Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 april 2005, 11:50   #61
herr fritz
Provinciaal Statenlid

herr fritz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Tja, zo heb je ook Vlaams Belangers die de Vlaamse cultuur verheerlijken maar wel trouwen met een Thaise postorder-vrouw.
Tja, idioten kom je overal tegen.
Maar zo frequenteer ik regelmatig een bruine kroeg in een kleine provinciestad in vlaanderen en geloof me, die linkiewinkies moeten daar niet van bruin weten.
Oud 8 april 2005, 11:58   #62
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door herr fritz
Heb je dan nooit TV gekeken?
kun je geen duidelijkantwoord geven ipv afwijkende wedervragen te stellen?
Waar op de TV propageren Joden de multicultuur?
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2005, 12:01   #63
Dr. Bos. Herz.
Partijlid

Dr. Bos. Herz.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dUSK
Rapmuziek is voor 90% gepikt van blanke muziek. En de beste rapper is dan ook nog eens blank. Gewoon zielig.

?

Z'n t-shirt is tussen de zwarte was beland zekerst?

Laatst gewijzigd door Dr. Bos. Herz. : 8 april 2005 om 12:01.
Dr. Bos. Herz. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2005, 12:01   #64
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Het is verdorie hun heilige boek.

Er wordt klakkeloos gesteld dat menselijke kinderen beesten zijn.

Maar we moeten het zover nog niet zoeken, laat het ons dan hebben over de hedendaagse realiteit:

Rabbi Meir Kahane, told CBS News that his teaching that Arabs are "dogs" is derived "from the Talmud." (CBS 60 Minutes, "Kahane").

University of Jerusalem Prof. Ehud Sprinzak described Kahane and Goldstein's philosophy: "They believe it's God's will that they commit violence against goyim," a Hebrew term for non-Jews. (NY Daily News, Feb. 26, 1994, p. 5).

Rabbi Yitzhak Ginsburg declared, "We have to recognize that Jewish blood and the blood of a goy are not the same thing." (NY Times, June 6, 1989, p.5).

Rabbi Yaacov Perrin said, "One million Arabs are not worth a Jewish fingernail." (NY Daily News, Feb. 28, 1994, p.6).

Schoon volk he.
Klinkt een beetje als fundamentalistische moslims, of haatzaaiende priesters (wij witten, oh wij schone witten). Neen, waar. schoon volk, die fundi's. En maar vechten met elkaar en maar bevolkingen erin meesleuren. Dat ze eens ophouden hegemonistisch te prediken!
Oud 8 april 2005, 12:04   #65
Mephisto
Minister

Standaard

Citaat:
Het zijn wel de joden die de grote multikulturele chaos propageren terwijl ze zich zelf homogeen houden.
Tsja.. Hoe moet je anders het Uitverkoren Volk prolongeren, onderscheiden van de rest?

lijken wel die geloofsbelijdeners die hun voeten tussen de deur plaatsen, hoe heten ze, Jehova's!
Oud 8 april 2005, 12:07   #66
Mephisto
Minister

Standaard

Citaat:
Tja, ze hebben dat voordeel van een licht skelet dat zich goed ontleent voor aerobe sporten waar spiermassa niet veel rol speelt.
En dat lichte skelet, staat dat niet haaks op die grotere, schuinere schedel, waar zo op gehamerd werd? Ach, laat ook maar. Zinloze discussie. Ik mag die mensen wel, die zijn tenminste niet zo opgefokt als de gemiddelde westerse kapitalist.
Oud 8 april 2005, 12:14   #67
Mephisto
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Wat dan te zeggen wan de rotzooi die u hier in 2005 schrijft!

Vertel eens /\lcazar, vermits u het zo goed weet, waarom ben ik met mijn vriend? Money? Bedriegen? Bestelen? Profijt uit te halen?

En hoe weet u dat Amerikaanse Joden meer of minder met zwarten trouwen dan Amerikaanse blanken?

Uw veralgemeningen en vooroordelen zijn werkelijk ontstellend. Niet omdat ik met oogkleppen rondloop, maar omdat u in oude fabeltjes gelooft!
Oud 8 april 2005, 12:21   #68
herr fritz
Provinciaal Statenlid

Standaard

[quote=Zwart & Geel]kun je geen duidelijkantwoord geven ipv afwijkende wedervragen te stellen?
Waar op de TV propageren Joden de multicultuur?[/QUOT]

Als je reeds een kwart eeuw TV zou kijken dan zou men al een gigantische evolutie ontwaren. De intentie om kijkers te informeren en te entertainen is geëvolueerd naar de kijkers te indoctrineren en naïef progressief te maken.
En dat is nu éénmaal een evolutie waar de joden in hand in hebben.

Laatst gewijzigd door herr fritz : 8 april 2005 om 12:21.
herr fritz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2005, 12:22   #69
herr fritz
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto
En dat lichte skelet, staat dat niet haaks op die grotere, schuinere schedel, waar zo op gehamerd werd? Ach, laat ook maar. Zinloze discussie. Ik mag die mensen wel, die zijn tenminste niet zo opgefokt als de gemiddelde westerse kapitalist.
Ze kunnen zich misschien vermengd hebben met pymeëen.
Oud 8 april 2005, 12:47   #70
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

[quote=herr fritz]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
kun je geen duidelijkantwoord geven ipv afwijkende wedervragen te stellen?
Waar op de TV propageren Joden de multicultuur?[/QUOT]

Als je reeds een kwart eeuw TV zou kijken dan zou men al een gigantische evolutie ontwaren. De intentie om kijkers te informeren en te entertainen is geëvolueerd naar de kijkers te indoctrineren en naïef progressief te maken.
En dat is nu éénmaal een evolutie waar de joden in hand in hebben.
Zwart & Geel vraagt om een duidelijk antwoord, dat u uiteraard niet geeft.

Ik heb een andere vraag: waarom zouden "de Joden" er speciaal belang bij hebben om "de kijkers te indoctrineren en naïef progressief te maken"?
Oud 8 april 2005, 12:57   #71
herr fritz
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Zwart & Geel vraagt om een duidelijk antwoord, dat u uiteraard niet geeft.

Ik heb een andere vraag: waarom zouden "de Joden" er speciaal belang bij hebben om "de kijkers te indoctrineren en naïef progressief te maken"?
Baas van Disney is een jood, uiteindelijk is Hollywood en TV hoofdzakelijk joods
gekleurd.

Om je tweede vraag te beantwoorden zou je de relatie tussen christenen en joden eens onder de loep moeten nemen sinds Rome en niet proberen alles te toetsen aan de holocaust of de diamantwijk in Antwerpen.

Laatst gewijzigd door herr fritz : 8 april 2005 om 12:58.
herr fritz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2005, 13:04   #72
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Baas van Disney is een jood, uiteindelijk is Hollywood en TV hoofdzakelijk joods
gekleurd.

Om je tweede vraag te beantwoorden zou je de relatie tussen christenen en joden eens onder de loep moeten nemen sinds Rome en niet proberen alles te toetsen aan de holocaust of de diamantwijk in Antwerpen.
Hier begrijp ik niets van.

Heeft u een lijst met alle belangrike bedrijven uit Hollywood en al hun verantwoordelijken en hun godsdienst en heeft u daaruit kunnen afleiden dat "Hollywood en TV hoofdzakelijk joods"?
Of is dit weer zo iets "dat men weet", zonder er ooit enig bewijs van te geven!

(Bijvraag: volstaat het dat in het organigram van een bedrijf ergens een Jood voorkomt om daar een Joods bedrijf te maken? )

En wat heeft de diamantwijk in Antwerpen hier mee te maken?
Zijn de diamantairs dan ook bezig "de kijkers te indoctrineren en naïef progressief te maken"?

Het valt overigens wel op dat u noch op mijn vraag, noch op die van Zwart & Geel een antwoord kunt geven.

Laatst gewijzigd door Firestone : 8 april 2005 om 13:06.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2005, 13:31   #73
herr fritz
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Hier begrijp ik niets van.

Heeft u een lijst met alle belangrike bedrijven uit Hollywood en al hun verantwoordelijken en hun godsdienst en heeft u daaruit kunnen afleiden dat "Hollywood en TV hoofdzakelijk joods"?
Of is dit weer zo iets "dat men weet", zonder er ooit enig bewijs van te geven!
Tja, die lijst is alvast niet verschenen in "De Morgen".

Citaat:
(Bijvraag: volstaat het dat in het organigram van een bedrijf ergens een Jood voorkomt om daar een Joods bedrijf te maken? )
Je bent weer grappig.

Citaat:
En wat heeft de diamantwijk in Antwerpen hier mee te maken?
Zijn de diamantairs dan ook bezig "de kijkers te indoctrineren en naïef progressief te maken"?
Hoeven ze niet te doen, alles wordt geregeld door vadertje amerika.

Citaat:
Het valt overigens wel op dat u noch op mijn vraag, noch op die van Zwart & Geel een antwoord kunt geven.
Ik gaf toch een antwoord.
Maar ja, je reageert als don quichote op een windmolen.
Oud 8 april 2005, 13:38   #74
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Mr Fritz :de waarschijnlijkheid is zeer groot dat U joods bloed in Uw aderen vloeien hebt.

Als goed geinformeerde wil U eens een lijstje maken van de joodse VRT, VTM en VT6
medewerkers zodat we weten welke jood ons nu weer aan het indoctrineren is

Mr Fritz : is U soms een turkse boekhandelaar ?
Oud 8 april 2005, 13:56   #75
herr fritz
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping
Mr Fritz :de waarschijnlijkheid is zeer groot dat U joods bloed in Uw aderen vloeien hebt.

Als goed geinformeerde wil U eens een lijstje maken van de joodse VRT, VTM en VT6
medewerkers zodat we weten welke jood ons nu weer aan het indoctrineren is

Mr Fritz : is U soms een turkse boekhandelaar ?
- Wel ja, er stroomt vanalles in mijn bloed, als midden-europeaan kan het ook niet anders.
- Europa volgt het amerika-elan op TV, dat is duidelijk. TV is verworden tot een mediakanaal waar ieder conservatisme de strot wordt dichtgeknepen. Alles op TV moet blijkbaar overgeëmotioneerd, parodiërend en lichtzinnig opgevoerd worden. Die amerika-idioten weten wel dat ze in ieder cultuur progressieve idioten als collaborateurs kunnen inlijven.
- Nee hoor, ik ben gewoongewoon hoor.
Oud 8 april 2005, 14:04   #76
Ambiorix

Standaard

tot in de hoeveelste generatie terug mág er een Jood inzitten opdat je zelf "Jood" bent? Je kan zo zeer veel bazen en verantwoordelijken voor TV-stations, radio-omroepen, openbare diensten, overheid, etc etc allemaal als "Joods" zien.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2005, 15:07   #77
/\|cazar
Banneling

/\|cazar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja, die lijst is alvast niet verschenen in "De Morgen".
Juist

Ik denk dat ik zo'n lijst al eens op het net gezet heb, maar uiteraard wordt dit direct afgedaan als conspirationeel.

Een hele grote nest CEO's van grote uitgeverijen, hollywood, entertainment, ... worden geleid door raszuivere joden.

Raszuiver, ... nou ja ... ik heb al het verhaaltje verteld dat 90 % van de joden zelfs niet semitisch zijn, dan wel afstammelingen van de Khazaren.

En zo gaat dit maar door, ik heb andere dingen te doen dan me weeral eens in een zoveelste welles nietes spelletje te begeven.

De protocollen maken loepzuiver melding van het feit dat 'ze' de media in handen wilden krijgen om het volk ( goy ) de geest ziek te maken met allerlei rotzooi en diets meer.

Amusement ... als tegen'argument'.

Etc ...

Noot : mijn kamp is een verboden boek, maar de protocollen vind je zelfs niet in het Nederlands. daarvoor moet je al terecht bij white trash als rechtse rakkers, skinheads, etc ... Pffff...

wanneer zal men eens eindelijk snappen ( en ook het grootste deel van de 'joden' die niet kwaadwillig zijn ) dat openheid en frisheid veel beter zijn dan iets in een putteke te laten pruttelen tot het ontploft.

Laatst gewijzigd door /\|cazar : 8 april 2005 om 15:09.
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2005, 16:10   #78
Vlaanderen Boven

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zou me geen leven kunnen voorstellen zonder rapmuziek.
En zonder je geliefde techno ook? Alle vormen van moderne muziek eigenlijk.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2005, 16:15   #79
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Tja, zo heb je ook Vlaams Belangers die de Vlaamse cultuur verheerlijken maar wel trouwen met een Thaise postorder-vrouw.
Ik moet u helaas gelijk geven.
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2005, 16:17   #80
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Juist

Ik denk dat ik zo'n lijst al eens op het net gezet heb, maar uiteraard wordt dit direct afgedaan als conspirationeel.

Een hele grote nest CEO's van grote uitgeverijen, hollywood, entertainment, ... worden geleid door raszuivere joden.

Raszuiver, ... nou ja ... ik heb al het verhaaltje verteld dat 90 % van de joden zelfs niet semitisch zijn, dan wel afstammelingen van de Khazaren.

En zo gaat dit maar door, ik heb andere dingen te doen dan me weeral eens in een zoveelste welles nietes spelletje te begeven.

De protocollen maken loepzuiver melding van het feit dat 'ze' de media in handen wilden krijgen om het volk ( goy ) de geest ziek te maken met allerlei rotzooi en diets meer.

Amusement ... als tegen'argument'.

Etc ...

Noot : mijn kamp is een verboden boek, maar de protocollen vind je zelfs niet in het Nederlands. daarvoor moet je al terecht bij white trash als rechtse rakkers, skinheads, etc ... Pffff...

wanneer zal men eens eindelijk snappen ( en ook het grootste deel van de 'joden' die niet kwaadwillig zijn ) dat openheid en frisheid veel beter zijn dan iets in een putteke te laten pruttelen tot het ontploft.
Heeft u een lijst van volkeren waarvan "het grootste deel niet kwaadwillig" is?
En wat zijn de andere mogelijkheden? Volkeren waar niemand kwaadwillig is? Volkeren waar zowat iedereenn kwaadwillig is?

De lijsten van "Joodse bedrijven", ik ken die ook, hoor. De vraag is uiteraard wat men onder "Joods bedrijf" bedoelt.
Is een bedrijf "Joods" wanneer:
  • De meeste van haar aandeelhouders Joods zijn?
  • Sommige van haar aandeelhouders Joods zijn?
  • De meeste van de hogere kaders Joods zijn?
  • Sommige van de hogere kaders Joods zijn?
  • Het werd ooit gesticht door een Jood?
  • Het draagt een Joodse naam?
  • Een combinatie van de vorige?
(En misschien vergeet ik er wel enkele, )

Daar komt nog bij, zoals 1handclapping terecht opmerkt, dat vele mensen waarschijnlijk "joodser" zijn dan ze zelf denken.

Of anders gezegd, /\lcazars, u denkt in zinloze categorieën. Nu ja, als ik zie wat uw bronnen zijn is dat niet verwonderlijk. D�*�*r, in de Protocollen, d�*�*r gaat u inderdaad veel wijsheid in vinden!

Laatst gewijzigd door Firestone : 8 april 2005 om 16:18.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be