![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
|
![]() On Thu, 31 Mar 2005 12:04:41 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote:
> Sargon plaatste dit op zijn scherm : > > On Tue, 29 Mar 2005 21:29:01 GMT, "Lesj" <[email protected]> wrote: > > > >> Sargon stelde de volgende uitleg voor : > >>> On Tue, 29 Mar 2005 17:57:39 GMT, "Paulus de boskabouter" > >>> <[email protected]> wrote: > >>> > >>>>>> toch niet > >>>>>> ik meldde het maar voor het geval je het niet snapte > >>>>> > >>>>> > >>>>> Ik snap mijn bruine medemens beter dan hij denkt. > >>>> > >>>> ga er dan maar gaan tussenwonen in Molenbeek > >>>> > >>> Die andere bruine. > >>> > >>> > >>> > >>> > >>> > >>> Sargon > >> > >> gaat er tussenwonen of hou em dicht > >> bewijs eens aan iedereen hoe vriendelijk die mensen zijn > > > > Zolang het Vuil Behang niet aan de macht is, moet ik hem niet dicht > > houden. > > Overigens, echt snel van begrip ben je niet, he? > > > > En nu een moeilijke: iemand snappen is nog iets anders dan zeggen dat > > die iemand vriendelijk is. > > > > > > > > > > > > Sargon > > maar iemand niet snappen en zeggen dat ie heel vriendelijk is, is nog > erger Ja, jongen, en wie het schoentje graaft voor een ander is de moeder van de porceleinkast. Sargon |
![]() |
#62 |
|
![]() "Lesj" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > moet wel voor iedreen gelden dan *** Alles moet voor iedereen gelden, yes. Daar wordt aan gewerkt. En aan tegengewerkt. PC -- P e t r u s C y n i c u s Gothic Philosopher [email protected] "True friends stab you in the front" - Oscar Wilde |
![]() |
#63 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > *** Alle frietketels buiten godverdomme ! > > > > Koude walvissoep voor iedereen. Yummi. Van Vlaemsche walvissen. > > > Euhhh zijn dat uw argumenten ? *** Nee een slechte grap die de kwaliteitsnorm niet haalt maar per ongeluk toch gepost werd. Zoals een Behanger die eens iets VERSTANDIGS zegt, als het ware... een foutje... Missen is menselijk en mensen zijn misselijk. Ouch nu doe ik het opnieuw... PC -- P e t r u s C y n i c u s Gothic Philosopher [email protected] "True friends stab you in the front" - Oscar Wilde |
![]() |
#64 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > > > > Zeer juist, want Vlaamse frietjes thuis gebakken smaken niet zoals > de echte Vlaamse frieten van een echt Vlaams frietkot. > Je moet ze in smout bakken hé vriendt ! > Blijkbaar heeft Petrus de zandrots nog nooit gehoord over > blustoestellen in een keuken, waaronder een vuurdeken. > En heeft de Grote Kahn dan zo een brandblusdeken in de keuken of in de slaapkamer* ? WN. *wonderbaarlijke gewoonten hebben die mongolen toch ! |
![]() |
#65 |
|
![]() "Joske Vermeulen" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > Met speels meedogen heb ik het wonderlijk avontuur van een *frietpot* mogen > volgen. Niet-te-geloven! Een kaskraker. > Komt er nog een spannend vervolg-verhaal of hebben jullie reeds een ander > voorwerp in gedachten. > Laat het me aub weten en ik zal me -zoals gebruikelijk in deze ng- aanmelden > op de auditie. *** Bedankt voor je speels meedogen Joske. It means a lot to me. PC -- P e t r u s C y n i c u s Gothic Philosopher [email protected] "True friends stab you in the front" - Oscar Wilde |
![]() |
#66 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > Nog nooit van *branddeken* gehoord zeker heee > je hebt toch achterlijke vlamingen, en dat nog in 2005 *** Er was geen branddeken voorzien in mijn beeldspraak. Het spijt me. En MIJ achterlijke vlaming noemen, beste vriend, is interessant. Achterlijk ten opzichte van WIE ? Vergeleken met Stephen Hawking of Albert Einstein zijn wij BEIDEN "achterlijk", maar mij vergeleken met jou... god eh... dat zou eruitzien als Karel Dillen tegen Rik Torfs zeker ? Verder is - am achterlijksten - een ketel water in een brandende frietketel kieperen. SüBe Träume PC -- P e t r u s C y n i c u s Gothic Philosopher [email protected] "True friends stab you in the front" - Oscar Wilde |
![]() |
#67 |
|
![]() "Lesj" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > de mensen uit de roofingbusiness leggen altijd een natte vod klaar voor > ze beginnen met branden .... > Beter voorkomen dan genezen is de beste regel maar een noodplan hebben > is ook altijd goed .... > die dommerikken uit de bouw toch *** *geduldig* Daarom net, vriend, moet je de EERSTE post van deze thread herlezen. Let op de natte zakdoek. Jouw eerste kennismaking met de filosofie is niet bemoedigend, en als ik jouw grappen zou uitschreeuwen op de Savanne, houden zelfs de hyena's op met lachen, MAAR ik heb de moed te erkennen dat *ik* als dakdekker ook weinig zou voorstellen. Met een perfecte filosofie over hoe een dak moet zijn, zit je nog steeds in de regen. Goed gezegd Lesj, je maakt vorderingen... *grijns* PC -- P e t r u s C y n i c u s Gothic Philosopher [email protected] "True friends stab you in the front" - Oscar Wilde |
![]() |
#68 |
|
![]() "Petrus Cynicus" <[email protected]> schreef in bericht news:%r%[email protected]... > "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> Nog nooit van *branddeken* gehoord zeker heee >> je hebt toch achterlijke vlamingen, en dat nog in 2005 > > > *** Er was geen branddeken voorzien in mijn beeldspraak. Het spijt me. > > En MIJ achterlijke vlaming noemen, beste vriend, is interessant. > Achterlijk ten opzichte van WIE ? > > Vergeleken met Stephen Hawking of Albert Einstein zijn wij BEIDEN > "achterlijk", maar mij vergeleken met jou... > god eh... dat zou eruitzien als Karel Dillen tegen Rik Torfs zeker ? > > Verder is - am achterlijksten - een ketel water in een brandende > frietketel > kieperen. > > SüBe Träume Met speels meedogen heb ik het wonderlijk avontuur van een *frietpot* mogen volgen. Niet-te-geloven! Een kaskraker. Komt er nog een spannend vervolg-verhaal of hebben jullie reeds een ander voorwerp in gedachten. Laat het me aub weten en ik zal me -zoals gebruikelijk in deze ng- aanmelden op de auditie. -- Joske |
![]() |
#69 |
|
![]() "Lesj" <[email protected]> wrote in news:[email protected]:
> boutros gali formuleerde de vraag : >> "Dirk Vermeer" <Dirk Vermeer [email protected]> wrote in >> news:[email protected]: >> >> >>> >>> kinderen verkrachten, luie kont, grote mond... >>> Altijd al gedacht dat de walen en de moslims heel wat gemeen hebben. >>> >> >> Ja zeker Dirkske, zeg dat ook eens tegen de Beroemde Vlaamsche >> Jeugdschrijver Guy Laenen of tegen die pastoor in Kortrijk die ook niet >> vies was van SM-spelletjes met minderjarigen. > > toevallig toch geen politiek correcten? > Waar slaat dat nu weer op? Ach ja, als je geen antwoord hebt klets je er maar voor zoveelste keer dat idiote nietszeggende cliché tegenaan. |
![]() |
#70 |
|
![]() "boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] .71... > "Lesj" <[email protected]> wrote in > news:[email protected]: > >> boutros gali formuleerde de vraag : >>> "Dirk Vermeer" <Dirk Vermeer [email protected]> wrote in >>> news:[email protected]: >>> >>> >>>> >>>> kinderen verkrachten, luie kont, grote mond... >>>> Altijd al gedacht dat de walen en de moslims heel wat gemeen hebben. >>>> >>> >>> Ja zeker Dirkske, zeg dat ook eens tegen de Beroemde Vlaamsche >>> Jeugdschrijver Guy Laenen of tegen die pastoor in Kortrijk die ook niet >>> vies was van SM-spelletjes met minderjarigen. >> >> toevallig toch geen politiek correcten? >> > > Waar slaat dat nu weer op? Ach ja, als je geen antwoord hebt klets je er > maar voor zoveelste keer dat idiote nietszeggende cliché tegenaan. Men is anders zo snel om naar het Vlaams Belang te wijzen, twee maten twee gewichten ? -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ http://www.nambc.org/ |