![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Makkelijk, toch?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
(= veel sos met een vleugje ex-lib)
![]() |
![]() |
#66 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() [font=Arial]Ik zal nooit, never, jamais een sos zijn![/font] ![]()
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
![]() Vraag je idool eens wanneer thePiano of Blokwatch hem kan interviewen, vuurwerk gegarandeerd 8)
"Anti-Zionism is the new anti-Semitism." Chief Rabbi, Lord Jonathan Sacks, 4th April 2016 Laatst gewijzigd door thePiano : 29 maart 2005 om 19:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar ja zo'n interview zal nooit lukken. Verder dan de eerste vraag zal men niet kunnen gaan. Vb. van een eerste vraag: "Hoe kan een hersenloos wezen als jij ...". En dan verschiet men dat 'm door zo'n mensen niet geinterviewd wil worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ps: waarom laat je FDW niet zichzelf interviewen? Dat was leuker geweest dan deze lauwe troep. ![]()
"Anti-Zionism is the new anti-Semitism." Chief Rabbi, Lord Jonathan Sacks, 4th April 2016 Laatst gewijzigd door thePiano : 29 maart 2005 om 20:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik heb ook eens een interview gedaan met FDW. Sindsdien besef ik pas goed hoe onnozel hij wel is, een uittreksel (21/01/2000):
FDW: "Het Vlaams Blok is volgens mij geen extreem-rechtse partij. Wat is extreem? Extreem betekent dat men uiteindelijk een zeer klein aantal kiezers vertegenwoordigt. Dat is bij ons niet het geval. Het Vlaams Blok is de derde grootste partij van Vlaanderen. Het is een partij die zeer veel succes heeft, die meer dan zeshonderdduizend kiezers vertegenwoordigt. Dus wat is extreem, wij zijn eerder een centrumpartij. Partijen die kleiner zijn dan wij, zijn extremer dan het VB. Extreem zijn wordt bepaald door het aantal kiezers dat een bepaalde partije vertegenwoordigt. In dat opzicht zijn wij helemaal niet extreem." Bullshit natuurlijk. Vanuit zo'n definitie is Hitler en zijn NSDAP ook een centrumpartij daar zij ook de grootste partij van Duitsland was bij eerlijke verkiezingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Partijlid
|
![]() [font=Arial][size=3]Goh ik weet niet of dat onnozel is. Ergens heeft hij een punt he. [/size][/font]
[font=Arial][size=3]Natuurlijk weet ik ook wel dat het Belang vrij extreem is. Maar probeer eens mee te gaan in hun gedachtegang...Dan kan je bijna niet anders dan hen gelijk geven. Wat verwacht je eigenlijk? Dat Dewinter gaat zeggen "Ja idd, wij zijn extreem rechts"?[/size][/font]
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Waarom gaan jullie niet in op de stelling dat vanuit de theorie van FDW ook de NSDAP een centrumpartij was?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
En als ge't echt wilt horen: ja als ge de lijn doortrekt was de nsdap ook een centrumpartij. (wat niet wegneemt dat ik die partij degoutant en onmenselijk vindt en het belang niet)
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
Voor te lachen hé queentje...voor te lachen hé. ![]() ... Ik bedoel alleen dat purple = paars = (sos met ex-lib)... Maar 't was echt maar om te lachen hoor. BTW: ik zou de conotatie van sos ook als de grootste belediging beschouwen hoor. ![]()
![]() |
![]() |
#78 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Natuurlijk weet ik ook wel dat het VB geen concentratiekampen gaat invoeren, maar dat ze zo schaamteloos het woordgebruik van de NSDAP overnemen (tot dezelfde affiches toe) doet mij echt kotsen. En de mensen blijven er nog intrappen ook, geschiedenis leert hen blijkbaar niks ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |