Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 3 juni 2005, 12:37   #61
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Knut
We wijken af.
Het gaat erom dat Bruggedinges een of ander Groen-individu aanhaalt als zijnde een objectieve bron over het VB.
Dat is wat jullie ervan willen maken om datgene wat ik zojuist zei te ontwijken.
Lees de topictitel! [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Het Skill Effect on 03-06-2005 at 13:38
Reason:
--------------------------------

Citaat:
We wijken af.
Het gaat erom dat Bruggedinges een of ander Groen-individu aanhaalt als zijnde een objectieve bron over het VB.
Dat is wat jullie ervan willen maken om datgene wat ik zojuist zei te ontwijken.
Lees de topictitel! [/size]

[size=1]After edit by Het Skill Effect on 03-06-2005 at 13:37
Reason:

Citaat:
We wijken af.
Dat is wat jullie ervan willen maken om datgene wat ik zojuist zei te ontwijken.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
We wijken af.
Dat is wat jullien ervan willen maken om datgene wat ik zojuist zei te ontwijken.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Het Skill Effect : 3 juni 2005 om 12:38.
Het Skill Effect is offline  
Oud 3 juni 2005, 12:53   #62
De Knut
Minister

De Knut's schermafbeelding

Standaard

Ik lees de topictitel. En wat lees ik daar?
Eén of andere idioot van Groen is ertegen dat het VB wil optreden tegen de drugverkoop.
De Knut is offline  
Oud 3 juni 2005, 13:32   #63
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
[size=4]Kammenstraat overweegt klacht tegen VB[/size] [size=2][size=2]

ANTWERPEN - De handelaars van de Kammenstraat willen een klacht indienen tegen het Vlaams Belang en de geschorste politiecommissaris Bart Debie. Die klaagt op zijn website aan dat er in een van de winkels openlijk hasj gerookt wordt. ,,In plaats van deze goed draaiende winkelstraat te besmeuren, zou het VB het beter opnemen voor de middenstand'', reageert een furieuze voorzitter Nico Volckeryck.

,,Het is een beetje een grijs gedraaide plaat aan het worden'', zegt Nico Volckeryck, voorzitter van de winkeliersvereniging Kammenstraat United. ,,Ze beschuldigen onze hippe straat al langer. Dat we door onze producten het gebruik van cannabis aanmoedigen. Wel, daar zijn we door het gerecht van vrijgesproken.''

Ook ditmaal schrijft Bart Debie dat op zijn website, onder de titel een openlijk drugkot in de Kammenstraat . Maar hij gaat nog een stap verder. Hij zegt dat in een winkel de cannabisgeuren tot op de openbare weg te merken zijn . Zonder enkel bewijs of naam van de winkel zodat heel de straat door het slijk gesleurd wordt. Die winkel zou een chill-out-ruimte hebben, zeg maar een rustruimte. Volgens Debie zou de politiezone West een onderzoek voeren. ,,Larie. Ik heb me geïnformeerd en daar weten ze van niets. Hier is geen enkele handelaar zo dom om cannabis te laten roken in zijn winkel'', reageert Volckeryck.

Beter steunen Voor de handelaars is het VB deze keer dan ook te ver gegaan. ,,We onderzoeken met onze juristen hoe we best een klacht indienen. Het VB besmeurt opnieuw onze straat. Als ze dit bedoelen met het hart van Antwerpen, laat het dan maar. Ze zouden ons beter steunen, de kleine winkeliers die vechten om te overleven'', zegt Volckeryck.

Laatste Nieuws

Inderdaad voor de zoveelste keer weer eens een stap te ver in het aanscherpen van de haat, onverdraagzaamheid en verzuring...8)
[/size][/size]
jan hyoens is offline  
Oud 3 juni 2005, 15:43   #64
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Inderdaad, maar ik wou toch effe de opmerking maken, dak daar zelf nog geen pak frieten bij zou gaan kopen.

Ne middenstander moet voor mij nie in een maatpak staan, verre van, maar deze kerel ziet er mij nu inderdaad eerder als ne nette LSP er uit.
Een LSP'er met een affiche van een extremistische partij als Groen! in zijn hand? Hmm. Ik denk niet dat een lid van ons dit zou doen. We moeten ook een beetje aan ons imago denken weet je wel.

Ik zeg dit omdat de tijdens de vorige verkiezingscampagne ik iemand ben tegen gekomen die niets van die "extremistische" groenen moest weten. Maar bon hij overweegde wel voor ons te stemmen....of voor het VB. Hij moest er nog eens over nadenken. [edit]
[size=1]After edit by solidarnosc on 03-06-2005 at 16:45
Reason:

Citaat:
Inderdaad, maar ik wou toch effe de opmerking maken, dak daar zelf nog geen pak frieten bij zou gaan kopen.

Ne middenstander moet voor mij nie in een maatpak staan, verre van, maar deze kerel ziet er mij nu inderdaad eerder als ne nette LSP er uit.
Een LSP'er met een affiche van een extremistische partij als Groen! in zijn hand? Hmm. Ik denk niet dat een lid van ons dit zou doen. We moeten ook een beetje aan ons imago denken weet je wel.

Ik zeg dit omdat de tijdens de vorige verkiezingscampagne ik iemand ben tegen gekomen die niets van die "extremistische" groenen moest weten. Maar bon hij overweegde wel voor ons te stemmen....of voor het VB. Hij moest er nog eens over nadenken. [/size]

Citaat:

Een LSP'er met een affiche van een extremistische partij als Groen! in zijn hand? Hmm. Ik denk niet dat een lid van ons dit zou doen. We moeten ook een beetje aan ons imago denken weet je wel. [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door solidarnosc : 3 juni 2005 om 15:45.
solidarnosc is offline  
Oud 3 juni 2005, 16:40   #65
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
volledig akkoord Guderian!
...en ironisch genoeg weer héél veel overeenkomsten met het soort milieus waarin u zoal vertoeft
Merkwaardig dat u al de milieus kent waarin ik vertoef of zou vertoeven.
Guderian is offline  
Oud 3 juni 2005, 16:41   #66
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Spijtig genoeg, zijn ze niet zo om te lachen. Maar in jouw ogen "hokt" daar "de toekomst van vlaanderen" natuurlijk.
Is dat zo? Tiens, u dicht mij nu ook al zaken toe die ik zou moeten denken of zeggen? Sterk!

P.S. De baas van de Kastelein, de man die volgens u dus in de bak zit ( ) is een belgicist! [edit]
[size=1]After edit by Guderian on 03-06-2005 at 17:42
Reason:

Citaat:
Spijtig genoeg, zijn ze niet zo om te lachen. Maar in jouw ogen "hokt" daar "de toekomst van vlaanderen" natuurlijk.
Is dat zo? Tiens, u dicht mij nu ook al zaken toe die ik zou moeten denken of zeggen? Sterk!

P.S. De baas van de Kastelein, de man die volgens u dus in de bak zit ( ) is een belgicist! [/size]

Citaat:
Is dat zo? Tiens, u dicht mij nu ook al zaken toe die ik zou moeten denken of zeggen? Sterk![/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Guderian : 3 juni 2005 om 16:42.
Guderian is offline  
Oud 3 juni 2005, 16:45   #67
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
We wijken af.
Het gaat zelfs verder dan dat. Decoorne gaat ermee akkoord omdat het tégen het VB is. Decoorne kiest liever voor links schorremorrie dan voor het VB, jaja, rechts en Vlaams is hij wel, onze Lucien...
Guderian is offline  
Oud 3 juni 2005, 17:40   #68
la_Principessa
Banneling

la_Principessa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Betweter
Proficiat, u bevestigt weerom alle clichés over u.
clichés over mij?
alsof ik zo 'beroemd' ben. [edit]
[size=1]After edit by la_Principessa on 03-06-2005 at 18:46
Reason:

Citaat:
clichés over mij?
alsof ik zo 'beroemd' ben. [/size]

Citaat:
clichés over mij?
alsof ik zo 'beroemt' ben. [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door la_Principessa : 3 juni 2005 om 17:46.
la_Principessa is offline  
Oud 3 juni 2005, 17:51   #69
la_Principessa
Banneling

Standaard

Zelf koop ik bijna nooit iets in de kammestraat: ik haat gadgets en vind het daar veel te duur. Toch komen er mensen van buiten da stad naartoe.
Het is zeker iets dat echt bij Antwerpen hoort.
Er wordt trouwens elk jaar een soort straatfeest georganiseerd: laundry day.
Oud 3 juni 2005, 19:39   #70
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik lees de topictitel. En wat lees ik daar?
Eén of andere idioot van Groen is ertegen dat het VB wil optreden tegen de drugverkoop.
Ge kunt dus niet lezen, enkel vooroordelen.

Dit is de titel: [size=5]Handelaars overwegen klacht tegen VB !!!! [/size]
Oud 3 juni 2005, 19:40   #71
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Het is al lang tijd dat gij in uw beddeke ligt !!
Oud 7 juni 2005, 11:23   #72
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Het is al lang tijd dat gij in uw beddeke ligt !!
als ik eens wil slapen lees ik uw topics wel!8)
jan hyoens is offline  
Oud 7 juni 2005, 11:43   #73
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Het aanvallen van de Kammenstraat is pure jaloezie. En broekschijterij... voor verandering.
Bhairav is offline  
Oud 7 juni 2005, 11:44   #74
la_Principessa
Banneling

Standaard

Citaat:
die zit jantje, een kind van 5 had het echt niet beter gelkund.
Oud 8 juni 2005, 09:33   #75
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door la_Principessa
die zit jantje, een kind van 5 had het echt niet beter gelkund.
... of geschreven!8)
jan hyoens is offline  
Oud 8 juni 2005, 09:34   #76
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Hoe scherpzinnig toch weeral...
Bhairav is offline  
Oud 8 juni 2005, 12:16   #77
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Citaat:
hoeft ni zulle, ge kunt gewoon verder blijven posten zoals ge nu doet!
Oud 8 juni 2005, 12:23   #78
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sinds het Blok aan het zwalpen is zijn Gudje en de Kastelijnvrienden het noorden kwijt. Ze bazelen en zeveren maar op, zonder vel op hun buik. Meer haar dan verstand ???
Als het Vlaams Belang aan het zwalpen is volgens u dan ligt volgens miij de VLD al lang op de zeebodem.
daiwa is offline  
Oud 10 juni 2005, 14:35   #79
Franz Ritter Von Epp
Banneling

Franz Ritter Von Epp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
[size=4]Kammenstraat overweegt klacht tegen VB[/size] [size=2][size=2]

ANTWERPEN - De handelaars van de Kammenstraat willen een klacht indienen tegen het Vlaams Belang en de geschorste politiecommissaris Bart Debie. Die klaagt op zijn website aan dat er in een van de winkels openlijk hasj gerookt wordt. ,,In plaats van deze goed draaiende winkelstraat te besmeuren, zou het VB het beter opnemen voor de middenstand'', reageert een furieuze voorzitter Nico Volckeryck.

,,Het is een beetje een grijs gedraaide plaat aan het worden'', zegt Nico Volckeryck, voorzitter van de winkeliersvereniging Kammenstraat United. ,,Ze beschuldigen onze hippe straat al langer. Dat we door onze producten het gebruik van cannabis aanmoedigen. Wel, daar zijn we door het gerecht van vrijgesproken.''

Ook ditmaal schrijft Bart Debie dat op zijn website, onder de titel een openlijk drugkot in de Kammenstraat . Maar hij gaat nog een stap verder. Hij zegt dat in een winkel de cannabisgeuren tot op de openbare weg te merken zijn . Zonder enkel bewijs of naam van de winkel zodat heel de straat door het slijk gesleurd wordt. Die winkel zou een chill-out-ruimte hebben, zeg maar een rustruimte. Volgens Debie zou de politiezone West een onderzoek voeren. ,,Larie. Ik heb me geïnformeerd en daar weten ze van niets. Hier is geen enkele handelaar zo dom om cannabis te laten roken in zijn winkel'', reageert Volckeryck.

Beter steunen Voor de handelaars is het VB deze keer dan ook te ver gegaan. ,,We onderzoeken met onze juristen hoe we best een klacht indienen. Het VB besmeurt opnieuw onze straat. Als ze dit bedoelen met het hart van Antwerpen, laat het dan maar. Ze zouden ons beter steunen, de kleine winkeliers die vechten om te overleven'', zegt Volckeryck.

Laatste Nieuws

Inderdaad voor de zoveelste keer weer eens een stap te ver in het aanscherpen van de haat, onverdraagzaamheid en verzuring...8)
[/size][/size]
Iedereen weet dat de Kammenstraat een bolwerk is van handelaars die nauw aanschurken bij links en extreem-links. Vooral alternatieve kledijwinkels als de Fish & Chips en Babe-store hebben herhaaldelijk al duidelijk "linkse" campagnes gevoerd.
Franz Ritter Von Epp is offline  
Oud 10 juni 2005, 14:38   #80
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Paranoïd

Sinds wanneer zijn winkelkes politiek georiënteerd?
Gaat gij dan shoppen op basis van politieke overtuiging?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be