![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() U weet zelf niet eens waarover u spreekt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat je DUIZENDEN JAREN van geschiedenis betreffen : Elk land heeft DUIZENDEN JAREN van geschiedenis. En die bergen afval waar vandaag het hardste wordt gevochten om een morzel grond met wat olievoorraad hebben juist de langste staat van dienst wat betreft geschiedenis. Of ben je al vergeten dat Irak een wereldrijk was ? Dat Egypte een kroon op de wereld was ? Dat Amerika het summum van wetenschappen was VOOR de tokkies (of het gezin Flodder) er zich ging vestigen ? En als kers op de taart : volgens jouw denkwijze is Afrika het ultima dezer wereld. De top van beschaving : het menselijke leven is immers daar ontstaan en van daaruit over andere continenten gaan uitzwermen. Dat zijn heel wat DUIZENDEN JAREN geschiedenis. O jee... je geklooi gaat me ineens klinken als Frans de Grachtengordelzwerver uit een cabaret-scene van Youp.[edit] [size=1]Edit:[/size]
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 13 juni 2005 om 00:39. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
O lieve heer, laat het waar zijn dat de machtige heerser van de BUB gewoon het Nederlands verleerd is. Dan zou het niet waar zijn dat hij pleit voor het folteren van Tibetanen en Taiwanezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() China is toch een prille democratie, niet?
![]()
![]() |
#73 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#74 |
Europees Commissaris
|
![]() Laat DeGught maar een referendum houden over het standpunt van de Vlaming
inzake Tibet en Taiwan. Oeps, die uitslag kent hij al, shit zeg, die man is toch wel kostenbesparend en uitermate efficiënt ! ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |