![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe is uw houding tov het Vlaams-Nationalisme en het Nazisme? | |||
Ik ben Flamingant en heb sympathie voor het Nazisme. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 6,67% |
Ik ben Flamingant en heb GEEN sympathie voor het Nazisme. |
![]() ![]() ![]() |
42 | 70,00% |
Ik ben GEEN Flamingant en vind dat Flaminganten Nazi's zijn. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 11,67% |
Ik ben GEEN Flamingant en vind dat Flaminganten GEEN Nazi's zijn. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 11,67% |
Aantal stemmers: 60. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je mag niet vergeten dat 90% van de belgen voor een unitaire staat is, hé knuppel.
![]() Dat moet je maar kunnen, zelf cijfers maken om te staven dat er helemaal geen volk is om te onderdrukken, iedereen wil namelijk in het unitaire beligsche paradijs wonen. Nog zo een van hun fabeltjes... |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Onze eis: het Rijnland, van Venlo tot de Franse grens" ![]() ![]() ![]() Zot zijn doet geen zeer, hé Voorzitter? Egidius Laatst gewijzigd door Egidius : 9 mei 2005 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
![]() Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() Voorzitter van de 3 man en een paardekop-partij
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik durf wedden dat er ook collaborateurs waren die belgiscist waren. Ik ben daar zeker van omdat REX collaboreerde -nog geen klein beetje- en rex was belgiscistisch. Maar daar komen de flaminganten niet mee af. Wij leven niet in het verleden. Ik schaam mij als 16-jarige voor al die volwassenen die nog zo zwart-wit denken! Soms denk ik: waarom mogen kinderen en jongeren niet meeregeren? Lomeanor, ik geef u groot gelijk! Laatst gewijzigd door vercetti : 9 mei 2005 om 15:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Och kijk. Ik bemerk een tweede flamingant die sympathie voor het nazisme toont. Maar het is mijn dubbelnick zeker...
![]()
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit was de stand op het ogenblik dat jij zei gestemd te hebben. Citaat:
Er schieten er dus maar twee meer over. Stemde je voor optie '[size=4]2[/size]' dan zeg je dat je een flamingant bent en stemde je met de meerderheid der flaminganten mee. Ik ben zo vrij om dat niet te geloven. ![]() Stemde je als enige voor optie '[size=4]4[/size]' dan pleit je jezelf vrij van flamingantisme maar dan pleit je tegelijkertijd ook de flaminganten vrij van nazisme. Iets wat ik nog veel harder betwijfel omdat de flaminganten volgens jou zelfs onterecht, maar wél onverwijld, met het nazisme moeten gelinkt worden. Iets wat jij NOOIT nalaat. Wat zal het dus zijn, Yanneman?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 9 mei 2005 om 16:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een andere bubbel die 'alle flaminganten onverwijld aan het nazisme wil linken ook al is dat niet altijd terecht'.
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() Overal heb je randdebielen, hoeveel Belgicisten eren massamoordenaar Leo II wel niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() wat zal het nu zijn? Een vergissing, of toch weer "een grapje"?
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De topisstarter zei zelf dat hij dit NIET wenste maar dat hij niet beter wist!
Maar niemand houdt jou tegen om speculatie te ontkrachten en zelf te zeggen voor welke van de twee overblijvende opties jij koos. Ben jij nu flamingant of niet, Yanneman?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 9 mei 2005 om 19:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zegt dat Yann gestemd heeft?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |