![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door piazzolla : 27 april 2005 om 00:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het begin van de kerk ( de eerste drie eeuwen ongeveer) waren over t algemeen trouwens wel goed. En er waren toen ook nog veel andere strekkingen van mijn leer. Via het Romeinse wegennet kon dat zich allemaal verspreiden en iedereen was er op de duur op zijn eigen manier mee bezig. Voor de Romeinen was mijn leer een bedreiging ( en dat is hij bovendien voor elk totalitair regime) omdat hij de mensen vrij en onafhankelijk maakte. Toen ze dan zagen dat ze er niks tegen konden doen dan hebben ze van mijne leer maar de staatsleer gemaakt, en toen was t naar de knoppen he en de rest van t verhaal kent ge he.
[SIZE=4]Koninkrijk zal komen en koninkrijk zal gaan maar mijn woorden zullen in een eeuwigheid niet vergaan. [/SIZE][SIZE=2]VWS[/SIZE] Laatst gewijzigd door Jezus Christus : 27 april 2005 om 01:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Burger
|
![]() Citaat:
[SIZE=4]Koninkrijk zal komen en koninkrijk zal gaan maar mijn woorden zullen in een eeuwigheid niet vergaan. [/SIZE][SIZE=2]VWS[/SIZE] Laatst gewijzigd door Jezus Christus : 27 april 2005 om 01:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Burger
|
![]() Citaat:
[SIZE=4]Koninkrijk zal komen en koninkrijk zal gaan maar mijn woorden zullen in een eeuwigheid niet vergaan. [/SIZE][SIZE=2]VWS[/SIZE] Laatst gewijzigd door Jezus Christus : 27 april 2005 om 01:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Of bedoeld ge met onpersoonlijk , niet fysisch tastbaar (zoals een aaike geven of ne keer goe klop geven?) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Burger
|
![]() Citaat:
[SIZE=4]Koninkrijk zal komen en koninkrijk zal gaan maar mijn woorden zullen in een eeuwigheid niet vergaan. [/SIZE][SIZE=2]VWS[/SIZE] Laatst gewijzigd door Jezus Christus : 27 april 2005 om 01:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Burger
|
![]() Citaat:
[SIZE=4]Koninkrijk zal komen en koninkrijk zal gaan maar mijn woorden zullen in een eeuwigheid niet vergaan. [/SIZE][SIZE=2]VWS[/SIZE] Laatst gewijzigd door Jezus Christus : 27 april 2005 om 01:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Kga doke gaan doen. Wie weet tot nog eens. 8) Laatst gewijzigd door piazzolla : 27 april 2005 om 01:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pietje : 27 april 2005 om 04:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Jij moet toch een dubbelnick zijn, dit is echt te gek. Als jij geen dubbelnick bent moet je toch serieus jezelf eens laten nakijken, en deze keer zeg ik dat niet op de flauwe grapjas uit te hangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat is ook de reden waarom priesters zo sterk gekant zijn tegen alles wat hen aan sex doet denken. Dan raken ze in de knoop met zichzelf en ze reageren dat af op een ander. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |