![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Maar zo frequenteer ik regelmatig een bruine kroeg in een kleine provinciestad in vlaanderen en geloof me, die linkiewinkies moeten daar niet van bruin weten.
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waar op de TV propageren Joden de multicultuur? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
? ![]() Z'n t-shirt is tussen de zwarte was beland zekerst?
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Dr. Bos. Herz. : 8 april 2005 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() [quote=Zwart & Geel]kun je geen duidelijkantwoord geven ipv afwijkende wedervragen te stellen?
Waar op de TV propageren Joden de multicultuur?[/QUOT] Als je reeds een kwart eeuw TV zou kijken dan zou men al een gigantische evolutie ontwaren. De intentie om kijkers te informeren en te entertainen is geëvolueerd naar de kijkers te indoctrineren en naïef progressief te maken. En dat is nu éénmaal een evolutie waar de joden in hand in hebben.
![]() Laatst gewijzigd door herr fritz : 8 april 2005 om 12:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=herr fritz]
Citaat:
![]() Ik heb een andere vraag: waarom zouden "de Joden" er speciaal belang bij hebben om "de kijkers te indoctrineren en naïef progressief te maken"? ![]()
![]() |
![]() |
#71 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
gekleurd. Om je tweede vraag te beantwoorden zou je de relatie tussen christenen en joden eens onder de loep moeten nemen sinds Rome en niet proberen alles te toetsen aan de holocaust of de diamantwijk in Antwerpen.
![]() Laatst gewijzigd door herr fritz : 8 april 2005 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft u een lijst met alle belangrike bedrijven uit Hollywood en al hun verantwoordelijken en hun godsdienst en heeft u daaruit kunnen afleiden dat "Hollywood en TV hoofdzakelijk joods"? Of is dit weer zo iets "dat men weet", zonder er ooit enig bewijs van te geven! (Bijvraag: volstaat het dat in het organigram van een bedrijf ergens een Jood voorkomt om daar een Joods bedrijf te maken? ![]() En wat heeft de diamantwijk in Antwerpen hier mee te maken? Zijn de diamantairs dan ook bezig "de kijkers te indoctrineren en naïef progressief te maken"? Het valt overigens wel op dat u noch op mijn vraag, noch op die van Zwart & Geel een antwoord kunt geven.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 8 april 2005 om 13:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar ja, je reageert als don quichote op een windmolen.
![]() |
![]() |
#74 |
Europees Commissaris
|
![]() Mr Fritz :de waarschijnlijkheid is zeer groot dat U joods bloed in Uw aderen vloeien hebt.
Als goed geinformeerde wil U eens een lijstje maken van de joodse VRT, VTM en VT6 medewerkers zodat we weten welke jood ons nu weer aan het indoctrineren is Mr Fritz : is U soms een turkse boekhandelaar ?
![]() |
#75 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
- Europa volgt het amerika-elan op TV, dat is duidelijk. TV is verworden tot een mediakanaal waar ieder conservatisme de strot wordt dichtgeknepen. Alles op TV moet blijkbaar overgeëmotioneerd, parodiërend en lichtzinnig opgevoerd worden. Die amerika-idioten weten wel dat ze in ieder cultuur progressieve idioten als collaborateurs kunnen inlijven. - Nee hoor, ik ben gewoongewoon hoor.
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() tot in de hoeveelste generatie terug mág er een Jood inzitten opdat je zelf "Jood" bent? Je kan zo zeer veel bazen en verantwoordelijken voor TV-stations, radio-omroepen, openbare diensten, overheid, etc etc allemaal als "Joods" zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ik zo'n lijst al eens op het net gezet heb, maar uiteraard wordt dit direct afgedaan als conspirationeel. Een hele grote nest CEO's van grote uitgeverijen, hollywood, entertainment, ... worden geleid door raszuivere joden. Raszuiver, ... nou ja ... ik heb al het verhaaltje verteld dat 90 % van de joden zelfs niet semitisch zijn, dan wel afstammelingen van de Khazaren. En zo gaat dit maar door, ik heb andere dingen te doen dan me weeral eens in een zoveelste welles nietes spelletje te begeven. De protocollen maken loepzuiver melding van het feit dat 'ze' de media in handen wilden krijgen om het volk ( goy ) de geest ziek te maken met allerlei rotzooi en diets meer. Amusement ... als tegen'argument'. Etc ... Noot : mijn kamp is een verboden boek, maar de protocollen vind je zelfs niet in het Nederlands. daarvoor moet je al terecht bij white trash als rechtse rakkers, skinheads, etc ... Pffff... wanneer zal men eens eindelijk snappen ( en ook het grootste deel van de 'joden' die niet kwaadwillig zijn ) dat openheid en frisheid veel beter zijn dan iets in een putteke te laten pruttelen tot het ontploft. Laatst gewijzigd door /\|cazar : 8 april 2005 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En wat zijn de andere mogelijkheden? Volkeren waar niemand kwaadwillig is? Volkeren waar zowat iedereenn kwaadwillig is? ![]() De lijsten van "Joodse bedrijven", ik ken die ook, hoor. De vraag is uiteraard wat men onder "Joods bedrijf" bedoelt. Is een bedrijf "Joods" wanneer:
![]() Daar komt nog bij, zoals 1handclapping terecht opmerkt, dat vele mensen waarschijnlijk "joodser" zijn dan ze zelf denken. Of anders gezegd, /\lcazars, u denkt in zinloze categorieën. Nu ja, als ik zie wat uw bronnen zijn is dat niet verwonderlijk. D�*�*r, in de Protocollen, d�*�*r gaat u inderdaad veel wijsheid in vinden! ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 8 april 2005 om 16:18. |
|
![]() |
![]() |