![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#63 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#64 | |||
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Daarom heb ik het blauw 'knopke' moeten gebruiken. Persoonlijke aanvallen 'moeten' niet doorgegeven worden. Overdreven gebruik van de blauwe knop omwille van bagatellen, is ook voor niemand echt een prettige toestand....... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Gouverneur
|
![]() Als onze piano oude citaten uit de sloot kan halen, dan kan ik dat ook... dus mijn antwoorden van toen...
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#67 | ||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Absoluut niets te zien met vriendjespolitiek. Jullie weten maar al te goed waarom men mensen op de lijst moet brengen die het blok enorm genegen zijn. De mensen welke op een Bloklijst staan worden gebroodrooft, en ik kan er van meespreken. Gebroodrooft en uit hun vakbond gezet. Er zijn bedrijven zoals het havenbedrijf dat men lid MOET zijn van een VAKBOND of men kan er niet beginnen of blijven. Laffaards zijn degenen die zo iets durven doen. Broodrovers en regelrechte laffaards. Hebt u het begrepen mijnheet the piano, en Geert Cool. Regelrechte laffaards. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Men zet op de lijst toch alleen maar overtuigde mensen. En vrouwen die bij het VB werken zijn nu eenmaal overtuigd! Citaat:
Citaat:
geruchten, geroddel. [quote] De realiteit staat blijkbaar in schil contrast met de pogingen van de partij om zich als "gezinspartij" te profileren. /quote] De realiteit ![]() Citaat:
Het VB is tegen de vrouw omdat Hier Dinaso in 1937 tegen de vrouw zou geweest zijn. waarom niet teruggrijpen naar 1302??? |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Burgemeester
|
![]() http://www.ankevandermeersch.be/Bedankt.html
Persoonlijk heb ik mijn bedenkingen bij de kleur van de website ![]() Zijn dat haar lippen,onderaan op de website ![]() ![]() ![]()
In 2003 is het 'Liberaal Appel' een politieke ledenbeweging geworden! Het lidmaatschap bedraagt vanaf het kalenderjaar 2004 12,50 € per jaar. Betaling kan via overschrijving op het nummer 733-0084610-56 met als vermelding "lidmaatschap 2004" Op verzoek van velen kan u vanaf heden ook steunend lid worden voor 100 € jaarlijks. Contacteer ons, [email protected] ,en wij zullen u graag verder helpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(Vlaams Blok Magazine N10, okt '98 over Anke Vandermeersch: "...' en een ex-miss die eerst in Kwik en later als geschorste advocate ladderzat in de goot belandde. En dan nu een Playboy-model. Geef toe, het is een fraai clubje'.") Het summum van dat ‘fraai clubje’ resideert nu bij het vrouwonvriendelijke blok Ach, ze doet maar. Wat ik erger vind is dat ze haar verkiezingsbeloften niet nakomt. Wanneer gaat ‘ik-wil-pleiten-in-mijn-blootgat’ nu eindelijk haar tieten eens laten zien? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Burgemeester
|
![]() Geen borsten en billen voor mij
![]() Geef mij maar een vrouw met haar op de tanden ![]()
In 2003 is het 'Liberaal Appel' een politieke ledenbeweging geworden! Het lidmaatschap bedraagt vanaf het kalenderjaar 2004 12,50 € per jaar. Betaling kan via overschrijving op het nummer 733-0084610-56 met als vermelding "lidmaatschap 2004" Op verzoek van velen kan u vanaf heden ook steunend lid worden voor 100 € jaarlijks. Contacteer ons, [email protected] ,en wij zullen u graag verder helpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |