![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez ga maar betogen morgen, ik zal zien van hoeveel volk ze melding maken op 't nieuws!
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er even de krantenkoppen op nageslagen en die zijn helemaal niet mals voor de regering en zeggen dat de crisis zeker nog niet over is. Ook veroordelen ze het optreden van Bert Bibber. |
|
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het VOLK zal het laatste oordeel hebben, en dat wordt jullie belachelijke communautaire zever stilaan wel beu. De tijdbom tikt...
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Een greep: "Dus de Walen spelen nog altijd de baas in Vlaanderen en België" "Liegebeest Verhofstadt haalt zijn zoveelste slag thuis,doch bij elke volgende verkiezing zal zijn VLD de afrekening wel krijgen van de niet-naive Vlaming." "Het is er Verhofstadt blijkbaar nog altijd maar om te doen om op post te blijven als premier, en alle maanden zijn zakken te blijven vullen op kosten van de Vlamingen!" "Een nieuwe Judas is opgestaan. Bedankt Verhofstadt, schandevlek voor de Belgische politiek. Ge zijt niet waard om in naam van de bevolking te spreken want gij en uw kornuiten houden er een totaal andere mening op na dan wat de man in de straat denkt. We zullen het deze keer niet vergeten, hoe gij de Vlamingen belogen en bedrogen hebt."
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Dat ze het zo ver brengen om die mensen belachelijk te maken, uit te schelden en door het slijk te halen zegt meer over hun haatgevoelens tegenover al wat Belgisch is dan over wet, grondwet, fatsoen en objectiviteit. |
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
HIER ALLEN DAARHEEN !!!
![]() |
#70 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Vlaanderen mobiliseer u tegen het franstalig imperialisme! |
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#73 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Met de media-aandacht die U krijgt, krijgen wij minstens 100.000 man op de been !
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is iets dat ik niet goed begrijp. Uiteraard gaat het hem over het principe, de overtreding van de grondwet en dus moet BHV ooit gesplitst worden.
Anderzijds begrijp ik dat ondertussen franstaligen op franstalige lijsten mogen stemmen, maar heeft Vlaanderen daar in feite last van? De Waalse regeringen hebben toch niks te zeggen in Vlaanderen? Het aantal zetels in het federale parlement ligt toch vast? Daarom dat een Vlaamse stem minder waard is dan een Waalse stem, maar het aantal zetels verandert toch niet binnen in de taalgroep? Het enige verschil waar de franstalige stemmers in Vlaanderen voor kunnen dienen zijn verschuivingen binnen dat aantal zetels. In feite maakt het dan toch voor Vlaanderen niks uit? Als ik bij de gemeenteraadsverkiezingen voor een andere gemeente ga stemmen, dan heb ik daar evenmin iets aan, en dan heeft de gemeente waar ik effektief woon daar toch ook geen last van? Of heb ik het totaal verkeerd voor?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 mei 2005 om 07:17. |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, er is niets tegen een Belgische en Brabantse kieskring, de enige democratische, waar men kan stemmen op de partij naar keuze.
|
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
Afgezien daarvan - monarchist of republikein - zeg me eens: om welke reden zou iemand respect moeten hebben voor het koningshuis? Egidius |
|
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Waar blijven die spontane relletjes en betogingen nu? Het is zo kalm.
![]() |
![]() |