![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
mooi dat het ondergewaardeerd is.
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
je moet je bek houden en verkracht worden anders krijg je geen geld meer echt diep triest! gadver ik word kotsmisselijk ervan!
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() ik verkies vrouwen met ervaring, jonge poppetjes moeten nog teveel finesses leren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Ik verkies blond,met mooie blauwe ogen !!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zo'n (zo slecht mogelijk) geblondeerde paardekop met fleskesbruin op hare smoel zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zal wel allemaal de fout zijn van die Moslims die openlijk hun vrouwen in de prostitutie steken en de Koran die sexueel losbandig gedrag promoot. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
lelijk wijf! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Het feit dat het stil geworden is rond dit thema is een duidelijke indicatie dat dat krantenartikel van toen in feite alleen maar bladvulling was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tja....
Moest het nu een kop zijn van : "Vlaamse Meisjes stappen steeds vroeger in het zelfmoord-terrorisme" zou er weer aktie op de thread komen denk ik.... 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Partijlid
|
![]() Waarom moet prositutie aangepakt worden? Het is een grote industrie en een grote inkomstenbron. Het is gewoon nodig, want de behoefte zal altijd blijven...
![]() |
#74 |
Vreemdeling
|
![]() Ben ik helemaal mee eens, of toch bijna...
prostitutie MOET blijven bestaan, alle mannen moeten gewoon verdwijnen uit de sector. Lang leven de madammen!! Want wat zou er niet allemaal gebeuren moesten ontevreden mannen hun kwakje nergens kunnen dumpen? Ik sta alleszins niet in voor de gevolgen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Inderdaad, prostitutie mag gerust blijven bestaan. Van mij mag het zelfs volledig gelegaliseerd worden, zoals in Duitsland. Trouwens, als je hoort wat die meisjes soms verdienen... Ze hebben gelijk dat ze dat doen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu nog die draden "weg-designen " 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Burger
|
![]() Citaat:
tsja ik zeg altijd: "als je van je hobby je beroep kan maken ben je goed bezig" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Vreemdeling
|
![]() Tussen 18 en 25 jaar, daar zullen wel een hoop studentjes tussen zitten die hun studies willen betalen, niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Vreemdeling
|
![]() Voor het ogenblik in België worden vrouwen die gepakt worden voor prostitutie hoge boetes opgelegd, als ze met contract werken onder de naam van hostes of iets anders worden ze zowiso verwezen naar het politiecommisariaat waar ze een dossier van het betreffende meisje opmaken en dat komt dan direct op het blad van goed gedrag en zeden te staan. Als je een student bent en dat gebeurt mag je de kans op een goeie job wel deels vergeten en wordt je je hele leven lang bestempeld als een hoer - niet dat iedereen dat te weten komt maar als je een job zoekt mag je het wel elke keer gaan uitleggen.- Terwijl je toch enkel maar je studies wou betalen voor een goede job.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij mijn weten zijn er -behalve illegale afrikaanse en oost-europese hoertjes- in België de laatst 10 jaar geen vrouwen of meisjes opgepakt voor prostitutie. Er is een effectief gedoogbeleid en in de praktijk wordt enkel pooierschap momenteel vervolgd. (en dan moet je het eigenlijk al redelijk bont maken voor ze je daarvoor vervolgen). Veel meisjes werken in 'massagesalons' en zijn daar ingeschreven als werkneemsters en zijn dus volkomen in orde met de arbeidswetgeving. Ik weet niet waar jij die ideeën haalt, bohémien, maar zonder een paar deftige voorbeelden geloof ik daar dus niets van he. Nougabollen! |
|
![]() |
![]() |