![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
|
![]() Citaat:
Dat neemt niet weg dat ik Yann een dikke nek vind, hij zit er maar op los te brallen en bewijst zijn stelling niet eens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belachelijk. Respect en stemmenaantal staan volledig los van elkaar. Ik heb duizend keer meer respect voor een hardwerkende goeie Belg die nooit ergens voor verkozen is, dan voor een grijpgrage federalistische traditionele politicus die niets doen dan profiteren! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Hiermee weten we dus wat uw picopartijke bedoeld met marginale minderheden en extremisten: de gewone man in de straat. En wat de man in de straat van BUB denkt door zulk gedrag, ziet u hier: http://verkiezingen2004.belgium.be/n..._tab_etop.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
|
![]() Citaat:
Ik geef u op een briefje dat gelijk welke partij die 100.000 stemmen haalt op het respect zal mogen rekenen van eenieder die macht heeft. Citaat:
Egidius |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
In een democratie, zoals ik die begrijp, heeft de meerderheid gelijk. Altijd, ook als ze ongelijk heeft. En ik moet eerlijk toegeven -- maar ik word oud, waarschijnlijk -- dat ik steeds minder respect kan opbrengen voor het type "idealisten" die levenslang met hun overtuiging lopen te leuren en er nooit enige serieuze bijval voor vinden. Het lijkt mij dat dat soort "idealisten" eerder hun eigen probleem willen oplossen door de maatschappij te veranderen. Gevaarlijk. Neen, ik hou er van langsom minder van. Geef mij maar de democratie. Egidius |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
93 mensen kozen inderdaad NIET voor Voerbelangen of Retour �* Liège. Dat is 3%. Al de rest koos partij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Het Vlaams Belang haalt bijna 1 miljoen stemmen en krijgt enkel een kakafonie van "mestkevers", "racisten", "fascisten",... over zich heen. Waar zit daar het respect in? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
De machthebbers hebben er al hun grondwet en een hele reeks wetten voor omgegooid. Ze spenderen er de minstens helft van hun werktijd aan. Ze sidderen en beven : respect! Egidius |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Als je dit als respect definieert zou je ook kunnen zeggen dat Hitler respect had voor de joden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Haider : 29 april 2005 om 20:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
1 miljoen kiezers, dat boezemt vrees, ontzag én respect in. 10.000 kiezers daarentegen, dat beschouwt zelfs le prince Philippe als een mislukte grap. Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Met respect bedoel ik eerbied uit hoogachting. Men acht het Vlaams Belang niet hoog in door het fascistisch gedrag dat men tegen onze partij heeft. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Egidius |
||