Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 mei 2003, 16:18   #61
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Dat belgicisten dommeriken zijn was al lang geweten. Ook met deze posting en hun betogingkje hebben ze dat nog eens bewezen:

Het is de Vlaamse Beweging helemaal niet te doen om separatisme want Vlaams-nationalisten willen helemaal niet afscheiden van het belgikske! Wij wensen dat het belgikske ophoudt te bestaan!!!

En het leuke is: het aantal Vlamingen die onze mening deelt groeit gestadig aan.
Wij zijn de eersten van morgen!
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2003, 16:44   #62
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Het is de Vlaamse Beweging helemaal niet te doen om separatisme want Vlaams-nationalisten willen helemaal niet afscheiden van het belgikske! Wij wensen dat het belgikske ophoudt te bestaan!!!
Pffff, als de Walen willen verder gaan onder de naam Belgique, heb ik daar geen moeite mee. What's in a name?
Oud 14 mei 2003, 14:38   #63
Activist
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
4000 Belgen op straat tegen separatisme

Beste vrienden,

Méér dan 4.000 Belgen lieten op 4 mei jongstleden hun stem horen tegen separatisme en confederalisme!!! Zij kwamen op straat om te protesteren tegen het voornemen van sommige partijen om de banden tussen Vlamingen en Walen te verbreken. Zij toonden hun wil om solidair te blijven met alle landgenoten, ongeacht hun taal. Een andere eis was die om geen verdere staatshervorming te laten plaatsvinden zonder daarover de bevolking te bevragen in een bindend referendum. Al te dikwijls gaan sommige politici lijnrecht in tegen de wil van de bevolking door de Belgische federale democratie verder af te breken.

Een delegatie van B Plus werd op het Kabinet van de Premier ontvangen. De brief met onze bekommernissen en eisen, ondertekend door meer dan 400 vooraanstaande Belgen uit de meest verscheiden mileus, werd overhandigd. De Premier beloofde ons te zullen reageren.

Deze actie was geen eindpunt. Het is integendeel nog maar het begin. B Plus zal niet ophouden om onze beleidsvoerders voor hun verantwoordelijkheid te plaatsen. Wij blijven op post en hopen van u hetzelfde.

Dank aan al diegenen die van 4 mei 2003 een succes hebben gemaakt!!!

B Plus, 5 mei 2003
Wauw 400 vooraanstaande Belgen ...democratische meerderheid �* la Belge. De Premier zou zijn eigen moeder verkopen aan de hoogste bieder.
Blijven op post eh ....ik heb niet veel gezien hoor .
4000 probeer eens het REALISTISCH aantal van 1500 .

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be