![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ge zit dus in uw eigen posts min of meer te zeggen dat ge naar commerciele artiesten luistert die blijkbaar niet in staat zijn om een plaat vol te krijgen met goede muziek. Zodus de oplossing voor uw probleem, als ge meer waar voor uw geld wilt : kweek een goede muzieksmaak. einde probleem. groeten een niet-muziekdief |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar zoals je zelf al zegt "dat er ook cd's van goeie, populaire en bekende artisten zijn", maar er zijn ook een hele hoop cd's van groepen die jij misschien niet goed vind waarvan de prijs wel te hoog ligt. Heb ik ergens gezegt dat heel de industrie afzetters zijn? Het ging over de commerciele dingen. Je moet toevallig ergens wonen waar zulke juist winkels te vinden zijn é. Feit blijft dat er minder en minder cd's verkocht worden omdat de prijs te hoog ligt en dat vandaar meer cd's verkocht worden waarvan de prijs rond de 10 euro ligt. |
|
![]() |
![]() |
#65 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Denk je dat ik voor mezelf commerciele cd's koop waarvan ik de liedjes niet goed vind? lol, de cd's die ik voor mezelf koop zijn gewoonweg heel moeilijk te vinden waardoor ik ze moet bestellen waardoor de prijs weer omhoog gaat. Ik koop trouwens geen commerciele muziek voor mezelf, meestal underground hip hop en lounge.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door illwill : 29 mei 2005 om 17:09. |
|||||
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1 tijdstip waarop iets aanvangt of aangevangen is => aanvang, beginperiode, kick-off, opmaat, voorspel; <=> einde 2 het allereerste deel van iets => oorsprong ein·de (het ~, ~n) (deze context: definitie 1) 1 plaats waar iets ophoudt => uiteinde 2 tijdstip waarop iets eindigt of geëindigd is => afloop, dood, eind, end, uiteinde; <=> begin |
|
![]() |
![]() |
#67 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door illwill : 30 mei 2005 om 17:12. |
|||||
![]() |
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Lees alle posts nog eens rustig opnieuw en reageer dan nog eens. |
|
![]() |
![]() |
#70 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Doe geen moeite, DaBlacky. Ik kan je op een briefje geven dat het in dit specifieke geval een complete tijdverspilling is... ![]() [size=1]Edit:[/size]
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 31 mei 2005 om 17:12. |
|||||
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
Singeltje 100 ballen, en een Long Play 500. Dat lijkt me echt wel dicht in de buurt van de gequoteerde prijzen
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
Het antwoord op uw vraag lijkt me nogal duidelijk.
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
Het is een zeer gevaarlijke evolutie om de diefstal van intellectueel eigendom maatschappelijk aanvaardbaar te maken, aangezien dit onvermijdelijk de vooruitgang remt.
![]() |
#75 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Want als je het niet download en niet koopt, heeft die auteur er evenveel op verdient: niets. Ik blijf er uiteraard wel bij dat juridisch gezien dit diefstal blijft. Ontegensprekelijk. En dit zou het ook moeten blijven, anders gaat iedereen downloaden met de argumenten "ik ging het toch nooit kopen, meneer". Het voorstel blijft dus iets abstract, pure filosofie ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door DaBlacky : 31 mei 2005 om 21:24. |
|||||
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kan mij trouwens geen reet schelen wat mensen over mij zeggen op dit forum, dus verwonderd ben ik helemaal niet muts. Ook jij hebt het moeilijk om gewoon te discussieren zo te zien. Helemaal niets ontopic te zeggen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb geen moeite met het begrijpen van nederlands muts, ik heb enkel moeite met de juiste schrijfwijze. |
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#80 | |