![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jammer dat de bubbeltjes geen kartel willen vormen met wat er overschiet van de 'partij' van Rudy van Nespen, dan haalden ze misschien wel de BRT? Of misschien dat het ook helpt als ze Laurent van Saksen Coburg nog eens een eervol voorstel doen?
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is dan ook maar een zoveelste poging van een (wannabe-)politicus om met een goedklinkend woordje een hoeveelheid nonsens als waarheid af te doen. Een "unie-federalist" is hetzelfde als een gewone "federalist". Alleen lijkt het dankzij die "unie" dat het om meer dan dat gaat.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#66 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet voor perfide vilainen, niet voor aandoenlijke onozelaars. Citaat:
Citaat:
Let's make a deal: BuB in 'Man bijt hond' en in ruil het VB in 'De (aller)laatste show'8)
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie stelt dat 2+2=4 kan onvoorwaardelijk op mijn steun rekenen. Ongeacht of hij elke ochtend een Islamiet op zijn boterham smeert of AlbertII de reet uitlikt.
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Jullie menen het echt? De BUB heeft dus écht een klacht ingediend tegen de VRT én zichzelf gebombardeerd tot "vertegenwoordigers van 40% van de bevolking", een percentage dat zelfs het VB niet haalt? Welk verder bewijs moet je nog hebben dat het hier om een uitermate kleinzielige groep van rancuneuze zieligaards gaat?
Jongens, jongens toch ... als de BUB ooit is op tv komt zal het in "In de Gloria" zijn, waar Hans met moeke en vake naar de balie van de VRT stapt om een klacht in te dienen. Dan gaat hij met moeke en vake een "crème glace" gaan eten, om zijn dappere daad te vieren. Maar dan wel vroeg gaan slapen, hé. Anders begint het bedwateren weer. |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(ik heb het in het Filipees met Mathildiaanse invloeden geschreven, anders bestaat de kans dat HänSS mij niet verstond) |
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Uit onderzoeken sinds 1975 blijkt volgens Lieven Dewinter (UCL) een gestage toename van de identificatie van de Vlaming met België. Sinds 1986 wordt de gehechtheid aan Vlaamse Gewest zelfs voorbijgestoken door een identificatie met België. In 1999 identificeerde zich 56,9 procent in de eerste plaats met België, 27,3 procent met het Vlaamse Gewest, 13,5 procent met de gemeente en 2,1 procent met de provincie. Het Belgisch beslissingniveau wordt als het meest geschikt bevonden voor de beleidsdomeinen gerecht, werkloosheid, pensioenen, ziekenzorg en veiligheid. Vlaanderen komt enkel als eerste uit de bus voor onderwijs, Europa voor milieu en onderzoek."
De Standaard |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Bedankt !
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier nog zo'n peiling:
Citaat:
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() So? Ik vertrouw onze huidige federalistische kaste ook voor geen haar.
|
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Patriot zegt het goed: geloof in België staat niet gelijk met vertrouwen in de regering uiteraard. Mijn vertrouwen in de huidige regering is ook quasi 0.
|
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() En uw geloof in de unie-federalisten?
![]()
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Patriot was anders een tijdlang lid van één van de partijen die mee de regering vormt.
Ik begrijp echter waarom hij naar het Vaderhuis terugkeerde en waarom jouw 'partij' de verstandige burgers veel meer vertrouwen inboezemt. Geen wonder dat 90% van de Belgen als één massief blok achter de bub staat.