![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#62 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Spijtig voor de communisten die ik verkies boven de Vlaams-nationalisten... |
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#66 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=31146&page=2 Citaat:
Citaat:
De openingswoorden van het Communistisch manifest blijken dus nog steeds actueel te zijn: Citaat:
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 26 maart 2005 om 09:30. |
||||
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Ik ben geen communist, maar ik heb meer respect voor een utopische ideologie als het communisme dan voor een verderfelijke en egoïstische ideologie als het Vlaams-nationalisme. Maar zoals gezegd, de twee systemen zijn onhoudbaar.
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Midden in het centrum, net zoals mijn partij, die echter ook openstaat voor links en rechts.
![]() Laatst gewijzigd door Hans1 : 26 maart 2005 om 10:28. |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Volgens mijn bescheiden mening zou de BUB véél meer potentieel kunnen halen als die partij een centrum-rechtse conservatieve partij wordt. Op dit ogenblik heeft België buiten de extreem rechtse fascisten geen etisch conservatieve partij. Vele behoudsgezinde Vlamingen zien dan geen andere keuze dan op het fascistische VB te stemmen, vaak ook uit onvrede met het huidige wanbestuur van de 3 grote partijen. Een groot deel van de VB kiezers zijn geen slechte mensen (buiten een kleine groep neo nazis en radicale egoïstische Vlaams nationalisten). Het grootste deel zijn conservatieve kiezers die ook pro Belgisch, pro monarchie zijn, maar die uit gebrek aan een centrum-rechts conservatief alternatief op deze partij moeten stemmen. Als de BUB centrum-rechts en conservatief wordt zal BUB hét alternatief worden voor het huidige wanbestuur en zal u enorm veel stemmen kunnen weghalen zowel bij het Blok, alsook bij de andere partijen. Vergis u niet een groot deel van de Vlamingen en Belgen is pro België, behoudsgezind en politiek fatsoenlijk rechts geörienteerd. En voor deze mensen is in België voorlopig geen partij te vinden, aangezien alle machtspartijen nu etisch progressief en Vlaamsgezind zijn !
Laatst gewijzigd door België-mijn-land : 26 maart 2005 om 11:01. |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() De VCV, dat ga ik onthouden, waar kan ik lid worden ![]()
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onze tegenstanders proberen ons dus al in het extreem-rechtse verdomhoekje te duwen om ons uit te schakelen. Dus we gaan nu ook niet zelf gaan overdrijven, hè. De B.U.B. is al "contesterend" genoeg. Vergeet ook niet dat aan linkse kant ook heel wat ontevreden kiezers zitten. Onze voorzitter van Oost-Vlaanderen is ex-SPA omdat hij het cliëntelisme beu is. |
|
![]() |
![]() |
#74 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Toon eens aan waarin u nu "onderdrukt" wordt? Gefolterd, nagejaagd, vervolgd?
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het over belangrijke beslissingen gaat zijn het steeds de Vlamingen die moeten toegeven, denken we maar aan het vreemdelingenstemrecht dat tegen de wil van de overgrote meerderheid van de Vlamingen toch door de Waalse politic door onze strot werd geramd. |
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
het communisme is het ergste dat de mensheid heeft gekend (en kent). |
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog maar eens een bewijs hoe knettergek dat bubbelzooitje wel is. Laatst gewijzigd door daiwa : 26 maart 2005 om 21:54. |
|
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |