![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V. |
Bekijk resultaten enquête: wat gebeurd er bij de vld | |||
vld gaat teniet |
![]() ![]() ![]() |
17 | 34,00% |
Een grote droep splitst zich af |
![]() ![]() ![]() |
5 | 10,00% |
een kleine groep vertrekt |
![]() ![]() ![]() |
9 | 18,00% |
er gebeurd niets |
![]() ![]() ![]() |
19 | 38,00% |
Aantal stemmers: 50. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De burgemeesters waren in het nieuws ook niet mals voor hun eigen partij, de VLD.
Het wordt tijd dat men aan de top gaat inzien dat het fout gaat: de basis, de lokale en provinciale politiek wordt véel te vaak over het hoofd gezien. Men luistert niet meer naar de mensen in de straat, het wordt op een te hoog niveau beslist, en achteraf is men verbaasd dat men boos is over die beslissingen, dat mensen hun partij de rug toedraaien en hun stem aan het VB geven. Nuja, wie heeft het dan gezocht hé? |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bizar toch hoe je denkt zaken te lezen die er niet staan. Communisme slaat uiteraard op het Waalse PS systeem: meer dan 70 % van de beroepsbevolking die teert op vadertje staat, dat is communisme met een grote C(ccp). Vocabularium is niet bescheten, sorry, beetje plastisch, lange teentjes en kleine hersentjes hebben soms last met mijn taalgebruik. Teveel mensen als ik ? Ik zit in heel oost europa, van multicul hoef jij me niets te leren. |
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik dacht trouwens niet dat vdb doctor in de economie was, nogal moeilijk vanuit een juristenbasis. Economen worden doctor economie. U bent werkelijk aan het zwalpen. |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#65 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#66 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
VDB is dus econoom, doctor in de economie ? En wat dan nog ? Bekijk zijn afkomst eens, en oordeel dan over zijn snelle carriere in de partij. Zakendoen en economische ontwikkeling : laten we dan vooral NIET naar economen luisteren. Noot: ik drink quasi nooit alcohol, zelfs niet als ik in Rusland ben (dikwijls word je dan nog scheef bekeken ook in hun clubs ) |
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In de baltische staten ben IK in Oost-Europa. Punt uit. |
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bent u nu werkelijk niet intelligenter om dat in te zien ? |
|
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [size=4]Verraders[/size]
[size=5]Leugenaars[/size] [size=4]Demagogen[/size]
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ga eens naar de peilingen van de vrt kijken !!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit zijn genocide-landen zonder voorhistorie, de plaatstelijke bevolking en geschiedenis werden weggevaagd, de rijkdom opgebouwd door slavenhanden ( niet canada hier ) en een homogonisering van rassen werd de basis van de landen. Geen geschiedenis -> geen wrijvingen. Vlaanderen kent eeuwen van overheersing, een hele geschiedenis etc ... 2 werelden van verschil. Vrienden van me die bij imec werken, klagen toch niet van een gebrek aan multicultureel creatief dinges. |
|
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tjonge jonge ... |
|
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#77 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zolang de V in de partijnaam staat voor 'Verhofstadt', die dan nog op de eerste plaats staat en L voor 'leugens en bedrog', kan de liberale partij toch niet geloofwaardig overkomen.
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() In eerlijker tijden durfde extreem-rechts nog over het joods-maçoniek complot spreken... ![]() It's a global conspiracy! |
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
1. Absurde en schandalige vergelijking met het Oostblok. Hoe durft u het democratische Wallonië met het totalitarisme te vergelijken? Weet u dan niet welke misdaden er in het Oostblok gebeurden? Iemand die zo weinig verschil maakt tussen democratie en totalitarisme is geen democraat. 2. De PS heeft coalities gesloten met Ecolo, CDH, MR (vroeger PRL-FDF-MCC), ... Hoezo alles in handen van één partij? 3. Er zijn geen twee landen, er is één Belgisch land. Het is onontwarbaar kluwen: Brussel, staatsschuld, ... Niemand weet wat er zou gebeuren met onze welvaart als we Brussel verliezen. 4. De Vlaamse welvaart heeft niets te maken met een "werkersmentaliteit", een "werkersmentaliteit" heeft nooit iemand rijk gemaakt, lees eens "An Inquiry into the Origins of the Wealth of Nations" van Adam Smith. |
|
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |