Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 april 2005, 00:39   #61
piazzolla
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jezus Christus
voor diegenen die misschien belangstelling zouden kunnen hebben in mijn ware leer
.
Ah, Jezus, oe ist ermee? Long time no see.
piazzolla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2005, 00:45   #62
Jezus Christus
Burger

Jezus Christus's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jezus Christus
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piazzolla
Ah, Jezus, oe ist ermee? Long time no see.
Goed he manneke. En hoe is t me u ?
Oud 27 april 2005, 00:47   #63
piazzolla
Minister

Standaard

Citaat:
... De kerk heeft eeuwen en eeuwen niet anders gedaan dan mijn leer verkracht.
Zeg, Jezus, kwil eigenlijk niet ambetant doen, maar was Petrus dan toch niet de juiste rots waarop jouw kerk gebouwd moest worden? 'Vergissingske'?
Oud 27 april 2005, 00:48   #64
piazzolla
Minister

Standaard

Citaat:
Goed he manneke. En hoe is t me u ?
bwa, da gaat. In den hemel, gebruiken jullie daar Microsoft of Linux? (Da zou hier al heel wat discussies kunnen oplossen )

Laatst gewijzigd door piazzolla : 27 april 2005 om 00:51.
Oud 27 april 2005, 00:58   #65
Jezus Christus
Burger

Standaard

Citaat:
Zeg, Jezus, kwil eigenlijk niet ambetant doen, maar was Petrus dan toch niet de juiste rots waarop jouw kerk gebouwd moest worden? 'Vergissingske'?
Met de opvolging is inderdaad wel één en ander fout gelopen. Eigenlijk was het zelfs helemaal mijn bedoeling niet om een godsdienst te stichten, maar ja ge weet hoe dat de mensen zijn he. En omdat het er dan toch van zou komen en ik dus al nattigheid voelde aankomen heb ik dat dan maar eens tegen Petrus gezegd he. En gellukig dat em daar mee was ! Bovendien staat er nu op zijn graf ( die destijds werd aangebouwen tegen het amfitheater van ene zeker caligulla) de grote St pieterskerk he, dus ik heb toch nog gelijk gekregen.

Het begin van de kerk ( de eerste drie eeuwen ongeveer) waren over t algemeen trouwens wel goed. En er waren toen ook nog veel andere strekkingen van mijn leer. Via het Romeinse wegennet kon dat zich allemaal verspreiden en iedereen was er op de duur op zijn eigen manier mee bezig. Voor de Romeinen was mijn leer een bedreiging ( en dat is hij bovendien voor elk totalitair regime) omdat hij de mensen vrij en onafhankelijk maakte. Toen ze dan zagen dat ze er niks tegen konden doen dan hebben ze van mijne leer maar de staatsleer gemaakt, en toen was t naar de knoppen he en de rest van t verhaal kent ge he.

Laatst gewijzigd door Jezus Christus : 27 april 2005 om 01:00.
Jezus Christus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2005, 01:01   #66
Jezus Christus
Burger

Standaard

Citaat:
bwa, da gaat. In den hemel, gebruiken jullie daar Microsoft of Linux? (Da zou hier al heel wat discussies kunnen oplossen )
Ben momenteel weer eens een tijdje terug op de begane grond eigenlijk. En wat vroeger het Romeinse wegennet was dat is nu dat internet van jullie he. Wel handig en veel rapper dan al die heirbanen, maar spijtig genoeg nogal onpersoonlijk.

Laatst gewijzigd door Jezus Christus : 27 april 2005 om 01:02.
Oud 27 april 2005, 01:06   #67
piazzolla
Minister

Standaard

Citaat:
... en toen was t naar de knoppen he en de rest van t verhaal kent ge he.
Zeg, Jezus oe ist me Mohammed, zit den dieen ook in de hemel? Die is hier bij mijn weten nog nooit op het forum geweest.
Oud 27 april 2005, 01:10   #68
Jezus Christus
Burger

Standaard

Citaat:
Zeg, Jezus oe ist me Mohammed, zit den dieen ook in de hemel? Die is hier bij mijn weten nog nooit op het forum geweest.
Heb em ook al een tijdje nie meer gezien eigenlijk. Maar de Mohammed die komt altijd later he. Toffe gast anders, maar ge kunt er nie mee afspreken he. En hij is de jongste van ons gedrieen dus.

Laatst gewijzigd door Jezus Christus : 27 april 2005 om 01:12.
Oud 27 april 2005, 01:11   #69
piazzolla
Minister

Standaard

Citaat:
...maar spijtig genoeg nogal onpersoonlijk.
bwa als ge een tijdje deze nieuwe wegen bewandeld zult hebben, zal je zien dat ge af en toe wel een 'persoonlijk' klapke kunt doen na mijlen lang gesurfd te hebben.

Of bedoeld ge met onpersoonlijk , niet fysisch tastbaar (zoals een aaike geven of ne keer goe klop geven?)
Oud 27 april 2005, 01:13   #70
Jezus Christus
Burger

Standaard

Citaat:
bwa als ge een tijdje deze nieuwe wegen bewandeld zult hebben, zal je zien dat ge af en toe wel een 'persoonlijk' klapke kunt doen na mijlen lang gesurfd te hebben.

Of bedoeld ge met onpersoonlijk , niet fysisch tastbaar (zoals een aaike geven of ne keer goe klop geven?)
Ja dat werken met nullen en enen heeft zo zijn sociale beperkingen he. Neem nu oogcontact nog maar bvb ?

Laatst gewijzigd door Jezus Christus : 27 april 2005 om 01:13.
Oud 27 april 2005, 01:14   #71
piazzolla
Minister

Standaard

Citaat:
Heb em ook al een tijdje nie meer gezien eigenlijk. Maar de Mohammed die komt altijd later he. Toffe gast anders, maar ge kunt er nie mee afspreken he. En hij is de jongste van ons gedrieen dus.
Spoort hem maar aan hier ne keer langs te komen. Der zijn der hier heel wat met nen hoop vragen en opmerkingen.
Oud 27 april 2005, 01:17   #72
Jezus Christus
Burger

Standaard

Citaat:
Spoort hem maar aan hier ne keer langs te komen. Der zijn der hier heel wat met nen hoop vragen en opmerkingen.
Ik zal men best doen en k heb den indruk dat em werk zal hebben. Maar hij is wel door mij geinspireerd geweest dus misschien kan k alvast iets doen ?

Laatst gewijzigd door Jezus Christus : 27 april 2005 om 01:19.
Oud 27 april 2005, 01:19   #73
piazzolla
Minister

Standaard

Citaat:
Ja dat werken met nullen en enen heeft zo zijn sociale beperkingen he. Neem nu oogcontact nog maar bvb ?
tis waar, het oog spiegelt de ziel. Aan de andere kant zijn er op het forum hier berichten te lezen waarvan je achteraf denkt 'mmm there is more than meets the eye'

Kga doke gaan doen. Wie weet tot nog eens. 8)

Laatst gewijzigd door piazzolla : 27 april 2005 om 01:20.
Oud 27 april 2005, 04:24   #74
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wolfgang Meister
Ik bepaal zelf wel wie ik meneer noem of jeannet!!!

[size=3]Of wilt u mij dat recht proberen te ontnemen??? [/size]
Nee hoor, kinderen en oude wijven geef ik altijd gelijk............8)

Laatst gewijzigd door Pietje : 27 april 2005 om 04:24.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2005, 08:20   #75
instromaniac
Staatssecretaris

Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Citaat:
In tegenstelling tot wat iedereen jullie steeds wil laten geloven heeft hij vanzelfsprekend geen zelfmoord gepleegd maar is hij (samen met Eva, met hij hij toen één dag was getrouwd) Berlijn uitgesmokkeld met een voertuig van het Rode Kruis en vanuit een Franse haven per duikboot naar Amerika ontkomen. Precies één jaar nadat ik deze "hypothese" in een eigen filmscenario verwerkte (dat een prachtig vervolg op "Der Untergang" zou kunnen zijn!) en opstuurde naar Hollywood kwam het FBI op het internet aanzetten met de onthulling van dat "vermoeden": de publicatie van een voordien "top secret" dossier met details over Hitler's ontsnapping (bijna exact zoals ik dat verzonnen had) en de talloze getuigenissen van FBI agenten die in opdracht van hun big boss J.Edgar Hoover Hitler moesten opsporen en/of schaduwen. Trouwens: bewezen is dat rechtstreekse afstammelingen van de Hitler-familie onder schuilnaam een florerend tuinbouwbedrijf leiden bij New-York...

Jij moet toch een dubbelnick zijn, dit is echt te gek. Als jij geen dubbelnick bent moet je toch serieus jezelf eens laten nakijken, en deze keer zeg ik dat niet op de flauwe grapjas uit te hangen.
instromaniac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2005, 08:30   #76
debbie
Minister

debbie's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
Het is niet omdat de teller nu op 2005 staat dat we nu beschaafder zijn geworden dan toen. Integendeel zou ik zo denken: als ik 's zomers als het heet is bijna naakte mensen over straat zie flaneren zou ik denken dat we niet in de Middeleeuwen zijn maar in de Oertijd! Plaatsvervangende schaamte overvalt mij dan...
Er zullen altijd mensen zijn die daar moeite mee hebben. Over het algemeen zijn dat mensen die er heel erg door opgewonden raken en moeite hebben om zich te beheersen. De woede komt hoofdzakelijk voort uit het onderukken van de eigen seksuele gevoelens.
Dat is ook de reden waarom priesters zo sterk gekant zijn tegen alles wat hen aan sex doet denken. Dan raken ze in de knoop met zichzelf en ze reageren dat af op een ander.
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2005, 08:35   #77
debbie
Minister

debbie's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
[size=3]Ik bepaal zelf wel wie ik meneer noem of jeannet!!! [/size]

(moest u de reeks "Hitler's vrouwen" op Canvas volgen, dan zou u er achter komen hoe gemanierd, attent, kortom: gentlemanlike Hitler was!)
Ik denk niet dat de paus blij zou zijn om zijn naam in jouw handtekening aan te treffen. Iemand die Hitler aanhangt .....euh, niet bepaald christelijk om de moordenaar van gods volk een gentleman te noemen.
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2005, 08:39   #78
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debbie
[font=Verdana]Vooroordelen zijn de schimmel van de geest, men vindt ze alleen daar, waar het licht niet komt.[/font]
kuch, ik hoop dat je een goede lichaamhygiëne hebt!8)
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2005, 08:41   #79
jan hyoens

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Nee hoor, kinderen en oude wijven geef ik altijd gelijk............8)
goede delegé zijde gij zeg!
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2005, 10:08   #80
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
[size=3]Ik bepaal zelf wel wie ik meneer noem of jeannet!!! [/size]

Nee helemaal niet lieverd, het is altijd wel leuk om jouw posts te lezen, haast net zo goed als een Mr Bean-aflevering...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be