![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik pleeg ook graag ironie en sarcasme te hanteren om ergens de aandacht op te vestigen. Sorry voor mijn eerder onbegrip. En uw bedoelingen zijn inderdaad uiterst lovenswaardig...8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |||||||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
"De eerste keer dat een VB'er ineengeklopt wordt"? Kom jong, zelfs verkiezingsaffiches ophangen was nog niet zo lang geleden een kwestie van overleven in sommige gebieden... (overdreven, maar u weet wel wat ik bedoel...) "En omgekeerd gebeurt dit veel meer"? Misschien in de coffeeshop waar u veel komt. Sla in eender welke stad eens een Marokaan... Dan mag je nog met 10 zijn, zien hoe lang je kunt blijven staan... Ik zeg niet dat het omgekeerd niet gebeurt, maar of het auto- of allochtonen zijn maakt mij niet uit, marginalen liggen mij nu eenmaal niet echt... Maar om te beweren dat het omgekeerd meer gebeurt... "Rob Klop vergeten"? Neen, de media heeft het er dagenlang over gehad daar dit wereldnieuws was, dit zit in mijn geheugen gegrift... Ik citeer: "... ik denk... " einde citaat. Blijven oefenen zou ik zeggen. Volgens u zijn wij allemaal fascisten en rascisten die niets anders doen dan kloppen... Misschien als u het tegen mij persoonlijk komt zeggen dat u Abio Klop leert kennen??... Greetz[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Abiogenesis : 27 mei 2005 om 13:43. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
wel nog een opmerking: dat die david zijn voormalig allochtone vrienden na het ophangen van die poster niet meer tot zijn vrienden kon rekenen, is niet verbazingwekkend. Dat de sfeer in de straat er iets minder goed was dan voorheen, is ook logisch. Dat op die manier het VB een perverse invloed heeft op de sfeer, is verschrikkelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
zelfs zonder affische kan het ook : http://www.vbkaraat.org/persberichte...egin=10&Id=202 geen unizo, geen respect, geen koning, geen dubbele bladzijden steunbetuigingen in de krant, geen..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
de Morgen deed nog v'o'o'r juridische uitspraak de echtelijke twisten van deze laatste partijdig en kwistig uit de doeken . Een bij wet opgelegd "recht van antwoord" werd echter ten gunste van Rob Verreycken verleend en de Morgen moest dit incl. boete laten publiceren. ( http://robverreycken.skynetblogs.be/?date=20041220&number=1&unit=months#793993 ) deekodiver http://deekodiver.skynetblogs.be |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
En wat wilt u nu zeggen? Het zou maar erg zijn als er geen "recht van antwoord" mocht zijn... Dit had nooit zover moeten komen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Ik zeg wat op mijn tong ligt. Laatst gewijzigd door Abiogenesis : 27 mei 2005 om 17:31. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Burger
|
![]() Oink...
![]() |
#71 |
Minister
|
![]() De koning gaat het slachtoffer bezoeken en hem zijn condoléances aanbieden!
(Eigen berichtgeving)
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Da wordt lache!!! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |||||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Abiogenesis "Rob Klop vergeten"? Neen, de media heeft het er dagenlang over gehad daar dit wereldnieuws was, dit zit in mijn geheugen gegrift... Greetz even uw geheugen opfrissen de Morgen deed nog v'o'o'r juridische uitspraak de echtelijke twisten van deze laatste partijdig en kwistig uit de doeken . Een bij wet opgelegd "recht van antwoord" werd echter ten gunste van Rob Verreycken verleend en de Morgen moest dit incl. boete laten publiceren. ( http://robverreycken.skynetblogs.be/?date=20041220&number=1&unit=months#793993 ) deekodiver Citaat:
Blijkbaar vindt deekodiver dat het nog die man zijn eigen fout was omdat hij een "recht van antwoord" had, dat daardoor de media enkele dagen voer had... De media heeft daar dus wel zelf voor gezorgd door voorbarig een artikel te wereld in te sturen. Daardoor is het inderdaad langer "nieuws" geweest dan nodig. Maar dit is dus enkel de media hun fout! Zij zijn er als de kippen opgesprongen en waarom? Door een politieke partij die MOET afgebroken worden. Ik wil dus aantonen dat het maar normaal is dat als de man nog niet veroordeelt is en er staat zoiets in de gazet dat hij op dat moment nog altijd zijn versie mag geven. Feit is dat er te veel aandacht aan besteed is in de media. Het is erg, uw vrouw slagen, maar als het een VB'er is is het schandalig... Dat het nooit zover had moeten komen bedoel ik mee dat de media nooit zo vlug had moeten verkondigen hoe slecht de man wel is. Dan hadden we niet hele dagen de echtelijke problemen tussen een echtpaar moeten volgen. Ik hoop dat het nu duidelijk genoeg is. Greetz EDIT: Ik wil er nog aan toevoegen dat ik hier nu niet meer verder op in ga, daar we van het onderwerp aan het afdwalen zijn op deze manier. Een gehandicapte krijgt een paak slaag van allochtonen, of een man slaat zijn vrouw, beide zijn niet goed te praten, maar totaal anders.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Ik zeg wat op mijn tong ligt. Laatst gewijzigd door Abiogenesis : 28 mei 2005 om 01:46. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister
|
![]() Citaat:
BTW,heb gehoord dat de SP-A een goede lijsttrekker heeft in Genk voor de gemeenteraadsverkiezingen? Da wordt pas lachen ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#76 |
Gouverneur
|
![]() "alle allochtonenen die voor problemen zorgen naar hun land terugsturen"
Uhm, en als ge nu Marrokkaan van de 2e, 3e of 4e generatie hier zijt en die laatste generaties zijn hier allemaal gebroren en zijn sinds geboorte Belgisch staatsburger (zoals de meesten) gaat gij die dan naar Marrokko sturen? LOL Dat is nu een s typisch hè, heel simplistisch denken, is het nooit opgekomen dat dat in st strijd is met de rechten van de mens... ? Ge kunt iemand voor een misdaad niet zomaar statenloos maken hè...
![]() |
#77 |
Gouverneur
|
![]() En uhm,
Ik denk niet dat jullie veel succes gaan hebben in Genk, ik heb daar al meer mensen met Vlaams Belang (toen nog blok) in elkaar zien geslaan worden of geambeteerd ofzo, da was ne keer in de buurt van 't stadion en ook ne keer op de markt, ik denk echt niet dat fascisten populair zijn in Genk, 't is dan ook een migrantenstad waar het keisjiek is om leven, veel relaxtere sfeer dan en Bree bijvoorbeeld, waar er veel minder migranten zijn...
![]() |
#78 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()