![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Nieuwe wending rond dreigbrieven Remmery Hier kunnen alle topics terecht die te maken hebben met de de zaak Remmery. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Wat er vingerdik op lag, blijkt nu dus ook de waarheid te zijn ...
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#63 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Vlaams Blok is in deze dus wel degelijk de grote schuldige.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#65 |
Burger
|
![]() Mogelijke relatie tussen zaakvoerder en werkneemster nieuw spoor in zaak-Remmery
Het gerecht onderzoekt in hoeverre een mogelijke buitenechtelijke relatie tussen zaakvoerder Rik Van Nieuwenhuyse en werkneemster Marijke Vandoorne ertoe kan geleid hebben dat de echtgenoot van Vandoorne dreigbrieven stuurde naar de baas van het delicatessenbedrijf Remmery. Vandoorne verklaarde aan speurders dat ze "iets" had met Van Nieuwenhuyse. Ze bevestigt daarmee een aantal verdachte sms-berichten die door de politie werden onderschept. Het parket van Kortrijk geeft officieel geen commentaar, maar gerechtskringen maken er geen geheim van dat het "relatiespoor" de komende dagen helemaal zal worden uitgespit. Ook zal worden uitgezocht waarom Rik Van Nieuwenhuyse, indien hij een relatie had met Marijke Vandoorne (die net voor de drreigbrievencampagne ruzie had met Naïma Amzil) daar nooit iets over vertelde aan de speurders. Rik Van Nieuwenhuyse, momenteel in zijn vakantieverblijf in Frankrijk, noemt de relatie met Marijke Vandoorne onzin en stelt dat hij al zijn personeelsleden wel eens sms-jes stuurt. De onderzoekers zijn ondertussen wel vrij zeker dat de racistische uitlatingen in de dreigbrieven slechts afleidingsmanoeuvers waren om de andacht van media en publiek te trekken, maar niets met de grond van de zaak te maken hebben. Dat betekent wel dat de bisschop van Brugge, de Unie van Zelfstandige Ondernemers, koning Albert en koningin Paola en andere excellenties iets te vroeg naar Ledegem afzakten om de bevolking een signaal te geven. HALLO...LINKIES Laatst gewijzigd door Pollebru : 7 mei 2005 om 10:16. |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En de bevolking een signaal geven? Het Vlaams Belang in een slecht daglicht stellen ja. ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 7 mei 2005 om 10:17. |
|
![]() |
![]() |
#67 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ik heb altijd al geweten dat die roden verdoken nazi´s zijn.
#68 |
Burger
|
![]() En wie ben ik om het gerecht tegen te spreken.
|
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
![]()
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 7 mei 2005 om 10:36. |
|
![]() |
![]() |
#70 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#71 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat klimaat waar je over verteld is gecreëerd door politieke tegenstanders die op een laffe wijze een concurent trachtten uit te schakelen. Als iemand de vreemdelingenproblematiek aankaart is die racistisch? Ter info het Vlaams Blok bestaat niet meer, die zijn door een politiek gemanupileerde en speciaal aangepaste wetten veroordeeld wat nog altijd voor hoongelach veroorzaakt in werkelijk democratieën. |
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#73 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
Ik snap al waarom hij op de steun van Beire Bibber kon rekenen... ![]()
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daar bovenop: wat zijn de verklaringen van moeder en dochter waard ???? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
dat noem ik nu eens afgaan als een gieter! |
|
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Ik had liever dat zij oprecht voor haar idealen uitkwam, maar het blijkt een persoonlijke vete met misbruik van de VB idealen!
Dat wijf is schuldig, los van relaties of niet! Ondertussen blijft die bruine de heldin van dit hele verhaal. ![]() Laatst gewijzigd door Fiere Vlaming : 7 mei 2005 om 12:34. |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De enige die normaal en zonder verwijt is in dit verhaal, blijkt inderdaad duidelijk een vrouw van Marokkaanse origine! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() juist ACV, die marrokaanse is erbij gesleept als onderwerp van dreigbrieven die eigelijk niks met haar te maken hadden.
een relatie haha ik vind het nog steeds een goei grap. |
![]() |