Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 mei 2005, 15:38   #61
Joriske
Gouverneur

Joriske's schermafbeelding

Standaard

Nog meer van dat gezeik, komaan......!
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT."
Joriske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2005, 15:42   #62
Turkse Nederlander
Minister-President

Turkse Nederlander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joriske
En hier zien we de stommiteit van de Turkse positie: de enigen die de Armeense zaak mogen beoordelen zijn de Turken zelf; de westerlingen zijn daar blijkbaar te dom voor.
Loyd George wilde de vernietiging van de Turken. Hij was een anti Turk in hart en nieren. Dat zijn de mensen die de claim van de Armeense genocide steunen.
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2005, 15:46   #63
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever
Loyd George wilde de vernietiging van de Turken. Hij was een anti Turk in hart en nieren. Dat zijn de mensen die de claim van de Armeense genocide steunen.
Euhm... Lloyd George is dood hoor...
Oud 21 mei 2005, 15:49   #64
Turkse Nederlander
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Euhm... Lloyd George is dood hoor...
OK dan steunDen. Nou goed?
Oud 21 mei 2005, 15:51   #65
Turkse Nederlander
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen
Kun je ook iets anders in dit topic dan enkel copy/pastes vergaren?
Dit is hier geen container om even vanalles binnen te smijten, maar een discussieforum. Let op het gedeelte discussie.

Dank.
Het verwerpen van 90 jaar Armeense leugens is geen makkelijke zaak geachte administrator. Daarom vraag ik geduld. Er is inmiddels al een discussie ontstaan in deze topic.
Oud 21 mei 2005, 15:55   #66
Joriske
Gouverneur

Standaard

En wat in godsnaam heeft de laatste reeks afval die Turk4Ever hier heeft gestort te maken met het onderwerp van deze topic?
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT."
Oud 21 mei 2005, 15:57   #67
Turkse Nederlander
Minister-President

Standaard

Citaat:
En wat in godsnaam heeft de laatste reeks afval die Turk4Ever hier heeft gestort te maken met het onderwerp van deze topic?
haha. Is dit een poging van jou het bewijs dat ik heb gepost te laten deleten? Wil je niet dat de mensen de waarheid onder ogen krijgen?
Oud 21 mei 2005, 16:01   #68
Joriske
Gouverneur

Standaard

Leg me dan maar eens uit wat het met de topic te maken heeft.
Oud 21 mei 2005, 16:04   #69
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Armeniers zijn behoorlijk anti Joods. Tijdens wereldoorlog twee hebben ze onder andere vrijwillig geholpen bij de end-losung van de Joden. Vele Joden zijn tijdens WOII door Armeniers vermoord. In deze topic zal ik bewijs voor het Armeense anti-semitisme posten.

CHRISTIAN ANTI-SEMITISM IN THE OTTOMAN EMPIRE
Prof. Stanford Shaw
"Blood libel accusations were made against Jews by Ottoman Christian subjects starting in the sixteenth century, most frequently in the Arab provinces, first at Jerusalem in 1546. The most famous Christian assault on Ottoman Jews in medieval times came in the central Anatolian town of Amasya some time between 1530 and 1540, when a blood-libel accusation against local Jews was spread by local Armenians who said that an Armenian woman had seen Jews slaughter a young Armenian boy and use his blood at the feast of Passover. Several days of rioting and pillaging and attacks on Jews followed...Later, however, the Armenian boy who supposedly had been murdered was found and the Ottoman governor punished the Armenian accusers, though nothing could be done about the Jews who had suffered."[1]

"There were literally thousands of incidents in subsequent years, invariably resulting from accusations spread among Greeks and Armenians by word of mouth, or published in their newspapers, often by Christian financiers and merchants who were anxious to get the Jews out of the way, resulting in isolated and mob attacks on Jews, and burning of their shops and homes [2]. The attacks were brutal and without mercy. Women, children, and aged Jewish men were frequently attacked, beaten and often killed."[3]

[1] Stanford J. Shaw, "Christian Anti-Semitism in the Ottoman Empire", Belleten C. LIV, 68, p.1103 (1991).
[2] Abraham Ben-Yakob (Jerusalem), "The Immigration of Iraki Jews to the Holy Land in the 19th Century", paper delivered to the First International Congress for the Study of Sephardic and Oriental Judaism, 27 June 1978.
[3] Stanford J. Shaw, "Christian Anti-Semitism in the Ottoman Empire", Belleten C. LIV, 68, p.1129 (1991)

Goed geprobeerd.

Feiten blijven beste Turk:
1) Turken hebben genocide gepleegd begin 20ste eeuw op de Armeniërs en meer dan de helft van hun grondgebied afgenomen.
2) Armeniërs zijn Europeanen en verdienen onze steun, Turken zijn geen Europeanen en verdienen onze steun niet.
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2005, 16:07   #70
Joriske
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Het verwerpen van 90 jaar Armeense leugens is geen makkelijke zaak geachte administrator. Daarom vraag ik geduld. Er is inmiddels al een discussie ontstaan in deze topic.
Turk4Ever wil m.a.w. politics.be omvormen tot een centrum van negationisme en revisionisme.
Oud 21 mei 2005, 17:57   #71
JusticeLover
Banneling

JusticeLover's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De meeste van deze quotes komen uit "Tallarmeniantale.com", een site die als leugenachtig, onbetrouwbaar en racistisch werd verwijderd door Google en andere search engines.
Ik heb eventjes gegoogled en heb toch resultaten gevonden.

Waar heeft google zoiets gezegd?
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2005, 19:03   #72
Jeroen

Standaard

Citaat:
En toch vraag ik je, voor de laatste maal, dit topic niet vol te gooien met zuivere copy/pastes. En al zeker niet in honderd verschillende posts.

Nogmaals dit is een discussieforum, gebruik het dan ook om te discussiëren aub.
Als je externe bronnen wil aanduiden, link er dan naar en liefst in één post.

Alvast bedankt.
Jeroen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2005, 19:27   #73
Noriko
Burger

Noriko's schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Noriko Stuur een bericht via Instant Messenger naar Noriko Stuur een bericht via MSN naar Noriko Stuur een bericht via Yahoo naar Noriko
Standaard

Citaat:
Er is hier helemaal geen discussie ontstaan. We laten Turk4ever gewoon zijn zielig gangetje gaan, want hij zal op alles wel een marginaal antwoord hebben...
Oud 22 mei 2005, 01:00   #74
Turkse Nederlander
Minister-President

Standaard

Citaat:
Turk4Ever wil m.a.w. politics.be omvormen tot een centrum van negationisme en revisionisme.
Jij bent hier degene die de genocide op de Azarbaijnaen en Turken door Armeniers ontkent. Jij bent de grootste negationist en revisionist van deze website. Kijk naar de geschiedenis van de laatste 100 jaar van de Armeniers. Die is geschreven in bloed. Meer dan 100 aanslagen op Turkse burgerdoelen in de jaren 80 en de inval in Nagorno-Karabagh in 1992 waarbij 800.000 Azerbaijanen gedwongen werden te vertrekken en waarbij duizenden Azerbaijaanse vrouwen en kinderen werden afgeslacht is voldoende bewijs. Probeer je deze feiten ook te ontkennen lieve Joriske?
Oud 22 mei 2005, 01:02   #75
Turkse Nederlander
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Goed geprobeerd.

Feiten blijven beste Turk:
1) Turken hebben genocide gepleegd begin 20ste eeuw op de Armeniërs en meer dan de helft van hun grondgebied afgenomen.
2) Armeniërs zijn Europeanen en verdienen onze steun, Turken zijn geen Europeanen en verdienen onze steun niet.
Alstublieft Joriske, zie van welke kant jij steun krijgt. Dezelfde mensen die de holocaust ontkennen erkennen de Armeense genocide.

Ik wil even reageren op punt twee. De zogenaamde "Armeense genocide" krijgt juist veel steun van de Europeanen omdat de Armeniers christenen zijn. Bovendien hebben Europeanen altijd een schrikbeeld gehad van de Turken. De Turken werden altijd beschouwd als barbaren en beesten. Daarom hebben de Europeanen geen moeite gehad de verhalen van Armeense zeide tijdens en na WOI te accepteren als genocide.

Laatst gewijzigd door Turkse Nederlander : 22 mei 2005 om 01:04.
Oud 22 mei 2005, 01:07   #76
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij bent hier degene die de genocide op de Azarbaijnaen en Turken door Armeniers ontkent. Jij bent de grootste negationist en revisionist van deze website. Kijk naar de geschiedenis van de laatste 100 jaar van de Armeniers. Die is geschreven in bloed. Meer dan 100 aanslagen op Turkse burgerdoelen in de jaren 80 en de inval in Nagorno-Karabagh in 1992 waarbij 800.000 Azerbaijanen gedwongen werden te vertrekken en waarbij duizenden Azerbaijaanse vrouwen en kinderen werden afgeslacht is voldoende bewijs. Probeer je deze feiten ook te ontkennen lieve Joriske?
De Armeniërs hadden het recht om duizenden Azerbaijanen levend te verbranden.
Vraag niet aan mij van wie ze het toestemming ervoor kregen ...
Oud 22 mei 2005, 01:35   #77
Noriko
Burger

Stuur een bericht via ICQ naar Noriko Stuur een bericht via Instant Messenger naar Noriko Stuur een bericht via MSN naar Noriko Stuur een bericht via Yahoo naar Noriko
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EL TURCO
De Armeniërs hadden het recht om duizenden Azerbaijanen levend te verbranden.
Vraag niet aan mij van wie ze het toestemming ervoor kregen ...
En Turken hebben het recht honderdduizenden mensen in het woestijn te droppen zonder voeding of drank...
Vraag ook niet aan mij van wie ze het toestemming ervoor kregen...
Oud 22 mei 2005, 01:41   #78
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noriko
En Turken hebben het recht honderdduizenden mensen in het woestijn te droppen zonder voeding of drank...
Vraag ook niet aan mij van wie ze het toestemming ervoor kregen...
Ik vind het wel raar dat je juist op mijn berichten reageert en niet op die van Turk4Ever. Waarschijnlijk ligt het aan mijn slechte argumentatie
Oud 22 mei 2005, 01:50   #79
Noriko
Burger

Standaard

Neen, ik reageer niet op zijn berichten omdat hij niet op mijn berichten reageert...
Dus ik moet wel met iemand contact hebben é ^_^ !
Oud 22 mei 2005, 09:00   #80
Joriske
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Alstublieft Joriske, zie van welke kant jij steun krijgt. Dezelfde mensen die de holocaust ontkennen erkennen de Armeense genocide.

Ik wil even reageren op punt twee. De zogenaamde "Armeense genocide" krijgt juist veel steun van de Europeanen omdat de Armeniers christenen zijn. Bovendien hebben Europeanen altijd een schrikbeeld gehad van de Turken. De Turken werden altijd beschouwd als barbaren en beesten. Daarom hebben de Europeanen geen moeite gehad de verhalen van Armeense zeide tijdens en na WOI te accepteren als genocide.
Hoe handig...... M.a.w. Europeanen zijn niet in staat de geschiedenis van Turkije te beoordelen, alleen de Turken zijn daar voldoende objectief voor.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be