![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
|
![]() Op Mon, 06 Jun 2005 15:24:26 +0200 kwam uit het klavier van Fustigator
onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht: >>Vergeleken bij Leopold was Pol-Pot een kleinzielige beginneling. > > Da's de reinste onzin. Misschien wel. Maar waarom moet onze MP, die in heel Nederland alom geliefd en gerespecteerd is dan zo door het slijk worden gehaald ? :-) -- *homepage http://www.nholtz.dds.nl *blog http://blogger.xs4all.nl/nholtz * "Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." (Benjamin Franklin) |
![]() |
#62 |
|
![]() On Mon, 06 Jun 2005 15:06:25 GMT, Ghingis Khan wrote:
> "Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> On Mon, 06 Jun 2005 07:58:15 +0200, Sterrenkijker wrote: >> >>> On Sun, 05 Jun 2005 23:08:38 GMT, Dennis VG / WarlocK >>> <[email protected]> wrote: >>> >>> >>>> >>>>Maar langs de andere kant heb je er zelf geen probleem mee om een vrouw >>>>te >>>>laten rondlopen in een burka. (Of ben je die posting vergeten?) >>> >>> Wilt gij wel eens den boom in? >> >> Godver, ik was aan het zoeken in google-groups naar uw uitspraak, maar bij >> de woorden "Sterrenkijker" en "vrouw" kwam ik andere dingen tegen :p >> >> /quote: >> >> Sterrenkijker Nov 14 2004, 8:09 am >> Newsgroups: be.politics >> >> Laat het ons gewoon zó stellen: er frequenteren hier op deze >> nieuwsgroep gewoon een hoop geilaards die slechts willen weten wat er >> ónder die burka zit! 't Ligt er vingerdik op! In zoverre kan ik dat >> dan wel begrijpen waarom de Talibans willen dat hun vrouwen zoiets >> dragen. 't Is een uitdrukking van "mijn vrouw is zó mooi dat ik liever >> heb dat je er niet naartoe kijkt!" Ik ga mijn vrouw óók een burka >> kopen! Ze heeft er recht op! >> /end quote >> >> ----- >> >> Nu begrijp ik je eerder berichtje beter *G*: >> /Q >> Sterrenkijker Jan 31 2001, 1:52 pm >> Newsgroups: alt.contact.be >> Subject: Vrouw >> >> Man, 47 jaar, zoekt vrouw zonder sexpartner die zich desondanks >> "vrouw" wil voelen. Voor een paar intieme avondjes in de week. >> Provincie Oost-Vlaanderen >> /EQ >> >> >> Moet ik nog steeds de boom in? >> > > Het is niet waar hééé het is niet waar, zeg dat het niet waar is. > > Bulderende bulderlach...............en pijn dat het doet...........pijn ;-) > > Bulderende.......ik besterf het......bulderlach....... > ;-)))))))))))))))))))) Ik had ff schrik als zijn naam voorkwam in een draadje ivm gedragen slipjes... gelukkig was het onschuldig :) -- "als je geen God hebt, ben je een beest! " R.Wereldsman 25/12/2004 http://users.pandora.be/dvg |
![]() |
#63 |
|
![]() "Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Mon, 06 Jun 2005 15:06:25 GMT, Ghingis Khan wrote: > >> "Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> On Mon, 06 Jun 2005 07:58:15 +0200, Sterrenkijker wrote: >>> >>>> On Sun, 05 Jun 2005 23:08:38 GMT, Dennis VG / WarlocK >>>> <[email protected]> wrote: >>>> >>>> >>>>> >>>>>Maar langs de andere kant heb je er zelf geen probleem mee om een >>>>>vrouw >>>>>te >>>>>laten rondlopen in een burka. (Of ben je die posting vergeten?) >>>> >>>> Wilt gij wel eens den boom in? >>> >>> Godver, ik was aan het zoeken in google-groups naar uw uitspraak, maar >>> bij >>> de woorden "Sterrenkijker" en "vrouw" kwam ik andere dingen tegen :p >>> >>> /quote: >>> >>> Sterrenkijker Nov 14 2004, 8:09 am >>> Newsgroups: be.politics >>> >>> Laat het ons gewoon zó stellen: er frequenteren hier op deze >>> nieuwsgroep gewoon een hoop geilaards die slechts willen weten wat er >>> ónder die burka zit! 't Ligt er vingerdik op! In zoverre kan ik dat >>> dan wel begrijpen waarom de Talibans willen dat hun vrouwen zoiets >>> dragen. 't Is een uitdrukking van "mijn vrouw is zó mooi dat ik liever >>> heb dat je er niet naartoe kijkt!" Ik ga mijn vrouw óók een burka >>> kopen! Ze heeft er recht op! >>> /end quote >>> >>> ----- >>> >>> Nu begrijp ik je eerder berichtje beter *G*: >>> /Q >>> Sterrenkijker Jan 31 2001, 1:52 pm >>> Newsgroups: alt.contact.be >>> Subject: Vrouw >>> >>> Man, 47 jaar, zoekt vrouw zonder sexpartner die zich desondanks >>> "vrouw" wil voelen. Voor een paar intieme avondjes in de week. >>> Provincie Oost-Vlaanderen >>> /EQ >>> >>> >>> Moet ik nog steeds de boom in? >>> >> >> Het is niet waar hééé het is niet waar, zeg dat het niet waar is. >> >> Bulderende bulderlach...............en pijn dat het doet...........pijn >> ;-) >> >> Bulderende.......ik besterf het......bulderlach....... >> ;-)))))))))))))))))))) > > Ik had ff schrik als zijn naam voorkwam in een draadje ivm gedragen > slipjes... gelukkig was het onschuldig :) Zwijg...zwijg............nee ik wil het niet weten....nee ik wil het niet lezen...... (Jij bent nog eens mijn doodsoorzaak. ;-) ) -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#64 |
|
![]() On Mon, 06 Jun 2005 15:24:26 +0200, Fustigator wrote:
> Vitae forma vocatur, Karoshi <[email protected]>, die 6 Jun > 2005 10:55:57 GMT, in littera <[email protected]> in > foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >>Op Sun, 5 Jun 2005 08:18:06 +0200 kwam uit het klavier van EZLN >>onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht: >> >>> >>> "Barokino" <[email protected]> schreef in bericht >>> >>>> Belgen zijn veel slimmer dan wij Hollanders aannemen. Kijk eens naar ons >>>> gezamenlijke verleden. Zowel Nederland als België hadden kolonies, wij >>> hadden >>>> Suriname en de Antillen en zij hadden Kongo. Wij zijn zo stom om meer dan >>> de >>>> helft van de bewoners van die voormalige koloniën hier in ons land toe te >>> laten. >>>> De Belgen zijn nooit zo idioot geweest de helft van de bewoners van hun >>>> voormalige kolonie in hun land binnen te laten >>> >>> Dat kon ook niet, want ze hadden zo'n beetje de helft uitgeroeid. >>> >>Vergeleken bij Leopold was Pol-Pot een kleinzielige beginneling. > > Da's de reinste onzin. > > > Als conclusie denk ik dat men beter de officiële rapporten van de niet > minder officiële internationale onafhankelijke onderzoekscommissie die > in 1905 verscheen en geheel het EIC grondig doorlichtte.(ref. > beschikbaar) zou doornemen ipv "privé-achtige" journalistieke ============== Haja Fust, ik ben benieuwd! > angelsaksische wan-artikelen klakkeloos te gaan geloven. > > (Bron: "Le Congo sous Léopold II, réalité et fiction", artikel door > Prof. Alexis De Crombrugghe- LLB, 31 maart 2004) Bedoeld ge deze kromme brug? <<http://www.belgischeunie.be/_NED/ant...berichten2.htm Zo een toespraak staat in schril contrast met vooroordelen die elders worden gedragen en ertoe neigen ons koloniaal verleden te herleiden tot een puinhoop van misbruiken en falingen. Alexis de Crombrugghe>> Foei Fust, Op uwe leeftijd nog zo jezuietenstreken uithalen!? Het wordt toch stilaan tijd dat ge aan uw hiernamaals begint te denken. M |
![]() |
#65 |
|
![]() Barokino <[email protected]> schreef op 4 juni 2005:
> Belgen zijn veel slimmer dan wij Hollanders aannemen. Kijk eens naar ons > gezamenlijke verleden. Zowel Nederland als België hadden kolonies, wij hadden > Suriname en de Antillen en zij hadden Kongo. Wij zijn zo stom om meer dan de > helft van de bewoners van die voormalige koloniën hier in ons land toe te laten. > De Belgen zijn nooit zo idioot geweest de helft van de bewoners van hun > voormalige kolonie in hun land binnen te laten Onvergelijkbare situaties. Hoeveel Surinaamse Indianen zie je hier? De Surinamers die nu in Nederland wonen stammen af van mensen die ooit door Nederlanders naar Suriname zijn gehaald, niet van de oorspronkelijke bevolking, zoals je zou moeten weten. Freddie Haché |
![]() |
#66 |
|
![]() "Fustigator" <[email protected]> schreef in bericht > maar Leopold II met Polpot gaan vergelijken vind ik > de geschiedenis geweld aandoen. Inderdaad, want katholieke Leopold was veel erger. Volgens onderzoek van Matthew White (1998) naar massamoord door de staat, staat de periode 1904-1907 (vuile belkgische handen in Afrika) zielloos bovenaan in percentage van de bevolking dat werd uitgeroeid: 37% |
![]() |
#67 |
|
![]() Vitae forma vocatur, "EZLN" <[email protected]>, die
Tue, 7 Jun 2005 08:53:29 +0200, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"Fustigator" <[email protected]> schreef in bericht > >> maar Leopold II met Polpot gaan vergelijken vind ik >> de geschiedenis geweld aandoen. > >Inderdaad, want katholieke Leopold was veel erger. Volgens onderzoek van >Matthew White (1998) naar massamoord door de staat, staat de periode >1904-1907 (vuile belkgische handen in Afrika) zielloos bovenaan in >percentage van de bevolking dat werd uitgeroeid: 37% Partijdige onzin. Cijfermateriaal van White is onbetrouwbaar. *Lees* mijn antwoord aan Karoshi. -- Fusti |
![]() |
#68 |
|
![]() Vitae forma vocatur, marcose <[email protected]>, die Tue, 07 Jun
2005 00:32:26 +0200, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >On Mon, 06 Jun 2005 15:24:26 +0200, Fustigator wrote: > >> Vitae forma vocatur, Karoshi <[email protected]>, die 6 Jun >> 2005 10:55:57 GMT, in littera <[email protected]> in >> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >>>Op Sun, 5 Jun 2005 08:18:06 +0200 kwam uit het klavier van EZLN >>>onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht: >>> >>>> >>>> "Barokino" <[email protected]> schreef in bericht >>>> >>>>> Belgen zijn veel slimmer dan wij Hollanders aannemen. Kijk eens naar ons >>>>> gezamenlijke verleden. Zowel Nederland als België hadden kolonies, wij >>>> hadden >>>>> Suriname en de Antillen en zij hadden Kongo. Wij zijn zo stom om meer dan >>>> de >>>>> helft van de bewoners van die voormalige koloniën hier in ons land toe te >>>> laten. >>>>> De Belgen zijn nooit zo idioot geweest de helft van de bewoners van hun >>>>> voormalige kolonie in hun land binnen te laten >>>> >>>> Dat kon ook niet, want ze hadden zo'n beetje de helft uitgeroeid. >>>> >>>Vergeleken bij Leopold was Pol-Pot een kleinzielige beginneling. >> >> Da's de reinste onzin. >> >> >> Als conclusie denk ik dat men beter de officiële rapporten van de niet >> minder officiële internationale onafhankelijke onderzoekscommissie die >> in 1905 verscheen en geheel het EIC grondig doorlichtte.(ref. >> beschikbaar) zou doornemen ipv "privé-achtige" journalistieke >============== >Haja Fust, ik ben benieuwd! > >> angelsaksische wan-artikelen klakkeloos te gaan geloven. >> >> (Bron: "Le Congo sous Léopold II, réalité et fiction", artikel door >> Prof. Alexis De Crombrugghe- LLB, 31 maart 2004) > > >Bedoeld ge deze kromme brug? > ><<http://www.belgischeunie.be/_NED/ant...berichten2.htm >Zo een toespraak staat in schril contrast met vooroordelen die elders >worden gedragen en ertoe neigen ons koloniaal verleden te herleiden tot >een puinhoop van misbruiken en falingen. > >Alexis de Crombrugghe>> > >Foei Fust, Op uwe leeftijd nog zo jezuietenstreken uithalen!? Ik zie daar absoluut en überhaupt geen jezuitenstreek in. Het is niet omdat ie een bijdrage levert in de ste van de BUB dat ie daarom wetenschappelijk waardeloos zou zijn. Ik vrees dat er meer sjezuwietenstreken in de site van het VB te bespeuren zijn dan in die van de BUB. >Het wordt toch stilaan tijd dat ge aan uw hiernamaals begint te denken. Hoe vaak ga *jij* per halve eeuw naar de biecht? >M -- Fusti |
![]() |
#69 |
|
![]() Vitae forma vocatur, "Lesj" <[email protected]>, die Mon, 06 Jun 2005
17:57:42 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >Fustigator had uiteengezet : >> Vitae forma vocatur, "Lesj" <[email protected]>, die Mon, 06 Jun 2005 >> 09:54:19 GMT, in littera <[email protected]> in foro >> be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >>> Fustigator schreef : >>>> Vitae forma vocatur, "Lesj" <[email protected]>, die Sun, 05 Jun 2005 >>>> 20:36:02 GMT, in littera <[email protected]> in foro >>>> be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>> >>>>> Het is zò dat Fustigator formuleerde : >>>>>> Vitae forma vocatur, "Lesj" <[email protected]>, die Sun, 05 Jun 2005 >>>>>> 13:24:02 GMT, in littera <[email protected]> in foro >>>>>> be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>>> >>>>>>> Fustigator schreef : >>>>>>>> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Sun, 05 Jun 2005 >>>>>>>> 08:31:42 GMT, in littera <[email protected]> >>>>>>>> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>>>>> >>>>>>>>> On Sun, 05 Jun 2005 09:41:34 +0200, Fustigator <[email protected]> >>>>>>>>> wrote: >>>>>>>>> >>>>>>>>>> Vitae forma vocatur, dL <[email protected]>, die Sun, 05 Jun 2005 >>>>>>>>>> 01:34:21 GMT, in littera <[email protected]> >>>>>>>>>> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> On Sun, 05 Jun 2005 00:51:51 GMT, Anne <[email protected]> wrote: >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> On Sat, 04 Jun 2005 22:55:27 GMT, "Lesj" <[email protected]> >>>>>>>>>>>> wrote: >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Anne was zeer hard aan het denken : >>>>>>>>>>>>>> On Sat, 04 Jun 2005 22:18:59 GMT, "Lesj" <[email protected]> >>>>>>>>>>>>>> wrote: >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> Op 4/06/2005, heeft Anne verondersteld : >>>>>>>>>>>>>>>> On Sat, 04 Jun 2005 22:23:47 +0200, Zwolle <[email protected]> >>>>>>>>>>>>>>>> wrote: >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> De keuken is ook het gevolg van beter management maar ook >>>>>>>>>>>>>>>>> management van slimmere mensen dan brallerige nederlanderse >>>>>>>>>>>>>>>>> diknekken zonder inhoud. >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> Zie hier waarom de Nederlandse keuken zo slecht is. Een goede >>>>>>>>>>>>>>>> keuken kan je niet enkel bouwen met goed en slim management. Je >>>>>>>>>>>>>>>> hebt in de eerste plaats een goede kok nodig. >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> Anne >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> Verhofstadt? >>>>>>>>>>>>>>> rofl >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> Verhofstadt In een keuken ? >>>>>>>>>>>>>> Verhofstadt is een manager. >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> Anne >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> een manager rofl >>>>>>>>>>>>> koken met SS dan maar >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Dat slaat dus nergens op, maar dat wist je zelf al. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Er ligt zelfs een boek van SS in zijn keuken in de winkelrekken. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Koop het keukenboek van Celie De Haene, en je wordt een >>>>>>>>>> man-van-formaat. >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> Van de boerinnenbond? >>>>>>>>> >>>>>>>> Nee, tante celie is geen boerin, hoor! >>>>>>>> http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=G98EGSTJ >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> Sargon >>>>>>> >>>>>>> Opvallend hoeveel gatlekkers je >>>>>>> aan je broek hebt door in den humo te staan >>>>>> >>>>>> ik krijg er nat eczeem op m'n billen van! :-)) >>>>>> >>>>>>> kan je zelf niks aan doen trouwens >>>>>> >>>>>> Nee, Antonissen kwam bij mij spontaan opdraven. >>>>> >>>>> Antonissen? >>>>> Zo noemde onze pastoor vroeger(kon die drinken!) :) >>>>> Of welke toon is dat? >>>> >>>> Een sjoernaliest van Humo. >>> >>> ja ik heb het gelezen nu >> >> Eindelijk! :-) >> >>> jij verkeerd in prettig gezelschap heb ik gelezen, veel succes met zo >>> een mannen. >> >> Een mens is een mens en dit exponent van een "prettig gezelschap" >> gedroeg zich uitermate correct en vriendelijk. Hij heeft enkele >> onjuistheden in zijn verhaal gepend, die trouwens in de weblog van Luc >> van Braekel ( http://lvb.net/1239#more )werden rechtgezet, maar heeft >> geen echte leugens, noch zware verdraaiingen van mijn woorden >> geperpetreerd. > >ik heb het op lvb gelezen Gij leest de correcte cyber-literatuur -- Fusti |
![]() |
#70 |
|
![]() Vitae forma vocatur, Sterrenkijker <[email protected]>, die Mon, 06
Jun 2005 19:12:42 +0200, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >On Mon, 06 Jun 2005 10:19:38 +0200, Fustigator <[email protected]> >wrote: > >>Vitae forma vocatur, Sterrenkijker <[email protected]>, die Mon, 06 >>Jun 2005 01:03:44 +0200, in littera >><[email protected]> in foro be.politics (et >>aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >>>On Sat, 04 Jun 2005 22:23:47 +0200, Zwolle <[email protected]> wrote: >>> >>> >>>> >>>>Maar dat de vrouwen in België bete zijn dan de oververwaande Hollandse >>>>is onweerlegbaar waar. >>> >>>De Hollandse vrouwen hebben alle redenen om oververwaand te zijn.. Als >>>ge ziet met wat voor 'n klootzakken van venten dat ze moeten trouwen! >> >>De mijne wist in dat opzicht veel beter :-)))) > >Voil�*, zie!.. Inderdaad. -- Fusti |
![]() |
#71 |
|
![]() Vitae forma vocatur, Karoshi <[email protected]>, die 6 Jun
2005 19:11:47 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Op Mon, 06 Jun 2005 15:24:26 +0200 kwam uit het klavier van Fustigator >onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht: > >>>Vergeleken bij Leopold was Pol-Pot een kleinzielige beginneling. >> >> Da's de reinste onzin. > >Misschien wel. > >Maar waarom moet onze MP, die in heel Nederland alom geliefd en >gerespecteerd is dan zo door het slijk worden gehaald ? :-) Hij wordt helemaal niet "bemoddereerd" ! Harry Potter is toch een nette jongen die enkel een ongewone hobby heeft, en de stijfburgerlijkheid garandeert toch een nette opvoeding en dus goede manieren. Dat men onder het calvinisme gebukt gaat en door de predestinatieleer beïnvloed zijnde, daardoor wat minder hard lacht dan bij de RK's of de Joden neemt niet af dat dit niets afdoet aan de ingebakken "harkelijkheid". -- Fusti |
![]() |
#72 |
|
![]() "Fustigator" <[email protected]> schreef in bericht > Partijdige onzin. Objectieve feiten. > Cijfermateriaal van White is onbetrouwbaar. Op basis van welk onderzoek concludeer jij dat? > *Lees* mijn antwoord aan Karoshi. Katholieke agit-prop. |
![]() |
#73 |
|
Tue, 7 Jun 2005 13:28:12 +0200, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"Fustigator" <[email protected]> schreef in bericht > >> Partijdige onzin. > >Objectieve feiten. > >> Cijfermateriaal van White is onbetrouwbaar. > >Op basis van welk onderzoek concludeer jij dat? > >> *Lees* mijn antwoord aan Karoshi. > >Katholieke agit-prop. > onzin. -- Fusti |
![]() |
#74 |
|
![]() "Fustigator" <[email protected]> schreef in bericht > >Katholieke agit-prop. > onzin. Men herkent de katholieke boom aan zijn massamoordende vruchten... |
![]() |
#75 |
|
Sat, 11 Jun 2005 17:06:57 +0200, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"Fustigator" <[email protected]> schreef in bericht > >> >Katholieke agit-prop. > >> onzin. > >Men herkent de katholieke boom aan zijn massamoordende vruchten... Wil zo goed zijn om de moordende katholieken van heden ten dage te beschrijven en de aard van hun moorden te willen specifiëren. Bij voorbaat dank. -- Fusti |
![]() |
#76 |
|
![]() On Tue, 07 Jun 2005 10:14:28 +0200, Fustigator wrote:
> Vitae forma vocatur, marcose <[email protected]>, die Tue, 07 Jun > 2005 00:32:26 +0200, in littera > <[email protected]> in foro be.politics (et > aliis) vere scripsit quod sequitur: > >>On Mon, 06 Jun 2005 15:24:26 +0200, Fustigator wrote: >> >>> Vitae forma vocatur, Karoshi <[email protected]>, die 6 Jun >>> 2005 10:55:57 GMT, in littera <[email protected]> in >>> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>> >>>>Op Sun, 5 Jun 2005 08:18:06 +0200 kwam uit het klavier van EZLN >>>>onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht: >>>> >>>>> >>>>> "Barokino" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> >>>>>> Belgen zijn veel slimmer dan wij Hollanders aannemen. Kijk eens naar ons >>>>>> gezamenlijke verleden. Zowel Nederland als België hadden kolonies, wij >>>>> hadden >>>>>> Suriname en de Antillen en zij hadden Kongo. Wij zijn zo stom om meer dan >>>>> de >>>>>> helft van de bewoners van die voormalige koloniën hier in ons land toe te >>>>> laten. >>>>>> De Belgen zijn nooit zo idioot geweest de helft van de bewoners van hun >>>>>> voormalige kolonie in hun land binnen te laten >>>>> >>>>> Dat kon ook niet, want ze hadden zo'n beetje de helft uitgeroeid. >>>>> >>>>Vergeleken bij Leopold was Pol-Pot een kleinzielige beginneling. >>> >>> Da's de reinste onzin. >>> >>> >>> Als conclusie denk ik dat men beter de officiële rapporten van de niet >>> minder officiële internationale onafhankelijke onderzoekscommissie die >>> in 1905 verscheen en geheel het EIC grondig doorlichtte.(ref. >>> beschikbaar) zou doornemen ipv "privé-achtige" journalistieke >>============== >>Haja Fust, ik ben benieuwd! >> >>> angelsaksische wan-artikelen klakkeloos te gaan geloven. >>> >>> (Bron: "Le Congo sous Léopold II, réalité et fiction", artikel door >>> Prof. Alexis De Crombrugghe- LLB, 31 maart 2004) >> >> >>Bedoeld ge deze kromme brug? >> >><<http://www.belgischeunie.be/_NED/ant...berichten2.htm >>Zo een toespraak staat in schril contrast met vooroordelen die elders >>worden gedragen en ertoe neigen ons koloniaal verleden te herleiden tot >>een puinhoop van misbruiken en falingen. >> >>Alexis de Crombrugghe>> >> >>Foei Fust, Op uwe leeftijd nog zo jezuietenstreken uithalen!? > > Ik zie daar absoluut en überhaupt geen jezuitenstreek in. > > Het is niet omdat ie een bijdrage levert in de ste van de BUB dat ie > daarom wetenschappelijk waardeloos zou zijn. Ik vrees dat er meer > sjezuwietenstreken in de site van het VB te bespeuren zijn dan in die > van de BUB. Zoals altijd hebt ge weer eens overschot van gelijk. Tenslotte zal geen mens met gezond boerenverstand zich laten weerhouden om voor BubBub te stemmen. Als appreciatie en als wederdienst voor het verkregen inzicht krijgt ge van mij deze link, waarop een excelent historicus zijn dingske doet. Ge moet die man toch niet beoordelen op zijn associaties nietwaar? http://www.vaticanassassins.org/main_page.htm >>Het wordt toch stilaan tijd dat ge aan uw hiernamaals begint te denken. > > > Hoe vaak ga *jij* per halve eeuw naar de biecht? > Bedoelt ge de voorbije of de komende halve eeuw? Het blijft eender. Het antwoord is te dikwijls in alle geval. Zeg Fust, hebt ge de CVP geruild voor de BUB? WOEHAHAAAAAAHAAAAAAAAAAA M |
![]() |
#77 |
|
![]() Vitae forma vocatur, marcose <[email protected]>, die Wed, 22 Jun
2005 00:30:20 +0200, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >On Tue, 07 Jun 2005 10:14:28 +0200, Fustigator wrote: > >> Vitae forma vocatur, marcose <[email protected]>, die Tue, 07 Jun >> 2005 00:32:26 +0200, in littera >> <[email protected]> in foro be.politics (et >> aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >>>On Mon, 06 Jun 2005 15:24:26 +0200, Fustigator wrote: >>> >>>> Vitae forma vocatur, Karoshi <[email protected]>, die 6 Jun >>>> 2005 10:55:57 GMT, in littera <[email protected]> in >>>> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>> >>>>>Op Sun, 5 Jun 2005 08:18:06 +0200 kwam uit het klavier van EZLN >>>>>onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht: >>>>> >>>>>> >>>>>> "Barokino" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>> >>>>>>> Belgen zijn veel slimmer dan wij Hollanders aannemen. Kijk eens naar ons >>>>>>> gezamenlijke verleden. Zowel Nederland als België hadden kolonies, wij >>>>>> hadden >>>>>>> Suriname en de Antillen en zij hadden Kongo. Wij zijn zo stom om meer dan >>>>>> de >>>>>>> helft van de bewoners van die voormalige koloniën hier in ons land toe te >>>>>> laten. >>>>>>> De Belgen zijn nooit zo idioot geweest de helft van de bewoners van hun >>>>>>> voormalige kolonie in hun land binnen te laten >>>>>> >>>>>> Dat kon ook niet, want ze hadden zo'n beetje de helft uitgeroeid. >>>>>> >>>>>Vergeleken bij Leopold was Pol-Pot een kleinzielige beginneling. >>>> >>>> Da's de reinste onzin. >>>> >>>> >>>> Als conclusie denk ik dat men beter de officiële rapporten van de niet >>>> minder officiële internationale onafhankelijke onderzoekscommissie die >>>> in 1905 verscheen en geheel het EIC grondig doorlichtte.(ref. >>>> beschikbaar) zou doornemen ipv "privé-achtige" journalistieke >>>============== >>>Haja Fust, ik ben benieuwd! >>> >>>> angelsaksische wan-artikelen klakkeloos te gaan geloven. >>>> >>>> (Bron: "Le Congo sous Léopold II, réalité et fiction", artikel door >>>> Prof. Alexis De Crombrugghe- LLB, 31 maart 2004) >>> >>> >>>Bedoeld ge deze kromme brug? >>> >>><<http://www.belgischeunie.be/_NED/ant...berichten2.htm >>>Zo een toespraak staat in schril contrast met vooroordelen die elders >>>worden gedragen en ertoe neigen ons koloniaal verleden te herleiden tot >>>een puinhoop van misbruiken en falingen. >>> >>>Alexis de Crombrugghe>> >>> >>>Foei Fust, Op uwe leeftijd nog zo jezuietenstreken uithalen!? >> >> Ik zie daar absoluut en überhaupt geen jezuitenstreek in. >> >> Het is niet omdat ie een bijdrage levert in de site van de BUB dat ie >> daarom wetenschappelijk waardeloos zou zijn. Ik vrees dat er meer >> sjezuwietenstreken in de site van het VB te bespeuren zijn dan in die >> van de BUB. > >Zoals altijd hebt ge weer eens overschot van gelijk. Tenslotte zal geen >mens met gezond boerenverstand zich laten weerhouden om voor BubBub te >stemmen. Als appreciatie en als wederdienst voor het verkregen inzicht >krijgt ge van mij deze link, waarop een excelent historicus zijn dingske >doet. Ge moet die man toch niet beoordelen op zijn associaties nietwaar? >http://www.vaticanassassins.org/main_page.htm > > >>>Het wordt toch stilaan tijd dat ge aan uw hiernamaals begint te denken. >> >> >> Hoe vaak ga *jij* per halve eeuw naar de biecht? >> >Bedoelt ge de voorbije of de komende halve eeuw? >Het blijft eender. Het antwoord is te dikwijls in alle geval. > >Zeg Fust, hebt ge de CVP geruild voor de BUB? >WOEHAHAAAAAAHAAAAAAAAAAA > >M De warmte speelt je duidelijk parten inzake geestesverstoring tijdens het posten. Zo'n aneenrijging van onzin van jouwentwege is anders ondenkbaar in normale meteorologische omstandigheden. Kun je geen plaatsje inhuren inde grote frigo van de slager om de hoek, en van daaruit posten? Het zou je posts ten goede komen. -- Fusti |