![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hey,
Bedankt aan degenen die me steunen hier. ![]() Misschien jammer voor Puud en CHIPIE maar ik voel me eigenlijk niet gediscrimineerd, gebasht of wat dan ook. Hooguit een beetje betreurenswaardig voor de personen in kwestie: van mensen die voornamelijk denken via stereotypering is geweten dat ze moeilijker kunnen omgaan met onzekerheid. D
![]() |
![]() |
#62 |
|
![]() (oeps, per ongeluk te vroeg op enter geduwt) (-> en dan zeggen ze dat Limburgers traag zijn)
Dat beeld van 'trage Limburgers', dat berust op een onterechte generalisatie, dacht ik trouwens dat wel al ff uit België, of Vlaanderen was. Of ik word er thans toch niet mee geconfronteerd als ik in andere provincies kom. Welk clichébeeld bevestig ik dan volgens jou met blond, van Limburg en voor groen te zijn?
![]() |
![]() |
#63 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Parlementslid
|
![]() Aan Groentje-18
Ik heb je misschien een beetje hard aangepakt maar dat is je eigen schuld. Als je reageert op mijn post met de medeling dat de oorzaak hiervan haardgroei is dan bewijst ge twee dingen 1) Dat ge mijn ironische boutade niet begrepen hebt. Zie de reactie van Firestone. 2) Dat ge me als een idioot beschouw daar ik niet zou weten waarom de haarwortels van die fake blondines zwart zijn Voor de reactie van anderen op mijn post ben ik niet verantwoordelijk Ik hoop dan ook dat die stomme discussie vertikaal mag geclasseerd worden.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door puud : 12 juni 2005 om 17:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het was maar een grapje hoor (wie zegt trouwens dat ik zelf geen Limburger ben?)... Onze King probeert elk moment maar aan te grijpen om mij, netto pamperbetalen, te bashen ![]() [size=1](en nu gaat hij waarschijnlijk weeral reageren... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() Ik wou ook gewoon maar even leuk (ironisch dus) meedoen hoor met dit topicje.
![]() Dat je grapjes maakt over Limburgers vind ik persoonlijk niet erg, maar er werd op gereageerd doordat mensen zeiden dat enkelen hier op eender welke 'groep mensen' bashen. En dat vind ik iets anders, nl. stereotyp denken (zie vorige post). Hierbij viseer ik niemand hoor, ik heb er trouwens niet eens echt opgelet wie dat het precies zei...
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze draad is van 2005 !!
Heb jij echt zo lang moeten nadenken om een reactie te zetten ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister
|
![]() Nee, heb nu pas (een) vanessa debruyne ontmoet.