Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 6 juni 2005, 17:50   #61
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

U zal alles op tijd en stond wel horen. Niet te ongeduldig. Eerst krijgen de brave kindjes het te horen, dan pas de stoute.
Hans1 is offline  
Oud 6 juni 2005, 17:54   #62
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
U zal alles op tijd en stond wel horen. Niet te ongeduldig. Eerst krijgen de brave kindjes het te horen, dan pas de stoute.
U verzekerd uw confraters wel van een inkomen met al die processen hé.
daiwa is offline  
Oud 6 juni 2005, 18:00   #63
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Dan ben ik een goed mens, niet?
Hans1 is offline  
Oud 6 juni 2005, 18:05   #64
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Dan ben ik een goed mens, niet?

Wel op kosten van bub die het al niet breed heeft, op kosten van een ander kan ik ook aan liefdadigheid doen hoor.
daiwa is offline  
Oud 6 juni 2005, 20:14   #65
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Hans is onze grootste sponsor.
Patriot! is offline  
Oud 6 juni 2005, 20:34   #66
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!

U hebt nochtans gezegd dat de bubleden alles uit eigen zak moeten betalen dus zo groot zal dat bedrag niet zijn dat Hans in bub steekt.
daiwa is offline  
Oud 6 juni 2005, 20:47   #67
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter

lomeanor's schermafbeelding

Standaard

We zullen het op tijd te weten komen? Heeft ons hansje daar misschien een verborgen agenda of zo?
lomeanor is offline  
Oud 6 juni 2005, 21:01   #68
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
U hebt nochtans gezegd dat de bubleden alles uit eigen zak moeten betalen dus zo groot zal dat bedrag niet zijn dat Hans in bub steekt.
Inderdaad, uit wat Bob Vangeel, voormalig bub-afvallige, in een onbewaakt moment hier allemaal op dit forum plaatste, leerden we dat Hans I le Grand de knip op de kast goed gesloten houdt en de militanten voor de uitgaven laat opdraaien.

Daarom kunnen we ons afvragen in hoeverre heel die bubbelsmurfenclub niet door de Grote Leider-Voorzitter gezien wordt als een bronnetje om z'n eigen inkomsten wat aan te scherpen. Ongetwijfeld treedt hij namens de BUB ook op als advocaat bij die reeks klachten, wat hij ongetwijfeld ook niet gratis doet. Ook z'n internetverbinding wordt, naar wat logisch kan worden afgeleid, ook door de "partij" betaald. Allemaal niet erg gezond.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 6 juni 2005, 22:55   #69
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

en waren er geen geruchten van geld dat werd achtergehouden door iemand?
Ambiorix is offline  
Oud 7 juni 2005, 00:48   #70
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Inderdaad, uit wat Bob Vangeel, voormalig bub-afvallige, in een onbewaakt moment hier allemaal op dit forum plaatste, leerden we dat Hans I le Grand de knip op de kast goed gesloten houdt en de militanten voor de uitgaven laat opdraaien.

Daarom kunnen we ons afvragen in hoeverre heel die bubbelsmurfenclub niet door de Grote Leider-Voorzitter gezien wordt als een bronnetje om z'n eigen inkomsten wat aan te scherpen. Ongetwijfeld treedt hij namens de BUB ook op als advocaat bij die reeks klachten, wat hij ongetwijfeld ook niet gratis doet. Ook z'n internetverbinding wordt, naar wat logisch kan worden afgeleid, ook door de "partij" betaald. Allemaal niet erg gezond.
Ik begrijp helemaal niet goed dat een ''partij'' die iedere euro twee keer moet omdraaien zijn geld gebruikt om tegen jan en alleman een proces aan te spannen goed wetende dat ze dat nooit kunnen winnen en ze er zelf ook geen voordeel uit halen.
Enkel de advokaten halen hier winst uit.
daiwa is offline  
Oud 7 juni 2005, 08:39   #71
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
Ik begrijp helemaal niet goed dat een ''partij'' die iedere euro twee keer moet omdraaien zijn geld gebruikt om tegen jan en alleman een proces aan te spannen goed wetende dat ze dat nooit kunnen winnen en ze er zelf ook geen voordeel uit halen.
Enkel de advokaten halen hier winst uit.
Gezien hun nogal ongewoon fanatieke trouw aan Vorst en Vaderland is het misschien wel zo dat zij ergens een 'anonieme donateur' hebben zitten
Oud 7 juni 2005, 08:39   #72
Tantist

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
I'm so sorry
Oud 7 juni 2005, 08:45   #73
muys
Parlementsvoorzitter

muys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

wat geld betreft kun je maar 2 dingen besluiten wat de bub betreft : ofwel liegen ze over hun aantal leden ofwel steken ze veel geld in hun zakken. op de webstek van bob vangeel staat immers reeds lang dat de bub de kaap van de 1000 leden al een tijdje heeft overschreden. gezien de tarieven die ze erop nahouden moet dat toch al een mooi bedrag zijn, toch opperde bob vangeel hier net voor de verkiezingen dat zij slechts over een campagnebudget van 1000 euro beschikten dat dan nog door de militanten zelf samengelegd was.

ze zouden hun interne keuken beter intern houden, want ze spreken er zichzelf constant in.

een vergelijkbare zaak was diegene van yann die hier beweerde dat hij van alle partijbeslissingen op de hoogte was maar die toch een totaal verkeerde mededeling betreffende tsunami 1212 op hun site en hier op het forum plaatste
Maar Belgen, neen Belgen zijn er niet
muys is offline  
Oud 7 juni 2005, 10:00   #74
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:

Wat dat betreft is Hans wel compleet omgedraaid. Het is inderdaad zo dat militanten in het begin wel eens lokale pamfletten zelf betaalden, maar nu we over een eigen drukkerij beschikken is dat uiteraard niet meer zo. Niks wordt nog door de militanten betaald, buiten lidgeld en eventuele aankopen van de BUB-shop. Als het meezit betaalt Hans ons eten zelfs!
Wat dat betreft hebben we dus niets te klagen.

Verder heeft onze Voorzitter uiteraard geen tijd om zelf onze processen te voeren, daar hebben we andere advocaten voor in dienst. Hans betaalt zijn internetvebinding uiteraard zelf. Hij werkt hard voor de partij, en stort regelmatig geld op de partijrekening. Hans beschuldigen van te profiteren van de partij is dan ook waanzin, het is eerder omgekeerd!
Patriot! is offline  
Oud 7 juni 2005, 10:03   #75
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Pas op, Voorzitter mét hoofdletter. De elitaristische ideologie manifesteert zich zelfs in het taalgebruik van de BUB'er.
Oud 7 juni 2005, 10:39   #76
Tantist

Standaard

Citaat:
Wat dat betreft is Hans wel compleet omgedraaid.
Uw woorden draaien ook nog wel eens om, afhankelijk of je uit de partij gaat of niet

Citaat:
Het is inderdaad zo dat militanten in het begin wel eens lokale pamfletten zelf betaalden, maar nu we over een eigen drukkerij beschikken is dat uiteraard niet meer zo.
Een eigen drukkerij? Waw!

Citaat:
Niks wordt nog door de militanten betaald, buiten lidgeld en eventuele aankopen van de BUB-shop.
Zijnde tricolore badeendjes, handdoeken met Albert en Paola op, pins met logo, paternosters met Fabiola op, poppen van de Voorzitter (die als je er op drukt drie zinnetjes zeggen: "Belgie zal spoedig terug unitair worden" , "het flamingantisme is op sterven na dood" en "wij hebben de meerderheid van de bevolking achter ons"), revisionistische werken adhv de Historicus B. Yammine, Torenminator (een spel voor PC-CDROM waarmee je in Doom-stijl flaminganten moet uitroeien en daarna de IJzertoren opblazen (made by Yann)), tricoloor douchegordijn, CD's (Het Belgische volkslied in 10 verschillende stijlen van klassiek tot hiphop, De Voorzitter Zingt: greatest hits,...), koekendozen met portretten van de Koninklijke Familie, Belgische vlaggen (100% brandvrij),...

Citaat:
Als het meezit betaalt Hans ons eten zelfs!
Een halve kilo spaghetti van Delhaize 365 aan 24 cent, zonder saus

Citaat:
Verder heeft onze Voorzitter uiteraard geen tijd om zelf onze processen te voeren, daar hebben we andere advocaten voor in dienst.
Hans zou ook niet in staat zijn die te winnen. Dus dat is een verstandige keuze. Alleen, hoe betalen jullie die?
Oud 7 juni 2005, 10:41   #77
Tantist

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Pas op, Voorzitter mét hoofdletter. De elitaristische ideologie manifesteert zich zelfs in het taalgebruik van de BUB'er.
Maar neen, beste Pelgrim. Patriot! heeft net een oude versie van Mein Kampf gelezen in het Duits en denkt dat alle zelfstandige naamwoorden met een hoofdletter moeten
Oud 7 juni 2005, 19:50   #78
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Uw woorden draaien ook nog wel eens om, afhankelijk of je uit de partij gaat of niet

Een eigen drukkerij? Waw!

Zijnde tricolore badeendjes, handdoeken met Albert en Paola op, pins met logo, paternosters met Fabiola op, poppen van de Voorzitter (die als je er op drukt drie zinnetjes zeggen: "Belgie zal spoedig terug unitair worden" , "het flamingantisme is op sterven na dood" en "wij hebben de meerderheid van de bevolking achter ons"), revisionistische werken adhv de Historicus B. Yammine, Torenminator (een spel voor PC-CDROM waarmee je in Doom-stijl flaminganten moet uitroeien en daarna de IJzertoren opblazen (made by Yann)), tricoloor douchegordijn, CD's (Het Belgische volkslied in 10 verschillende stijlen van klassiek tot hiphop, De Voorzitter Zingt: greatest hits,...), koekendozen met portretten van de Koninklijke Familie, Belgische vlaggen (100% brandvrij),...

Een halve kilo spaghetti van Delhaize 365 aan 24 cent, zonder saus

Hans zou ook niet in staat zijn die te winnen. Dus dat is een verstandige keuze. Alleen, hoe betalen jullie die?

Normaal kan een mini clubje/partij haar geld toch beter besteden dan aan op voorhand verloren processen dacht ik.
Hoeveel hebben ze er nu eigenlijk al lopen?
daiwa is offline  
Oud 9 juni 2005, 11:08   #79
Tantist

Standaard

Neenee, laat ze maar investeren in processen...
Oud 9 juni 2005, 11:09   #80
Tantist

Standaard

Hitler werd trouwens ook beroemd door zijn proces wegens de Bierkelder Putsch

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be