![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
..... "Het Vlaams Blok is zoals het gat in de haag .Hoe meer je dat gat uit de haag probeert te knippen, hoe groter het wordt" Ja gaat me toch niet vertelen dat hij ten onder is gegaan door extreem rechts?? ![]() ![]() ![]() of hoe moet die uitspraak van u worden geinterpreteerd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
Volgens anderen hier op het forum zit er iets groots aan te komen: verkiezingen, of een SP-A schandaal worden vernoemd. Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Hmmmm......ik ben benieuwd én nieuwsgierig Verkiezingen of Sp.a-schandaal.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() En wat gaat het worden met de gemeentepolitiek ?
Als een VB-raadslid klacht indient, onmiddelijk verticaal geklasseerd ? ![]()
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sp.a schandalen zijn zo normaal dat ze nog nauwelijks schandalen te noemen zijn ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() In het persoverzicht deze morgen tussen al de lofkreten toch één gevatte commentaar: In het licht van de huidige problemen is dit een vaandelvlucht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() 'k Heb compassie met de Limburgers!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() De wonderen zijn de wereld nog niet uit ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wie komt er in zijn plaats ? Juist, Johan Vande Lanotte..... ![]() ![]() ![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Een ding moet ge de Steve aangeven... hij weet wanneer het tijd is om zijn schup af te kuisen....Nu nog de Guy ergens gouverneur kunnen maken...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=voicelesscharlie]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
We zijn toch de grootste potters niet voor niets ..... Citaat:
In Zweden schijnen ze ook last te hebben van te weinig daglicht. In België hebben ze misschien gewoon te weinig licht... Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ook in rijke maatschappijen moet de rijkdom beheerd worden en met dat beheer kan er veel mis lopen. Mogen ministers met geld knoeien omdat we rijk zijn? Mag er onrechtvaardigheid zijn omdat we rijk zijn? Mag paars beloftes zomaar inslikken omdat het BNP per persoon meer dan xxxx euro bedraagt? Mogen wij niet reageren als politici aan de grondwet zitten prutsen omdat wij GSMs hebben? Jouw argumentatie is gewoon absurd. Als we die zouden moeten volgen dan zou er in de rijkste landen geen enkele spoor van ontevredenheid te bespeuren vallen. Puur utopisch natuurlijk. Er is net evenveel ontevredenheid en wantrouwen in onze buurlanden. Waarom heeft Schroder verloren in de recentste deelstaatverkiezingen in Duitsland? Toch omdat hij de geldkraan een beetje heeft dichtgedraaid zeker ! Zijn alle Duitsers dan ook "'verwende' kinderen die moeilijk kunnen delen" ? Een degelijke analyse moet altijd vertrekken van de toestand zoals ze is, niet zoals ze volgens jou zou moeten zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De dag dat kwaliteit zal primeren over kwantiteit zal ik ook niet meer klagen. Ik zal zelf blij zijn dat we rijk zijn. Er is niks mis aan rijk zijn maar het zou beter gepaard gaan met ook wat meer innerlijke rijkdom. Ook onze nakomelingen hebben recht op de geest en de geneugten van het leven in de toekomst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou hij nog op tijd zijn voor de olijvenoogst... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Je vergeet dan nog dat hij eigenlijk ook nog eens titelvoerend burgemeester van Hasselt is. Zoals ook P. Dewael titelvoerend burgemeester van Tongeren is.
![]() |
![]() |
#80 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |