![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik stel voor dat alle linkse progressieve krachten de provincie Oost-Vlaanderen binnenvallen en aldaar het rechts-conservatieve gajes uitroken om vervolgens de onafhankelijkheid van de republiek Oost-Vlaanderen uit te roepen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() Aparte provincie voor holebi´s? Wat een gek idee...wordt Reet de hoofdstad?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Partijlid
|
![]() Wil er iemand Wolfgang uit zijn lijden verlossen?
Al dan niet pijnloos... |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() ![]() De beste topic in jaren! (Wolfgang, als ik ooit gek word, magik dan op jouw gang liggen, ooh grooote schrijver?) Laatst gewijzigd door la_Principessa : 21 april 2005 om 17:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() *bump*
beetje spijtig om zo'n fantastisch idee te laten doodbloeden, na enig denken ben ik allesinds een 100% voorstander, en is er ergens een kerk waar ik wolfgang kan aanbidden (of heeft die liever geen holebi's als volgelingen?)
Laatst gewijzigd door Eternity : 24 april 2005 om 09:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wolfgang is groot, Wolfgang is machtig, Wolfgang heeft een IQ van bijna tachtig...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() [
![]() Wie is hier tegen en waarom? (wie voor is mag het natuurlijk ook komen toejuichen)[/quote] Ik denk dat het niet haalbaar is het zou we idiaal zijn dat ze al die flikkers maar bij elkaar zetten dat ze ergens anders maar de verwijfde gaan uithangen. Ik word zo ziek van dat soort mensen. Ik snap niet dat de mensen vandaag homo zijn zo normaal vinden. Het is een afwijking een ziekte dat soort mensen pervers en verwijfd dat ze zijn ik zou ze ook het liefst uit mijn buurt hebben. Het is een vergissing om homo zijn normaal te vinden wat gaan ze binnekort normaal vinden een vent van 50 die samenwoont met een meisje van 8. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom zou een alleenstaande grootvader van 50 zijn verweesd kleindochtertje van 8 niet mogen opvangen ? Omdat er mensen met een zieke geest zijn waarschijnlijk.
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als die manne gezellig ONDER ELKAAR zich amuseren, daar is toch niets mis mee. Je hebt mensen met afwijkingen. Ik heb het ook niet graag als er twee mannen kussen(binnedraaien) op de straat .. Homo's moeten wel kinderen kunnen adopteren maar wel uit derde wereldlanden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom U kinderen van de 1ste, 2de, 4de weeld zou willen uitsluiten van adoptie door Holebi's is mij een raadsel. De praktijk van adopties is als volgt :
sedert 1 september ll. moet je een cursus volgen om een erkend adoptie-ouder te worden. Dus zowel de tot op heden bevoorrechte hetero's als de zgn. "onbekame" holebi's zullen moeten leren hoe je een kind dat min of meer verschillend genetisch materiaal heeft als zijzelf op een degelijke manier opgevoed kan worden. Dat is wat we noemen maximale bescherming van de belangen van het kind. Bovendien wordt de economische, maatschappelijke en materiële omstandigheden van de wouldbe adopteerder door maatschappelijke werkers en psychiaters gescreend. Daarbovenop zijn er de eisen van de landen waar de geadopteerden vandaan komen (in België is de kans om een voor adoptie in aanmerking komend kind zéér klein om het eufemistisch te zeggen) .... dit is de realiteit : de Cafépraat hier verkocht door de inmiddels gebande WM en van tijd gebande V mensch en de meer veredelde populistieke (een fraaie woordspeling tussen populisme en politiek al zeg ik het zelf) mededelingen in de pers door Kevins (pardon : Dannies) doen aan deze realiteit niets af.. Morgen gaan er een paar honderd (duizend?) mensen van hun democratisch recht gebruik maken om hun negatieve gevoelens tegenover Holebi's nog eens te uiten - hun goed recht overigens - puur juridisch en wetenschappelijk is er niets verkeerds aan dat holebi's in de geschetste omstandigheden kinderen adopteren. Zij die al hun energie steken in de mogelijke belemmering van dit recht zouden beter iets tegen de bestaande kindermishandeling en uitbuiting doen - op deze wereld zijn er nog altijd kinderen die verhongeren en met aids geboren worden ....
![]() |
#79 | |
|
![]() Ons Wolfke leidt aan grootheidswaanzin... Of om het beestje bij zijn naam te noemen: onze Olivier.
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |||
Minister-President
|
![]() gewist[edit]
[size=1]Edit:[/size]
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen. Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren Laatst gewijzigd door bartje : 9 september 2005 om 13:56. |
|||
![]() |
![]() |