![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kan gezien worden als nuttig omdat je zou kunnen stellen dat mannen als er niet genoeg wijfjes aanwezig zijn hun frustraties op een andere manier kwijt kunnen , ... ![]() Ik denk persoonlijk soms wel eens, en verdenk me nu niet van homo haat, dat het voor sommigen soms wel een modeverschijnsel lijkt te zijn, of dat ze het eens proberen omdat ze het speciaal of sexueel opwindend vinden. Natuurlijk zullen er ook mensen zijn die echt wel homosexueel geboren worden, dat zal dan inderdaad wel een of andere biologisch iets zijn, waarom, ? hoe ? ... Maar als je nu gevangenissen ziet, of kloosters kortom plaatsen waar veel exemplaren van dezelfde sexe samenzitten, dan lijkt het toch of het daar meer vookomt. is het dan een alternatief voor "normale" sex ? Allé dat zijn zo vragen die ik mij dan stel, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En ik zeg toch nergens dat "afwijkend" of "abnormaal" per defenitie FOUT zou zijn. En wat het gevolg gaat zijn? Maw, wat anderen gaan doen met die groep "abnormalen", daar heeft de vaststeller van het feit toch geen schuld aan. Of is het de schuld van diegene die heeft ontdekt dat de wereld rond was, dat de personen die deze theorie deelden massaal zijn omgebracht?
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 5 april 2005 om 15:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben het met de 'harde llijn' van de Kerk tegenover homoseksualiteit ook niet eens. Maar Johannes-Paulus II stelde zich op als een oerconservatieve moraalridder. En in deze contekst kon hij niet anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Stel je voor dat hij zich net andersom had ingesteld tegenover die personen. Dat zou misschien een einde hebben gemaakt aan de wereldwijde discriminatie tegenover homo's, of het tenminste hebben terug gedrongen.
![]() |
![]() |
#66 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het is niet alleen de kerk die er zo over denkt, het zit in veel culturen gewoon ingebakken, jullie schijnen telkens te vergeten dat het verkrijgen van homorechten en het zien van homo's als normale mensen iets is van de laatste 20 jaar en dan nog wel enkel in de open alles mag cultuur van de nederlanden en scandinavië... Er zijn veel meer conservatieve bolwerken waar homofilie nog steeds zwaar taboe is... en daarvoor hoef je niet naar Saoudie Arabië te reizen. in Londen, SF , New York, Nederland, België , Zweden, enz... is dat allemaal geen probleem meer, maar elders, ... De Paus is niet enkel paus van ons hé mensen maar van heel de wereld, ... Hij zou nogal een figuur geslagen hebben, ... : "Ja mensen mannen met mannen, vrouwen met vrouwen, allemaal geen probleem vogel maar op,... " ik denk dat half katholiek Italië hun eigen Paus in de ban van de kerk had geslagen, ... Om nog maar van de reactie van de Ayatolaha's te zwijgen, ... Hij had wel genuanceerder kunnen zijn en het probleem kunnen ontwijken door er over te zwijgen, maar zeggen dat het goed was, ... hola... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
PS: iemand met normale intelligentie had dat al lang doorgehad, maar blijkbaar zijn er sommigen echt wel hardleers. Voor deze personen wil ik het dus nog wel eens herhalen. 1. Normaal betekent "volgens de norm". 2. Vandale zegt echter wel niet hoe "de norm" wordt gedefinieerd. 3. Afhankelijk van de definitie van "de norm" kunt ge dus zaken catalogeren als normaal, andere als abnormaal. 4. Als ge wenst te zeggen dat hetero-zijn "de norm" is, dan zijn homo's abnormaal. 5. Als ge wenst te zeggen dat de mannelijke populatie stochastisch verdeeld is tussen hetero's, die in de meerderheid zijn, en homo's, die in de minderheid zijn, dan is dat de norm, en zijn samenlevingen waarbij er bvb. veel meer homo's in voorkomen (laten we zeggen 20-30% van de populatie) abnormaal. Bon, tot zover het lesuur kleutertuin-logica. En dan te bedenken dat zo'n mannen eigenhandig conspiracy-theorieën hebben ontmaskerd ![]() Citaat:
Citaat:
Out of the blue, into the black Laatst gewijzigd door Turkje : 5 april 2005 om 15:42. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() Ik heb me bewust beetje op de achtergrond gehouden ivm het overlijden van de paus.
Dat hij een belangrijke politieke rol gespeeld heeft valt zeker niet te ontkennen, zo moet ik eerlijk toegeven dat ik nog maar pas ontdekt heb dat hij wel degelijk tot de grondleggers hoort voor de val van het communisme. Maar zijn oerconservatieve houding tegenover holebi's deed vooral voor Christelijke holebi's toch pijn zu! Hij zei dat ze een afwijking en zo hadden, maar hij heeft nooit gezegd wat die afwijking juist inhoudt. M'n zegt hier dat m'n moet bewijzen dat het geen afwijking is maar ik vraag hier al bijna sinds van het begin van mijn aanwezigheid om aan te tonen dat het een afwijking is en abnormaal is met desaangaande bewijzen maar tot op heden heb ik daar nog NIETS van teruggevonden. Meer zelfs, de rollen werden bijna altijd direct omgedraaid toen ik die vraag stelde, van bewijs eens dat het niet zo is. Maar soit dat ter zijde. De volgende paus zal nu meteen niet gaan zeggen dat homo's mogen trouwen en zo hé, maar het zou al een goede stap zijn mochten ze zich een beetje progressiever opstellen daar tegenover en hun houding tegenover homo's herzien. Als de nieuwe paus dat zou doen, zou ik dat een prachtgebaar vinden. Maar of het ook zo zal zijn, dat betwijfel ik zu.
![]() |
#71 | |||||||
Banneling
|
![]() de quotes zijn van La Principessa (het meisje met de mooiste naam, en niet sarcastisch bedoeld!)
Citaat:
Er mogen toch wel vraagtekens geplaatst worden over het thema- abortus? Er mag toch debat over gevoerd worden? En er mag toch ethisch een lijn getrokken worden? Citaat:
Waarom moet iedereen plots jong hip en trendy zijn? Waar is het respect voor de grijze wijzen heen? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien stelde de Paus zich heel erg stug op de traditionele familie als hoeksteen van de maatschappij. Vandaar dat hij niet anders kon. Maar opnieuw : ik ben het niet eens met deze houding. Voor mijn part mogen in een familie ook twee ouders van hetzelfde geslacht zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |||||||||||||
Banneling
|
![]() En deze quotes komen van ANDROMEDA '68: het individu dat haar revolutie in bekrompenheid heeft omgezet: ik bedoel, vele typfouten schrijft...
Citaat:
Of had u het over uw eigen bijdrage?? Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar soit. Excelleren doe je wel in uw pseudo- wetenschappelijk gezeik dat noch coherent is, noch enige steek houdt, ter onderbouw van uw stelling dat dat deel van de bevolking die uw ideeën nie achternahollen dom en belachelijk zijn en aan vele 'persoonlijkheidsstoornissen' - moehahahaha, vergeef mijn bulderlach, ik heb geen gevoel voor humor, dixit uzelve - lijden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
RESPECT! Hier met die Nobelprijs!! Laatst gewijzigd door MaXiMuS : 5 april 2005 om 20:51. |
|||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Homos zijn even natuurlijk als ik en u, waarom zouden ze er anders zijn ? Is er iemand die uit zijn grote hoed homos tovert om de paus te pesten ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Eén van mijn beste kameraden is bi-sexueel, komt daar voor uit maar loopt er niet mee te koop, met andere woorden een beperkte kring is op de hoogte van zijn afwijking en ik noem het uitdrukkelijk zo omdat hij het zelf ook zo ziet. Hij is getrouwd, ziet zijn vrouwtje heel graag, ze hebben samen 2 kinderen. Zijn vrouw is op de hoogte van wat hij als volgt uitdrukt: 'Ik weet dat ik niet normaal ben maar ik heb van tijd tot tijd een uitspatting en heb nood aan sex met een man. Ik zie mijn vrouwtje graag en heb met haar daaromtrend afspraken gemaakt en zolang ik mijn homosexuele lusten een beetje kan kanaliseren verloopt alles perfect.'
![]() |