![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zonder dank. 8)
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch nog goed nieuws dan 8) . Al valt nog af te wachten wat "dat beroep" nog zal brengen. In het "religieus-rechtse" ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot nu toe heeft het gezonde verstand alleszins gezegevierd. Laten we hopen dat het kind vlug de abortus ondergaat, vooraleer weer één of andere bemoeizieke christenfundamentalist zich met het zaakje komt bemoeien.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Burgemeester
|
![]() Er zal waarschijnlijk niet meer in beroep gegaan worden want Jeb Bush heeft verklaard het hierbij te laten.
http://www.standaard.be/nieuws/buite...005_003&Snel=1 De republikeinen hebben dan toch begrepen dat een juridische strijd zoals in de zaak Schiavo hen wel eens zuur kan opbreken. Maar een interessante vraag komt dan wel op. Zal Christelijk rechts het wel nemen dat Bush zich neerlegt bij deze beslissing? Zullen ze noch wel geneigd zijn een volgende verkiezing te gaan stemmen voor een partij die niet onmiddellijk springt wanneer zij dat eisen? Een schisma tussen christelijk rechts en de republiekeinen is voor iedereen een goede zaak. Democraten die eindelijk de kans hebben om Florida (dat uiteindelijk vrij liberaal is, zeker in vgl met buurstaten Georgia en Lousiana) terug te nemen en voor de tradionele republiekeinen die teruggedrongen zijn door de neoconservatieve beweging en christelijk rechts. Maar natuurlijk, dit is waarschijnlijk wishfull thinking.
![]() |