet weer aan beginnen. ![]() Jij hebt niet eens gereageerd op mijn weerlegging van de 'studie' op de 'onmogelijke' telefoongesprekken. Ik heb ze al twee keer gepost. Bewijs jij eens één van de vele spectaculaire beweringen die je maakt! Dan spreken we verder.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 16 maart 2005 om 20:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ga daar niet weer aan beginnen. ![]() Je hebt niet eens gereageerd op m'n vraag waarom de ATC 24 minuten heeft gewacht om Norad te waarschuwen. Ik heb ze al méér dan 2 keer gepost. Bewijs jij nu eens één van de vele spectaculaire beweringen die de officiêle theorie maakt. Dan spreken we verder.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 16 maart 2005 om 20:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mijn bewijzen staan in de officiële verslagen die jullie maar niet in gebreke kunnen brengen. Ze werden hier al vaker gepost. Je zegt dat ze leugens bevatten, maar waar ze staan weet je nooit te vertellen! ![]() Hoe zit het met de 'studie' van A.K. Dewdeney? Begrijp je nu waarom de lemmings nog nauwelijks reageren? Jullie blijven de weerlegde onzin maar herhalen! ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 16 maart 2005 om 20:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Ik geloof niet! Niet in Astrologie, piramidekrachten, opperwezen(s), ... whatever Ik ontken de holocaust niet ... Jij maakt de vergelijking tussen deze en de believers ...
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#80 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu beweer je weer dat er GEEN leugens zouden staan in de officiele rapporten. Dat is toch wel raar want 2 dagen geleden geef je zelf toe dat er leugens in staan én dat er een cover up was om deze toe te dekken. Iets mis met uw korte termijngeheugen? Teveel weed gerookt? ![]() Hier uw eigen woorden. Citaat:
![]()
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 17 maart 2005 om 14:38. |
||
![]() |
![]() |