![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veelzeggend gebaar voor ons anders zo superbeschaafd Staafje.
![]() Was het bingo? ![]()
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 18 april 2005 om 20:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=1][/size] ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Troost je jongen, ik haal nauwelijks mijn auto buiten behalve om naar Limburg te rijden en zelfs mij naaiden ze al een parkeerboete aan.
Er staat op dit forum ergens een topic waarin jij zegt dat het niet persé allemaal flaminganten zijn die op het VB stemmen. Je hebt gelijk... ![]()
![]() |
#65 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan nu, de WAARHEID, volgens het AEL:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is maar normaal ook dat die flikken aangevallen worden.
Wat denken die wel niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() http://www.arabeuropean.org/live/ind...70216aa6cd0490
Tsssss... Ben benieuwd hoeveel vlaamse vrouwen gewurgd gaan worden en op de grond gesmeten in Berchem als represaille.
![]() |
#69 |
|
![]() Waarom die Turkse vrouw werd aangehouden weten we wel nog niet precies. Maar soit, ik kan me dat best wel voorstellen dat de flikken zo'n streken uithalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() misschien wel omdat ze de verzekeringspapieren niet wou invullen (waarschijnlijk geen verzekering) na het ongeval of smaad aan de politie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
Ik stel voor dat in gebieden waar een demografische meerderheid moslim is, er een religieuze politie de taken van de Vlaamse politie overneemt. In de regio rondom het station wonen bijna uitsluitend moslims, daar hebben vlamingen niets te zoeken. Ik ga volledig akkoord met deze spontane rel. Maar een beetje gegarandeerde veiligheid zou echt wel mogen, iets dat de ophouding van Islamitische regels kan voorzorgen.
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 19 april 2005 om 14:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Vind het maar een vreemd verhaal. Zowel eerste als twede versie.
Ik zie de Antwerpse politie er wel toe in staat om eerlijk te zijn. :s Trouwens het eerste verhaal is duidelijk onvoledig. Waarom gedroeg die vrouw zich zo? En waarom 200 jongeren? Zelfs voor allochtonen is dat heel veel. Ben vandaag me mijne fiets tege ne Marokkaan zen auto geknald.(hij deed plots zen deur open en ik was kijhard aan't fietse want gehaast) Op 't Kiel dan nog... het was op 2 seconden opgelost. (Zovan 'oej sorry, alles oké?' 'fiets nog heel?' 'auto niet te hard beschadigd?' 'oké salu dan.') |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
never mind
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
@la_Principessa: Ik ben op het kiel ook eens op een kamionette van een man van Marokaanse afkomst gebotst. Was ook helemaal geen probleem (en kwas zelfs in fout ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ben van't kiel een maal een aanrijding gehad ... ik stond stil en zo'n camionette reed achteruit los op mijn wagen. Nadien ontkende die marokaan dat hij achteruit reed, rijkswacht laten bijkomen want die wou de formulieren niet invullen (want die kon geen nederlands) zei altijd stond stil stond stil ... ondanks ik getuigen had en de rijkswacht toegaf dat hij de aanrijding veroorzaakt had (die zagen dat aan de schade) kon ik naderhand alles zelf betalen (hij had geen schade bij mij bumper kapot evenals radiateur) bedankt multicul
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Sorry, niet gezien, kunnen we die nog ergens vinden?
|
![]() |
![]() |