![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Zo ook met de"ANDERS RIJKEN" waarom steeds van armen spreken. De doven zijn imers ook"ANDERS HORENDEN. Inderdaad,het inlevingsvermogen speelt hier een belangrijke rol.En Het ACTIEF LUISTEREN. In die vergadering BINNEN GAAN,zou ik zeggen.Geen woorden,maar DADEN Laatst gewijzigd door an1959 : 23 april 2005 om 09:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gezien ik (heeft U mijn avatar al gezien?) geen tank ben zoals de King, zal ik daar waarschijnlijk niet binnengeraken... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Niet zo pessimistisch,verdomme. Door negatief te denken zend je negatieve stralingen uit.Zo zul je er nooit geraken chipke. anders rijken,maar dan zonder arme erbij. hiermee bedoel ik,je kan innerlijk VEEL RIJKER zijn,dan de zogenaamde Rijken.In hoeverre zijn de rijken ECHT VRIJ???EN ECHT GELUKKIG??? Zou écht niet in hun schoenen willen staan.LEVE DE VRIJHEID VAN GEEST |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als de .... anders rijken zo gelukkig zijn, dan zou ik daar op het eerste zicht niet veel willen aan veranderen... Of zie ik dat verkeerd? Laatst gewijzigd door Chipke : 23 april 2005 om 10:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() niet alle rijken springen dus op dezelfde paternalistische wijze om met de anders rijken.
Dankzij een heel lieve rijke dame van 74 jaar hebben we weeral contact kunnen vinden met nog een andersrijken-groep ergens in vlaanderen. Bedankt daarvoor.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |