![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
IK zou trouwens ook neen hebben gestemd, en ik ben meer democraat dan uw idolen van het Behang. Voil�*, alle vragen zijn beantwoord. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Schepen
|
![]() De zelfingenomenheid van de belgische politiek is om misselijk van te worden. Gelukkig hebben wij in Nederland mondige burgers die de koers van hun kabinet kunnen aanpassen. Ik ben erg tevreden met Balkenende die onze sociale zekerheid opschoont, en met Zalm die prima op de kas let. Alleen waren ze gebonden in hun mening over Europa. Ik wed dat ze achteraf blij zijn dat de bevolking de keuze voor hen heeft gemaakt, opdat Nederland eindelijk de onderhandelingspositie krijgt die het verdient en onze contributie wordt teruggeschroefd en de uitbreiding wordt bevroren.
Beter dan die 'ja en amen' cultuur die de belgische politici hebben. Zielig dat de Gucht die niet kan waarderen en onze premier uitscheldt. Balkenende is woedend en terecht. Stel je voor dat wij onze mening gaven over het uiterlijk van Verhofstad, die lelijke zwerver met zijn veel te moderne bril en slechte gebit, of oiver Michel die dikke ongeschoren viezerik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Geloof me, half Nederland noemt Harry......uhmmm Balkenende zo.
![]() |
![]() |
#65 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zeker geen buitenlands minister. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ondertussen is het wel duidelijk,de heer Vergucht is overduidelijk aan het solliciteren voor opnieuw een voorname funktie BINNEN de VLD.En als ze in de partij niet willen luisteren zal hij ze DOEN luisteren... laat de wereld daarvan getuige zijn....gedomme 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
......eigenlijk houden we U niet tegen hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat zou dan de intellectueelste VLD'er zijn.[edit] [size=1]Edit:[/size]
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten." Laatst gewijzigd door C uit W : 5 juni 2005 om 18:23. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Burgemeester
|
![]() Ijzeren rijn maakte deel uit van een oud akkoord maar is nog altijd niet rond gezien de grote investeringen die ermee gemoeid gaan.
VDG had dus inderdaad beter zijn bak*** oops mond gehouden en ik houd mijn hart al vast wat hij in China gaat uitspoken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Hopelijk beledigd hij ze d�*�*r, dan weten ze meteen wat ze ermee kunnen doen
![]()
![]() |
#72 |
|
![]() "Dat beeld is al tientallen keren gebruikt, het komt niet van mij", reageert De Gucht. "Ik heb alleen het contrast willen aantonen tussen hem en Pim Fortuyn. Als ik trouwens tussen die twee moet kiezen, kies ik zonder moeite voor Balkenende."
Adding insult to injury, heet zoiets. Egidius |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik begin De Gucht als mens meer en meer te appreciëren, als minister van Buitenlandse Zaken is hij een ramp, als partijleider niet helemaal bekwaam, als advokaat zou ik hem ook niet aanbevelen, zijn politieke ideeën zijn ofwel te vroeg ofwel te laat (die van mij ttrouwens ook), zijn smaak van auto's niet politiek correct enfin... ne schoene mensch.
![]() |
#74 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#76 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#77 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 5 juni 2005 om 21:15. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Grapje zegt u? Lees er vandaag de krantekoppen er maar eens op na en dan zult u zien dat het geen grap is, verre van. De N-VA vind zelfs dat De Gucht de eer aan zichzelf moet houden en aftreden en indien hij het nodige zelfrespect daarvoor mist moet Verhofstadt optreden. Volgens Leterme kunnen zulke uitspraken schadelijk zijn voor grensoverschrijdende dossiers zoals de Scheldeverdieping bv. waarvoor Balkenende zich persoonlijk heeft ingezet. Leterme wil Nederland diudelijk maken dat deze uitspraken niet van de Vlaamse regering komen en gaat dat volgende week bespreken in Nederland. En dan zwijgen we nog over de leugens die in zijn brief aan Balkenende stonden. Enkele kranten zijn daar zeer duidelijk in en zeggen '' De Gucht liegt zich in de problemen''. Zeg nu nog eens dat het maar een grapje is. ![]() En kom nu aub niet af met uw gezeik op het Vlaams Belang, die hebben hier niets mee te maken net zomin als de andere partijen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door daiwa : 5 juni 2005 om 23:50. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
![]() In contrast met de federale, zegt dat veel ![]() en De Gucht, inderdaad, in zijn brief stonden grove leugens. Die hebben de Nederlanders zo mogelijk nog kwader gekregen. Zij hebben dat bandje van het Laatste Nieuws toch ook doorgespeeld gekregen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() De Gucht en co. zouden beter minister worden in Plopsaland.
|
![]() |
![]() |