Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 8 mei 2005, 22:32   #61
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Met dat antwoord weet ik ook meer dan genoeg...
Frietenbakker Decoorne zwijgt zedig over dat oververhit frietvet...
Jan van den Berghe is offline  
Oud 8 mei 2005, 22:38   #62
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Met dat antwoord weet ik ook meer dan genoeg...
Aja, wat weet u dan?
Dat ik VB stem zullen ze hier op het forum wel al lang door hebben maar u kunt moeilijk zeggen dat JVDB hier staan liegen heeft, in een restaurant worden nu eenmaal frieten gebakken.
daiwa is offline  
Oud 8 mei 2005, 22:39   #63
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Frietenbakker Decoorne zwijgt zedig over dat oververhit frietvet...
Het feit dat hij dat niet ontkent zegt al genoeg.
daiwa is offline  
Oud 8 mei 2005, 23:05   #64
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Het gaat hier wel over het hypocriet Mormel, en het feit dat jullie daar nog geen zinnig antwoord hebben kunnen verzinnen.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline  
Oud 8 mei 2005, 23:06   #65
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gaat hier wel over het hypocriet Mormel, en het feit dat jullie daar nog geen zinnig antwoord hebben kunnen verzinnen.
Of hoe dhr. Decoorne door zijn stilzwijgen bevestigt wat er gesteld werd...
Jan van den Berghe is offline  
Oud 8 mei 2005, 23:25   #66
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Of hoe dhr. Decoorne door zijn stilzwijgen bevestigt wat er gesteld werd...
Te laf om te antwoorden op de topic, Jantje ?
Oud 9 mei 2005, 00:25   #67
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hoe kan je in's hemelsnaam een zinnig antwoord verwachten op jouw openingsposting?
1) Je beschuldigt iemand van het VB van hypocrisie, terwijl je daar net ZELF een schoolvoorbeeld van bent.
2) Dergelijke postings van jou zijn een zodanige gewoonte (uit frustraties) dat geen enkel zinnig mens daar nog een inhoudelijk antwoord zou willen op geven, in de veronderstelling dat dit mogelijk zou zijn. Zelfs als het regent, is het voor jou de schuld van het VB. Laat u behandelen Luciano, er bestaan allicht goede artsen die met uw psychische problemen raad weten.
Guderian is offline  
Oud 9 mei 2005, 01:09   #68
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

niet noodzakelijk. Hangt af hoe je het bekijkt: nu is ze tenminste eerlijk geweest door haar mening ivm holebi's openlijk te ventileren en dat recht heeft ze binnen de partij, hetgeen nogmaals het democratisch karakter aantoont. Ze behoort tot de top en het is normaal dat je wel afgeschoten word als je een afwijkend partijstandpunt hebt maar Morel behoort samen met Verstrepen tot de verjoningsoperatie van het Vlaams Belang, vergeet dat niet. Een radicaal standpunt vind ik dat niet.
Immers trekt zij (en dus het Vlaams Belang) Vlaamsgezinde holebi kiezers aan en indien men in Antwerwerpen Filip Dewinter als burgemeester wilt hebben, dan zal dit nodig zijn geloof mij. Moest de partij en het officieel standpunt veranderen dan pas zou het hypocriet zijn.
Morel onderstreept het Vlaams Belang programma volledig dus ze weet het officieel standpunt hierover bij de partij waar ze zit, maar binnen een partij zoals het Vlaams Belang, waar vrije meningsuiting belangrijk is, heeft zij toch het recht daar een andere mening over te hebben ?
Net zoals Filip Dewinter voor de doodstraf is en vele anderen in de top niet.
Kijk het is niet omdat je tegen homohuwelijk bent (en argumenteert waarom) dat je daarom iets tegen de ganse homo gemeenschap hebt.
Internaut is offline  
Oud 9 mei 2005, 01:17   #69
jjohanvdb
Gouverneur

jjohanvdb's schermafbeelding

Standaard

Het gaat over Philippe Dewinter, alias PDW, niet om Filip. Spijtig, maar waar.
jjohanvdb is offline  
Oud 9 mei 2005, 01:52   #70
Internaut
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jjohanvdb
Waarom zie ik dan overal Filip Dewinter staan ?
Zijn naam is veranderd al sinds lang, het is Filip. Uit respect zou je ook Filip dienen te zeggen omdat hij zelf te kennen heeft gegeven liever zo vermeld te zien staan.
Internaut is offline  
Oud 9 mei 2005, 07:46   #71
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door separatist
niet noodzakelijk. Hangt af hoe je het bekijkt: nu is ze tenminste eerlijk geweest door haar mening ivm holebi's openlijk te ventileren en dat recht heeft ze binnen de partij, hetgeen nogmaals het democratisch karakter aantoont. Ze behoort tot de top en het is normaal dat je wel afgeschoten word als je een afwijkend partijstandpunt hebt maar Morel behoort samen met Verstrepen tot de verjoningsoperatie van het Vlaams Belang, vergeet dat niet. Een radicaal standpunt vind ik dat niet.
Immers trekt zij (en dus het Vlaams Belang) Vlaamsgezinde holebi kiezers aan en indien men in Antwerwerpen Filip Dewinter als burgemeester wilt hebben, dan zal dit nodig zijn geloof mij. Moest de partij en het officieel standpunt veranderen dan pas zou het hypocriet zijn.
Morel onderstreept het Vlaams Belang programma volledig dus ze weet het officieel standpunt hierover bij de partij waar ze zit, maar binnen een partij zoals het Vlaams Belang, waar vrije meningsuiting belangrijk is, heeft zij toch het recht daar een andere mening over te hebben ?
Net zoals Filip Dewinter voor de doodstraf is en vele anderen in de top niet.
Kijk het is niet omdat je tegen homohuwelijk bent (en argumenteert waarom) dat je daarom iets tegen de ganse homo gemeenschap hebt.
Heb je het dan nog niet begrepen, het gaat om het draaien van de kar omwille van het smeer... Eerst meelopen in de stoet, arm en arm op de eerste rij, met de spreekwoordelijke pluim in het gat (taal van Blokkertjes) en dan opeens alles verloochenen en de partijstandpunten van het Blok gaan verdedigen. Geruggesteund door een vette wedde en af en toe een flinke stud uit het partijbestuur...
Oud 9 mei 2005, 08:08   #72
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Heb je het dan nog niet begrepen, het gaat om het draaien van de kar omwille van het smeer... Eerst meelopen in de stoet, arm en arm op de eerste rij, met de spreekwoordelijke pluim in het gat (taal van Blokkertjes) en dan opeens alles verloochenen en de partijstandpunten van het Blok gaan verdedigen. Geruggesteund door een vette wedde en af en toe een flinke stud uit het partijbestuur...
Ik wil niet ingaan op de discussie die hier gevoerd wordt. Ik ken die dame in het geheel niet. Wat ik wel zou willen weten wat een 'stud' is.
puud is offline  
Oud 9 mei 2005, 08:20   #73
Beagle
Schepen

Standaard

Citaat:
Is dat het beste dat u kan inbrengen in deze discussie?
Beagle is offline  
Oud 9 mei 2005, 08:34   #74
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud
Ik wil niet ingaan op de discussie die hier gevoerd wordt. Ik ken die dame in het geheel niet. Wat ik wel zou willen weten wat een 'stud' is.
Gij lijkt mij een slimme gast te zijn, mag ik dat dan aan uw verbeelding overlaten ?
Oud 9 mei 2005, 09:03   #75
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stef Leeuwenhart
De homo- en lesbiene gemeenschap heeft blijkbaar niet door dat zolang ze zich op die carnevaleske manier naar buiten toe profileren ze moeilijk au serieux kunnen genomen worden. Het is belachelijk als iemand over adoptie bij homokoppels een serieuse discussie tracht te voeren in een roze balletpakje.
Volkomen mee eens. Zo denk ik er ook over.

Paulus.
Paulus is offline  
Oud 9 mei 2005, 15:05   #76
Internaut
Banneling

Standaard

Citaat:
Geruggesteund door een vette wedde en af en toe een flinke stud uit het partijbestuur...
Een vette wedde zal wel zo zijn, politiekers zijn nu eenmaal goed betaald maar dan moet je dat over allemaal zeggen, niet enkel over Morel. Dat geld dus voor iedereen. Haar privé leven heeft hier niets mee te maken! Gebruik jij altijd zo'n persoonlijke aanvallen om je gelijke te halen ?
Internaut is offline  
Oud 9 mei 2005, 15:19   #77
la_Principessa
Banneling

la_Principessa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luddo
En als het nu eens een frietenbakkende VB'er is?
Ag who cares. Nu on topic graag. (morelleke...)
la_Principessa is offline  
Oud 9 mei 2005, 15:22   #78
la_Principessa
Banneling

la_Principessa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door separatist
Waarom zie ik dan overal Filip Dewinter staan ?
Zijn naam is veranderd al sinds lang, het is Filip. Uit respect zou je ook Filip dienen te zeggen omdat hij zelf te kennen heeft gegeven liever zo vermeld te zien staan.
"Philip" was niet "Vlaams" genoeg zeker? PDW/FDW, ge weet over wie het gaat hé.

Laatst gewijzigd door la_Principessa : 9 mei 2005 om 15:26.
la_Principessa is offline  
Oud 9 mei 2005, 15:24   #79
de flandrien
Banneling

de flandrien's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zij heeft tenminste begrepen dat die decadente bedoening een wansmakelijke vertoning is. Iedereen maakt in zijn leven al eens een inschattingsfoutje, zoals Luciano Frietenbakker dacht toen hij een vet postje ging krijgen, maar dan toch naast het net viste. Maar niet iedereen loopt zo gefrustreerd rond na een inschattingsfout zoals onze welbekende frietverkoper 8) !
de flandrien is offline  
Oud 9 mei 2005, 15:44   #80
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en af en toe een flinke stud uit het partijbestuur...
hola pola!
En wij die dachten dat lucienneke door het Blok werd buitengezet enkel en alleen omdat hij verzuurd en dom was....
...
Niet toegelaten tot de "stud"-status Lucienneke?
Afgekeurd wegens wat...te lelijk...te onhygiënisch...je rook naar de frieten..onbehouwen...impotent...vele vragen dringen zich op hoor Lucienneke

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be