![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Bij nieuwe verkiezingen zou u stemmen op? | |||
CD&V N-VA |
![]() ![]() ![]() |
26 | 18,18% |
VLAAMS BELANG |
![]() ![]() ![]() |
71 | 49,65% |
VLD Vivant |
![]() ![]() ![]() |
12 | 8,39% |
sp.a-spirit |
![]() ![]() ![]() |
6 | 4,20% |
GROEN! |
![]() ![]() ![]() |
9 | 6,29% |
Andere |
![]() ![]() ![]() |
16 | 11,19% |
Ongeldig |
![]() ![]() ![]() |
3 | 2,10% |
Aantal stemmers: 143. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 16 maart 2005 om 01:39. |
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Leest u maar eens de brief aan de romeinen (hoofdst 13 ) e, onthou dit "Geef aan God wat is Gods en Caesar wat is Caesars" . Mensen mogen geleid door hun geloof of vrijzinnigheid in de politiek gaan maar niet om de zogenaamde heilige kerk te vertegenwoordigen. ontopic. ik stem Vlaams Belang
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met die avatar van je had ik echt sp-a verwacht. |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik wist het, ik wist het, ik wist het...7,5 miljoen mensen zijn voor een onafhankelijk Vlaanderen en een zelfstandig Wallonië. Als dit het ultieme bewijs niet is... ![]()
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() dat zou pas een stunt zijn !! ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allemaal hebben die mensen min of meer hun zin, dus ze hoeven niet op BuB te stemmen voor verandering. België is nu eenmaal een feit. De revolutionairen (separatisten) halen alvast geen politieke meerderheid (aan de daden van hun vertegenwoordiging te zien) Om de wil van de burgermeerderheid te kennen, moeten we Di Rupo steunen in zijn voorstel om referenda mogelijk te maken. *(Fr.)
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#70 |
Parlementslid
|
![]() 56 stemmen voor de bub
![]()
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van succes inzake het in stand houden van Belgique door de meerderheid der Belgen zal jouw Di Rupo niet zo zeker geweest zijn als jij, anders had de machtigste man van het land dat referendum heus wel doorgevoerd. Di Rupo ziet blijkbaar in dat het zijn eigen volk geen tweede keer zal lukken om als minderheid zijn wil op te leggen aan de meerderheid.
![]() |
#73 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Wat heeft het koningshuis zoal gedaan in de tijd dat ze de macht hebben "gekregen"? Stomitijten uitgehaald waar wij nu nog voor betalen (Congo). Elke Keer er een minister van ons naar Africa gaat lachen ze ginder goed in hun vuist. Allez kom t'is weeral goe geweest... . Trouwens wie zorgde er voor dat de Walen elites waren tot 1957. Ja ja zij haden de poen tot dat de vlamming er genoeg van had. Nu nog pijzen ze dat ze beter zijn dan een vlamming door te WIJGEREN om nederlans te spereken. Noem mij eens Nederlanstalige adel op? Die tot ridder geslagen is voor 1957 wel te verstaan. Laatst gewijzigd door Azal : 18 maart 2005 om 09:00. |
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#75 |
|
![]() Cd&v-n-va
|
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() [size=7]B.U.B.[/size]
|
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aangezien SP-a veel te rechts is geworden, wordt het waarschijnlijk LSP of PVDA. Maar ik weet niet of ze hier "lokaal" (gemeenteverkiezingen) een lijst zullen indienen. Afwachten.
#78 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat Vlaams Behangers zo'n grote bek hebben, dat ze ook gelijk gaan krijgen!
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Amaja, VB bijna 56%.
![]() Laatst gewijzigd door la_Principessa : 19 maart 2005 om 13:51. |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|