![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Oef, na meer dan 2000 berichten heeft Bhairav eindelijk de citeerknop gevonden.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw anarchistisch gedachtengoed zou je al moeten gaan ventileren via de bayer meinhof groep of de rote armee fraction (kan zijn dat ik wat verkeerde dingen schrijf), maar dan riskeerde je wel wat jaartjes cel in die tijd. Werken zou je gedaan hebben mee of tegen uw goesting, vraag is welk werk dat je toen zou kunnen gedaan hebben in die tijd? Zou je dokter geworden zijn en zou je uw catechismus achterste voren kunnen opzeggen hebben zonder spiekbriefje in meer dan één taal, ook latijn? Zou je piloot geworden zijn alhoewel je dan eigenlijk verplicht was de officieren opleiding af te werken en een krak in wiskunde? Of zou je gewoon bouwvakker geworden zijn? U ziet dat het een beetje nauw was om iets te bereiken, er moest ook wat geld van huis uit aanwezig zijn meestal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() Ik gebruik die wel meer hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Hoe kan ik TOEN willen wat ik NU heb als ik TOEN leef? Flapdrol. Laatst gewijzigd door Bhairav : 17 maart 2005 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij moet dat weten want je bent slimmer dan die van vroeger!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus je weet het niet en zal het nooit weten ook.
In die tijd als ze het niet wisten voor wat ze gingen leren hadden ze een eenvoudige truk. Gij, ja gij daar gaat naar die school en leert voor dat! En dat was het dan. Dat was zo achter uw 6é studiejaar dat ze dan gesplitst werden natuurlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Maar zonder de steun van de belastingen betaald door "de gewone man" zou jij dubbel en dik in de miserie zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
Ik vind het goed dat de maatschappij hierdoor zijn eigen ondergang creëert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een echte anarchist moet toch ook eens een daad stellen?
In principe zouden dat bezige bijtjes moeten zijn met één of ander. En tegen iets protesteren moet je dat dan ook een naam kunnen geven. bv ik protesteer tegen de regering, of tegen de rva of tegen de lokale voetbalclub. Gewoon een beetje gaan hangen en zeggen pff, ik protesteer dat gaat geen aarde aan de dijk brengen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Als anarchist moet ik dat voor mezelf uitmaken.
Slim hè? ![]() "In principe"... ![]() Laatst gewijzigd door Bhairav : 17 maart 2005 om 13:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Toch niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan heb je ook niets te verkondigen hé?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Toch wel.
Net zoals gij.. Moet ik per se kraken etc? |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kraken? Ik kraak niets!
Maar je moet de actie wel verantwoorden op één of andere (liefst vreedzame) manier. Anders doe je niks en bereik je ook niks en ben je niet eens een anarchist. Vb; in de penintentaire instelling doen ze stilletjes aan anarchie door bv hun onderbroeken in de wc te steken zodat de boel hopeloos verstopt en de directie een dure firma moet aanspreken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Waarom kan ik geen anarchist zijn op mijn EIGEN manier en waarvoor moet ik aan de eisen voldoen voor uw geconditioneerde hersens?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge moet op uw eigen hersens denken en hoe je die kan gebruiken om uw anarchie te ventileren. Anders heeft het dus echt geen nut.
Oké wij weten den bhairav is hier anarchist maar tegen wat? Tegen het systeem, er zijn zoveel systemen, welk? Wat gaat hij er aan doen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De ouwe heren die hier te lopen klagen zijn eigenlijk bovendien een stelletje sadomasochisten. Jullie verheerlijken het afzien - het tekort - boys dont cry cfr. the cure.jullie zijn een generatie die niet in staat is gevoelens te uiten. Dat hebben ze jullie afgeleerd. Want echte mannen huilen niet weet je wel. Daarbij hebben jullie een cultuur gekweekt waarin barmhartigheid en empathie neerkomt op gezichtsverlies. Het is undone om de maatschappelijk zwakkere de helpende hand toe te steken. De mensen zouden eens moeten denken dat ik zwak of toegeeflijk ben ipv hard en correct. In werkelijkheid is alleen hij of zij moedig die tegen deze stroom in durft te gaan. Velen hebben dat al gedaan en nog velen zullen volgen en heel belangrijk - ze hebben het ook altijd gewonnen. Het licht van 1 kaars kan immers de duisternis doen verdwijnen in een ganse zaal.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 17 maart 2005 om 14:45. |
||||
![]() |
![]() |