Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 13 maart 2005, 21:45   #61
muys
Parlementsvoorzitter

muys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Zou u eens willen zeggen wat er precies in staat, en hoe men dat aan de hand van sociale omstandigheden verklaart... In je cursus psychologie zal zeker niet staan: "doch deze zal op intellectueel gebied nooit voldoen aan onze standaard daar onder andere zijn herseninhoud nu eenmaal kleiner is" . Zoiets is ten eerste een groot leugen, bovendien heeft de herseninhoud helemaal niet te maken met intelligentie.
er staat net in dat sociale omstandigheden daar niets mee te maken hebben, wat wordt bewezen door de één of de andere studie over het intelligentieniveau van zwarte kinderen die opgebracht zijn in welstellende situaties.

conclusie is dat het gemiddelde iq van een neger 84 bedraagt en dat van een blanke 101
muys is offline  
Oud 13 maart 2005, 21:46   #62
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En, ach jong, doe niet hypocriet. Het NSV is de studentenorganisatie van het VB. zowel Vanhekke, Dewinter, Annemans als Rob verreyken zaten bij het VB, steeds in hoge functies trouwens. Op alle betogingen die het NSV doet, zijn er parlementsleden aanwezig van het VB, soms ook dewinter... Het NSV organiseert steeds debatten met VB'ers... Daaruit is het toch niet moeilijk conclusies te trekken.
En toch zit u volledig fout. Het NSV is geen partijafdeling. Onze jongerenwerking wordt uitgewerkt door VBJ.

Het NSV is volledig onafhankelijk van het Vlaams Belang; niet echter het VBJ.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 13 maart 2005, 21:48   #63
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
En toch zit u volledig fout. Het NSV is geen partijafdeling. Onze jongerenwerking wordt uitgewerkt door VBJ.

Het NSV is volledig onafhankelijk van het Vlaams Belang; niet echter het VBJ.
Ge liegt Van den Berghe, NSV is een SATTELIETORGANISATIE van VB. Een kweekschool voor latere VB-ers.
Pietje is offline  
Oud 13 maart 2005, 22:07   #64
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muys
er staat net in dat sociale omstandigheden daar niets mee te maken hebben, wat wordt bewezen door de één of de andere studie over het intelligentieniveau van zwarte kinderen die opgebracht zijn in welstellende situaties.

conclusie is dat het gemiddelde iq van een neger 84 bedraagt en dat van een blanke 101
Geef dat citaat eens... (Ik wed trouwens dat men geadopteerde kinderen heeft gevolgd, die in hun eerste levendagen, die belangrijk zijn voor een kind, schrijnende omstandigheden hebben meegemaakt.) Ik heb immers van verschillende cursussen gehoord dat men de achterstand van de afro-amerikanen in scholen, toeschreef aan de slechtere situatie.

Dezelfde situatie kom je immers tegen in België, met blanken. Slechts 5% van de universiteitsstudenten in België heeft ouders die werknemers zijn. Betekent dat, dat zij minder intelligent zijn???

Bovendien kan men ook vragen stellen bij wat een iq nu juist is... Meet dat effectief de intelligentie? De meesten testen logica, maar de logica is een typisch westerse traditie, die is verdergekomen uit de griekse en islamitische levensleer. Maar de vraag rijst dan of dit echt wel intelligentie is.
In het oosten betekent intelligentie veel meer wijsheid. In het zuiden betekent het veel meer, het in staat zijn om te overleven.

Intelligentie past zich aan aan de levensomstandigheden...
Oud 13 maart 2005, 22:16   #65
muys
Parlementsvoorzitter

muys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geef dat citaat eens... (Ik wed trouwens dat men geadopteerde kinderen heeft gevolgd, die in hun eerste levendagen, die belangrijk zijn voor een kind, schrijnende omstandigheden hebben meegemaakt.) Ik heb immers van verschillende cursussen gehoord dat men de achterstand van de afro-amerikanen in scholen, toeschreef aan de slechtere situatie.

Dezelfde situatie kom je immers tegen in België, met blanken. Slechts 5% van de universiteitsstudenten in België heeft ouders die werknemers zijn. Betekent dat, dat zij minder intelligent zijn???

Bovendien kan men ook vragen stellen bij wat een iq nu juist is... Meet dat effectief de intelligentie? De meesten testen logica, maar de logica is een typisch westerse traditie, die is verdergekomen uit de griekse en islamitische levensleer. Maar de vraag rijst dan of dit echt wel intelligentie is.
In het oosten betekent intelligentie veel meer wijsheid. In het zuiden betekent het veel meer, het in staat zijn om te overleven.

Intelligentie past zich aan aan de levensomstandigheden...
ik ga hier dat stuk niet overtypen ze...

er staat heel duidelijk in dat het onder psychologen een uitgemaakte zaak is dat er tussen de verschillende rassen intelligentieverschillen zijn die genetisch bepaald zijn.
muys is offline  
Oud 13 maart 2005, 22:21   #66
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Ge liegt Van den Berghe, NSV is een SATTELIETORGANISATIE van VB. Een kweekschool voor latere VB-ers.
Niets te liegen. Het NSV is volledig onafhankelijk van het Vlaams Belang.

De jongerenwerking is de verantwoordelijkheid van het VBJ. Die organisatie is partijgebonden, die andere niet.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 13 maart 2005, 22:42   #67
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Op papier onafhankelijk misschien. Voor de rest lieg je toch, maar dat is uiteraard geen verrassing want uw minoritaire groupuscule leeft van leugens.
Hans1 is offline  
Oud 13 maart 2005, 22:46   #68
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U mag roepen en schreeuwen wat u wilt, één zaak is duidelijk: het Vlaams Belang heeft nooit gesteld dat de vakbonden verboden moeten worden.
Ze hebben ook nooit gesteld dat hoofddoeken slecht waren, dat "Vlaamse" partijen niet in Zuid-België mogen opkomen of dat de holocaust een detail was.

Het Vlaams Belang heeft ook nooit het 70-puntenprogramma aangehangen en is niet racistisch.

Nog van die zever, VDB?
Hans1 is offline  
Oud 14 maart 2005, 11:30   #69
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het feit dat het VB bijvoorbeeld pleit voor de afschaffing van vakbonden, dat men vrouwen wil verbieden om te werken, dat men stakingen wil verbieden... Enz. Maar ja, dat zal natuurlijk niet in de kaart spelen van de traditionele partijen.
Je kan over het VB veel zeggen, maar dit ben ik eerlijk gezegd nog niet tegengekomen hoor.
Oud 14 maart 2005, 15:51   #70
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muys
in mijn cursus psychologie staat ook in dat een neger dommer is dan een blanke, ik dacht nochtans niet dat die cursus geschreven werd door een nsv er.......
Het zou mij verwonderen dat er in die cursus 'neger' staat. U bedoelt waarschijnlijk 'zwarte'.
Jampie is offline  
Oud 14 maart 2005, 15:52   #71
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Er wordt onderscheid gemaakt tussen mensen die onze cultuur, waarden en taal delen en wie dat niet doet. Niet op het loutere lichamelijke.
Hij sprak niet over 'onze cultuur', hij had het over een 'blank' Europa. Dat is dus een lichamelijke benadering.
Jampie is offline  
Oud 14 maart 2005, 15:55   #72
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Zout op, met je tekst !!!!! Dewinter kraait al 25 jaar, dat een vakbond een doorn in zijn oog is.
PDW doet niet anders dan zondigen tegen zijn eigen partijprogramma. Tot grote ergernis van FVH en GA.
Jampie is offline  
Oud 15 maart 2005, 00:23   #73
anakin
Partijlid

anakin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jullie willen gewoon kweekzeugen maken van de vrouwen. "Mooie vlamingen" verwekken, en in jouw geval er nog bij : christelijke zieltjes maken.
Zegt ne gefrustreerde linkse rooie rakker...
Er zou beter een beleid gestimuleerd worden waarbij men en vrouw toekomst zien voor hun kinderen(en dus een beetje meer kindjes maken)
anakin is offline  
Oud 15 maart 2005, 10:27   #74
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Meer kinderen maken zie ik hier.

Ooit al van het begrip 'malthusiaanse tijdbom' gehoord?
Oud 15 maart 2005, 11:51   #75
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

wel van selectieve atoombom...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 15 maart 2005, 20:38   #76
anakin
Partijlid

anakin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Meer kinderen maken zie ik hier.

Ooit al van het begrip 'malthusiaanse tijdbom' gehoord?
Denk niet dat dit van toepassing is in West-Europa.
Ik pleit hier niet voor gezinnen met 7 kinderen, maar het mag best een beetje meer zijn. Kinderen zijn onze toekomst.....
anakin is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be