![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het Vlaamse volk vraagt al meer dan 15 jaar een rechtse regering, en krijgt keer op keer centrumlinks voorgeschoteld. Daar volgt natuurlijk een reactie op: bij elke nieuwe verkiezing slaat de wijzer nog wat meer naar rechts, en de regering nog wat meer naar links. Waar was men 10-15 jaar geleden eigenlijk zo bang voor? Dat die 10% blokkers in de regering ging resulteren in een nieuw Auschwitz of zo?
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#65 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Persoonlijk denk ik dat het gaat over lijken die uit de kast gaan vallen zodra iemand mee aan de macht komt die niet tot het clubje behoort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar we zijn het niet beu maar kotsbeu met die crapuleuze regering! De werkende mens kan gene kant meer op,het is van maand tot maand u huur betalen,en als je 100€ kan sparen ben je al blij.Hoe moeten wij nog een eigendom kunnen verwerven? Of hoort dat niet meer tot de prioriteit van het Belgische beleid?
![]() |
![]() |
#67 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Voorts blijft het voor mij ook een raadsel waarom ze zo krampachtig de coalitie met links (SP.A) proberen vast te houden terwijl de kiezer toch een duidelijk rechts signaal geeft... Laatst gewijzigd door Dinooke : 5 april 2005 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Fieseler]
Citaat:
Alleszins bedankt voor de snelle reactie ![]() PS Je mag dat maar slechts één keer posten ! Val niet in herhaling of dat is stigmatiseren... en je weet wat daarvan kan komen ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus hetgeen u bexeerd raakt kant nog wal. Maar wel de meeste terroristen zijn moslim, deze stelling is wel degelijk bewezen, en ook naar voor gebracht door een moslim |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Weet er iemand of Steve Stevaert in het echte leven Robert noemt of heb ik dit verkeerd overgenomen?? Als het waar is, lijkt het me een zoveelste MARKETINGSTUNT (Steve Stevaert, klinkt zo'n beetje als De Gekke Gokker (Suske en Wiske))
![]() |
![]() |
#71 | |
Burger
|
![]() Citaat:
correctie: ik heb dat hier op het forum gelezen, bij verkiezingen 2004. trouwens die rubriek met steve stevarert is zeker de moeite om eens te lezen. Hij wordt niet gespaard van enige kritiek. ![]() Laatst gewijzigd door Dinooke : 5 april 2005 om 17:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mieke Vogels == Maria Fientje Moermans = Josephien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#74 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Of ben je alleen terrorist alst je voor een 'verkeerde' zaak opkomt en hier, in het Westen, uw terrorismenessheidzijn komt beleven?
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Dr. Bos. Herz. : 5 april 2005 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die mensen vechten in hun EIGEN land en laten onze mensen gerust. De moslims exporteren hun aanslagen naar ONZE streken, en vechten dus niet in hun eigen land voor HUN vrijheid. Maar zij leggen ONZE vrijheid aan banden. Daarom noemen we ze ook terroristen, en geen rebellen (jargon van de overheid) of vrijheidstrijders, (jargon sympatisanten) Wij noemen de terroristen van moslimzijde gewoon moordenaars of criminelen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#77 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ontkent u nu het bestaan van (radicale) moslimgemeenschappen in W-Europa? En Basken die een aanslag in Madrid forceren zijn helden zekerst?
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien om deze reden : men weet al heel lang dat de Waalse en Brusselse diensten voor arbeidsbemiddeling bijna nooit weigerachtige werklozen doorgeven aan de RVA. Daardoor hebben heel wat Waalse werklozen zich heel comfortabel in de werkloosheid en het zwarte arbeidscircuit genesteld. Er wordt bijna nooit gecontroleerd, geschorst en dus bijna nooit gestraft.
Zelfs een belgiciste als Freya Van den Bossche merkte dat er iets mis was: er kwamen uit Wallonië nauwelijks meldingen van werkonwillige werklozen binnen. Het werd haar te gortig en besloot in te grijpen... zien dat ze er niet naast pakt of Elio in een Italiaanse colère schiet ! Maar ja, Wallonië blijft ook die profiterende en/of zwartwerkende werklozen de hand boven het hoofd houden. Tegen de regels in... en natuurlijk op Vlaamse kosten. Van die 11 miljard euro moet er dat wel afkunnen zeker ?!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En wat u wil zeggen met rode zinnen, en geluk hebben, begrijp ik niet akl te goed zulle, een verduidelijking? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als zelfs Trends begint kritisch te worden :
In een groot artikel over jeugdwerkloosheid pakte Trends uit met een kaderstukje met deze provocerende titel: “Wil Aïsha wel werken?” “Aïsha is ontgoocheld na negen maanden werkloosheid. Die periode begint haar te achtervolgen als een stigma. Maar ons mooie meisje is ook een pienter meisje. Haar werkloosheidsuitkering van amper 375 euro is ver van riant, maar in het café achter de hoek kan ze enkele dagen per week borden en glazen wassen. Ze heeft zich gesetteld in het werkloosheidsysteem.” Trends vraagt zich ook luidop af hoeveel zulke Aïsha’s er zijn. “Niet weinig”, denken ze. Maar ze weten het ook niet zeker want... “dat is een taboe-onderwerp voor sociale onderzoekers.” Tja, het Vlaams Belang zou dat niet meer durven schrijven, met al die inquisiteurs die op de loer liggen om ons opnieuw voor de rechter te slepen… Je kan maar beter de bron nog eens extra vermelden : Trends dus !
![]() |
![]() |