![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() o.k. nieuw onderwerp!!!!!
Ik heb een reportage op BBC gezien waar een persoon undercover efkes ging nakijken waar die kabalah- gedoe allemaal over ging. Nu heeft hij OP TAPE een kabalah aanhanger die zegt dat wereldoorlog II, eigen schuld van de europeese joden is... ![]() ![]() ![]() Volgens deze man waren de marokaanse joden voor de 2de wereldoorlog naar de europeese joden gekomen en probeerden hen te bekeren omdat ze niet zo gelovig meer waren. De europeese joden hadden geweigerd en wereld oorlog II was dus (volgens hem) straf van GOD. Nogmaals ![]() ![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
The 100: a ranking of the most influential persons in history Laatst gewijzigd door ashrawi : 11 juni 2005 om 16:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er lopen op deze aarde veel gekke joden, moslims, noren, zimbabweanen, mongolen, japanners, filatelisten, voetballers, informatici, huisvrouwen, behangers, vlamingen, walen, brusselaars, duitstalige belgen, voerenaars, BHV-enaars, marokkanen, turken,... rond. Voor elk van die categorieën zal het niet moeilijk zijn er eentje te vinden met bizarre theorieën. En wat heb je dan bereikt? Ik vrees dat ![]() ![]() ![]() Je bewijst niets over "de joden", wel iets over jezelf. Spijtig.
![]() |
![]() |
#63 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Bij al je vorige posts probeerde je aan te tonen dat ik verkeerd was en nu geef je toe dat er OOK gekke joden zijn? Jij verandert wel snel van gedachte... Je voelt je ook wel snel op je teentjes getrapt, hoeft niet hoor. Mischien is dit niet de beste manier om informatie te bekomen, maar dat is het enige wat ik wil hoor
![]() |
![]() |
#64 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij probeert met citaten (zonder bron) aan te tonen dat "de joden" in vreselijke dingen geloven. Dat heb ik toen betwist en doe ik nog steeds. Waar zie jij dat ik van gedachte ben veranderd? Voor de rest doe je maar, hoor. Als je zo aan informatie wil geraken, your problem Ashrawi.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 11 juni 2005 om 17:13. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
(ah wat is het toch leuk de nerd uit te hangen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
ik bedoel maar, metal bands mogen daar gewoon optreden, dus zelfs de gelovigen nemen hun religie niet zo extreem gezien je daar als extreme ''satanische'' metalband niet word tegengehouden om maar een voorbeeld te geven, net zoals Amerika, domme mensen denken dat iedereen daar een christen is, terwijl dat misschien maar de helft is of zelfs minder, anders waren mensen zoals marilyn manson allang vermoord en had hij geen aanhang om maar een voorbeeld te geven die we allemaal kennen. maar een klein gedeelte is echt die hard gelovig en doet verkeerde dingen, geloven en normaal doen gaat meestal niet goed samen met mensen die 1 van de 3 woestijn religies volgen ![]() [size=1]Edit:[/size]
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 Laatst gewijzigd door Morghodius : 14 juni 2005 om 09:47. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 Laatst gewijzigd door Morghodius : 14 juni 2005 om 09:50. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
die hangen terroristen groepen aan die zeggen dat elke niet moslim dood moet, dus van mij mag israel al die idioten opruimen die niks anders willen dan de hele wereld bekeren tot hun stront religie. voor de anti israel en anti Amerika mensen hier: als die 2 landen oorlog hadden met elkaar, zou jij dan voor eentje kiezen of gewoon tegen beiden zijn ? dat bedoel ik maar, ik heb niks tegen israel, israel heeft niks tegen mij, de palestijnen hebben wel veel tegen mij gewoon om het feit dat ik niet in hun maangod geloof, dus moeten ze niet huilen dat ik ze de rug toekeer.
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De joodse google-eigenaars delen mij elke dag de inhoud van jouw gmail-mailbox mee.
![]() |
![]() |
#71 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het lijkt me realistisch Hoe zit het met mijn icq? Sinds enkele dagen krijg ik geen ip's meer van mijn slachtoffers .... Gelieve te vermelden dat er met mij niet word gesold ![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door JusticeLover : 18 juni 2005 om 19:57. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een aangetrouwde neef van mij is één der toplui van icq! Nu ben je een vogel voor de kat, EL TURCO! ![]() [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 18 juni 2005 om 20:02. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ja, belangrijke docs zijn allemaal opgeslagen op mijn laptop en die heeft geen internetverbinding ![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door JusticeLover : 18 juni 2005 om 20:10. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nooit via het Internet versturen, nooit opslaan op een PC die (zelfs maar even) aangesloten wordt op een netwerk. Want alle providers, protocollen, enz... zijn uiteraard ook Joods, hé EL TURCO.[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 18 juni 2005 om 22:35. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Straks gaan ze mij ook in den bak steken net zoals Vanounou. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Reageer je niet beetje te laat?
Of beter laat dan nooit ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Tuurlijk niet, ik waarschuw je maar voor de zware gevolgen die onvoorzichtigheid op het Internet kan hebben, met al die joodse controle over ALLES! En, nu je Vanunu vermeldt, je weet toch hoe ze die indertijd gepakt hebben, hé? Dat was pas girlpower! ![]()
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |